Dopis Tobě

Dopis Tobě

Anotace: ...Když jsi spala...

Chtěl bych zase ležet vedle tebe, když spíš. Když si jen tak bezstarostně spíš, s tím svým nepřítomným výrazem ve tváři. Máš zavřené oči a myšlenky ve snách. Spíš na levém boku a obě ruce máš pod hlavou v pozici, jak je mívají věřící, když se modlí. Kdybych ti to ráno řekl, určitě by ses tomu smála, nebo by ti to přišlo roztomilé, vím...:) Jsi přikrytá peřinou s prostěradlem modrým, posetým hvězdami. Pamatuju, jak jsme ho spolu vybírali, tolik jsi ho chtěla.... Kousek ramene ti ale jde vidět, protože máš jen noční košilku s ramínky. Přemýšlím, jestli ti na něj není zima... Bojím se tě přikrýt, abych tě neprobudil.
Nikdy jsem tě ještě tolik nemiloval, jako právě teď... Něžně dýcháš a ta tvá peřina s těma hvězdama se mírně zvedne s každým tvým nadechnutím. Chtěl bych tě políbit, ale mám strach..., jsi tak křehká... Teprve když spíš, dokážu ti říct, co k tobě cítím. Jsi jedinečná. Sebral jsem odvahu a pohladil tě. Hladím tě od vrcholku čela přes celou hlavu, po směru těch dlouhých kaštanových vlasů, jak to máš ráda. Jsou tak jemné, až se ve mně něco zachvělo. Něco uvnitř těla... Takový divný pocit rozkoše z dotyku... Víš?
Ležím za tebou a stále tě hladím po hlavě. I přesto, že nemáš křídla, poznám, že jsi....... Však ty víš..., někdy jsem ti tak i říkal. Anděl, který spadl z oblohy, aby mi ukázal kousek nebe. Ležíš vedle mě a spíš. Přesto mi naplňuješ srdce láskou, kterou jsem doposud nepoznal. Plníš ho stále, jako bys nevěděla, že může prasknout. Prasknout samou láskou k tobě... Ty hloupá, dávej větší pozor přece...!
Při pomyšlení, že by tě mohl mít i někdo jiný, propadám úzkosti. Tolikrát už jsem ti řekl tolik zlých slov.... Promiň mi.... Mám strach, že nebudu mít dost sil, uhlídat si tě... Lituji každého dne, kdy jsem ti neřekl, že tě.... Však víš...
Autor Favi, 31.10.2006
Přečteno 2524x
Tipy 14
Poslední tipující: Lioness, AndreaM, Findë, Čarokrásná dívka od vedle, Vampiric.Angel, W.O.K.O., pejrak, Gabrielle Taroka, ta co bývala Andělem
ikonkaKomentáře (32)
ikonkaKomentujících (27)
ikonkaDoporučit (4x)

Komentáře

Až trošku závidím Tvé spící krásce. Měl by si jí to říct. Zaslechla by to ve svém snění a ranní probuzení by díky tomu pro ni bylo nádherou.

14.09.2008 11:41:00 | Čarokrásná dívka od vedle

ted spí, tiše, klidně jí to můžeš povědět..

26.08.2008 19:22:00 | W.O.K.O.

Nemám slov... je to fakt nádhernýýý

15.06.2008 19:27:00 | Anches

na romantiku moc nejsem, ale kdyby tohle napsal nebo řekl někdo mě...

11.05.2008 11:03:00 | Michaela Kubínová

ještěže jsi mě příliš nevyčerpal délkou textu :-) některé jsem fakt četla. takže pochybuji že chceš slyšet jen samé opěvování :-) tak pádím na další !

18.01.2008 13:39:00 | Gabrielle Taroka

Jak krásný číst něčí zamilovanost...Napsal jsi: Nikdy jsem tě nemiloval tak jako teď...je to nejkrásnější věta z celého textu

11.11.2007 13:27:00 | ta co bývala Andělem

... šeptej do ticha svůj cit ... usedne ... počká ...
... v každém novém nádechu ji posílí ... ona ví ...

03.09.2007 15:21:00 | Marcella

proč teď chci aby mi to někdo napsal?

27.08.2007 19:12:00 | Casmaria

ty jo..... to je nádhera... =)

22.07.2007 14:42:00 | Albertinka

...

22.07.2007 13:49:00 | embryo v hlave

Perfektní - jiný slovo se nehodí ;)

14.06.2007 22:11:00 | Aziel

:)) krásný,co jinýho ti na to napsat? asi nic...

26.05.2007 20:19:00 | Barunka=o)

Jeeeeeeeeeeeeeee nádhera!

12.05.2007 19:47:00 | Andrejka L.

Já už nevím co dodat, mám pocit, že už jsem napsala všechno, co napsat šlo, ale stejně mě pořád něco nutí psát... Je to nádhera. Nemůžu říct, že by jsi mě tím potěšil nebo rozplakal... vykouzlil jsi takový ten olosmutný úsměv, ten který nemám ráda, ale jsem svým způsobem spokojená, když ho mám...
No, je to trochu zmatený, ale ty bys to mohl pochopit...

03.04.2007 14:39:00 | Cristinne

"myšlenky ve snách." oprav si na "ve snech", je to tak správně česky ;-)

Mám vás plnou hlavu, vy dva... zítra sem vložím báseň pro vás o vás... doufám, že na mě nebudeš zlobit. Mám vás ráda. Udělej ten první krok ke smíření, prosím... ;-)

14.02.2007 19:35:00 | Levandule

Moooc moooc krásný!!!§

14.02.2007 16:06:00 | Manndarinka

dokonalost a nádhernej závěr.. moc krásné!

10.02.2007 00:14:00 | Terýsek

Opravdu dobré mi to přijde až tak od poloviny...začátek je takový rozpačitý,ale druhá část to vyrovná:)

04.02.2007 00:40:00 | loveSKA

http://www.saspi.cz/index.php?page=clanek&id=4838

24.01.2007 12:32:00 | Zamilovaná do nezamilované doby

Favi, je to úžasné... číst něco tak romantického od kluka. To je fantastická zpráva - romantici nevymřeli! Jsem tak ráda, když zjistím, že nejsem sama, kdo je tady v tom lidským světě šťastný z obyčejných maličkostí... kdo se raduje, když někdo vedle něj spí a může mu pohladit vlasy a cítí tak hluboké pocity, které je schopen předat dál... ;-)

A také děkuji za Tvé návštěvy u mně, vždy potěší ;-)

20.01.2007 22:04:00 | Levandule

A pak, že romantici už vymřeli!! :o)

15.01.2007 15:12:00 | Sokolička

ach jo tak asi ne...vypadá to že icq mě dneska už poslouchat už nebude. taky se mu asi chce spát...! tak teda dobrou noc někdy se ozvu:)

10.01.2007 22:17:00 | Rozárenka

Kouzlo... který nebudu rušit planými slovy...
kouzlo... takový pravý pohádkový...
a voní...

:o)

28.12.2006 07:23:00 | Cecilka

slzy mi tečou, pláčou, tak nějak samy...Bojím se tě přikrýt, abych tě neprobudil.....pohádka

11.12.2006 12:46:00 | michala

wáááááááááááááá...to je nádherný...achjo:) fakt

28.11.2006 18:54:00 | bittersweet

..tohle se mi od Tebe líbí nejvíc, jsem ráda, že tě znám, rodinko... strasne pekne napsane=)

28.11.2006 17:35:00 | o ...(borůvka)

ty.. Měsíí... já vím, že tady seš pořád.. ale nechceš někdy přijít z tý oblohy trochu blíž k nám. abych se ti mohla podívat do očí.. a prohodit pár slovíček...? nemáš v plánu žádnou cestu..ju?

16.11.2006 19:58:00 | Zamilovaná do nezamilované doby

tak mi to pověz.. prosím.. nevíš. třeba na něco ty hvězdy čekaj :)
den? proměnlivo... asi pojedu do anglie.. :) se školou... juchů.. by bylo fajn.. :) no.. a.... ............................ pak taky... jsem perlila v informatice. si ze mě profesor dělal srandu, že píšu milostný dopisy.. jsem mu řekla. aby adresátovi nezáviděl tak hodně nahlas.. :) se fajně řehnil.. heč.. pak jsem se usmířila s profesorem biologie.. mi nakonec i ty vlasy pochválil.. a mamka říká, že to mám jak rusalka.. že bych klidně někoho přivedla k šílenství..
a jak ty, Měsi? :)
ps: pověz, já v hádankách nikdy nebyla dobrá...

16.11.2006 19:57:00 | Zamilovaná do nezamilované doby

něják mě napadl takovej nápad....že si asi přečtu všechno od Tebe...tak jsem se začetla do povídky...nebyl to vůbec špatnej nápad:)

14.11.2006 20:30:00 | Rozárenka

chyby nechyby.. sluníí. je krásná.. ta povídka myslím. krásné vyznání... víš.. tvoje upřímnost se cenní.. nejspíš proto, že je jí tady .. všude kolem... tak strašně málo. myslím, že nejsi z těch lidí, kteří prostě jenom..."jsou".
Máš štěstí, že máš být pro koho... jenom pro to má cenu tady proplouvat.. řešit každodenní problémy.. čistit si zuby... snídat... jen pro to má cenu ohlížet se kolem.. a to musíme dělat.. když jsme šťastní.. neměli bychom si to nechávat pro sebe... vždyť...
každý úsměv dá tolik toho štěstíčka i ostatním...
...
Nejvíc se mi líbí toto : "Nikdy jsem tě ještě tolik nemiloval, jako právě teď..." je to tak.. prostě..
já nevím. málem padala slzička..
jenže jestli ve mně ještě zbylo kousek toho, čemu se říká srdíčko. pak už je vším .. tou všedností.. tak unavené.. že nerozumí ničemu..lásce.. smutku..slzám. nechápe nic..
víš co mě...štve? povrchnost všem kolem mě..
ještě že jsou takoví... kteří zůstávají jiní..
a někteří to umí dát tak krásně do básničky a jiných textíků... a nenechávají si to jenom tak..pro sebe..
děkuju ti za to, že jsi jedním z nich :)

11.11.2006 12:21:00 | Zamilovaná do nezamilované doby

nevím, má to spoustu chyb - úprava, pravopis, časy... ale přesto to má své kouzlo upřímnoasti a je to tak krásně napsané, od srdíčka, že by byl hřích nedát ti těch 100%

31.10.2006 22:32:00 | Agnesita

moc to té dívce přeju...snad jí i trochu závidím...;)...myslím, že jsi moc citlivý...a navíc k tomu..umíš ty city dát na papír..a to není tak lehké...
moc děkuji...hned mám lepší náladu...
tvoje lizzie

31.10.2006 18:17:00 | Lizzzie

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí