Tanec v dešti

Tanec v dešti

Anotace: Letní lásky vždy bývají nejkrásnějši....=)

Prázdniny se kvapem blížily ke konci a já pořád toužebně očekávala nějakou tu dovču u moře v teplíčku. Letošní srpen nám v Čechách moc pěknýho počasí nedopřál, a tak jsem se cítila o něco ošizená! Krom toho jsem si barvitě před spaním představovala, jak na pláži při západu slunce prožiju krásnou letní lásku!

Konečně jsem se dočkala! Naši zakoupili jeden z posledních zájezdů last minute, a tak jsme mohli vyrazit! Cesta do slunného letoviska v Bulharsku mi přišla nekonečná! Poskakovala jsem na sedadle a nevydržela chvíli v klidu!
Jakmile jsme dorazili do hotelu, praštila jsem taškou na postel, navlíkla na sebe těsný bikinky a se slamákem na hlavě a velikýma slunečníma brejlema jsem šla omrknout okolí! Díky černým sklům jsem mohla nerušeně pozorovat okolí, aniž by si někdo mého upřeného pohledu všiml. A že teda pozorovat bylo co, krásní blonďatí fešáci mě míjeli jeden za druhým, ale přes všechnu tu krásu mě nakonec zaujal jen jeden! Vysoký hnědovlasý kluk, s dredama a tak velikejma, hlubokejma a čokoládovejma očima, že jsem myslela, že se v nich utopím! Procházela jsem kolem něj a hypnotizovala ho pohledem, cítila jsem vlnu vzrušení, která mnou projela, když jsem se k němu přiblížila. Ale on evidentně nic necítil, prošel, jakoby se nechumelilo a já zůstala jen stát s očima přilepenýma na jeho těle! Až později jsem si uvědomila, jak jsem blbá, vždyť on si ani nemohl všimnout, že se na něho dívám! Bylo mi do breku, a tak jsem se radši otočila a vrátila se nejkratší cestou zpět na pokoj! Rodiče se povalovali někde na pláži, a tak jsem se na chvíli natáhla, nakonec jsem prospala celé odpoledne!

Večer jsme šli jako správná rodinka na večeři, dostali jsme stůl, který nám bude patřit celou dobu našeho pobytu a krom toho ještě osobního číšníka! Zatímco se nám snažil pomoct vybrat z jídeláku to nejlepší jídlo, omluvila jsem a se a odcházela na záchod! Jakmile jsem vyšla ze dveří, spatřila jsem opět ty nejnádhernější oči pod sluncem… dívaly se na mě a já tála jak sněhulák na slunci.
Nasadila jsem rádoby svůdný usměv a provlnila se kolem něj tak ladně, že by mi i modelky mohly závidět=)
,,Sorry, but this is for men!“ slyšela jsem někoho mluvit, a tak jsem se otočila, abych zjistila, komu to patří, když jsem zjistila, že mně, měla jsem chuť se zahrabat hluboko do písku! Rudá jak rak jsem se omluvila a popošla o pár metrů dál, kde na dveřích visel obrázek malý holčičky!

,,Ehm..!“ odkašlal si někdo, když jsem asi po pěti minutách vylezla z toalety, nervózně jsem se podívala na drdaře a napjatě čekala, co bude dál.
,,You are so beauty, Can we…!“ čekala jsem, co z něj vyleze a alespoň trochu jsem se snažila pochytit, co mi to vlastně povídá…… najednou se na chvíli zarazil a začal hlasitě přemýšlet o tom, jak má dál pokračovat ve větě, ale česky, rozesmála jsem se na celou halu a řekla jsem mu, že jsem taky Češka!
Rozpačitě se na mě usmál a konečně jsem se dověděla, co po mně chtěl, jestli bych s ním prý zítra nešla třeba na procházku po pláži! Horlivě jsem přikývla a slíbila mu, že přesně ve 3 na něj budu čekat u bazénu!

Bylo celkem pozdní odpoledne a my se procházeli po jemňounkém písku, vlny nám omývaly bosé nohy a přestože počasí nebylo nikterak teplé, ba naopak, mraky se honily po obloze, bylo nám fajn!
,,Doufám, že nebude pršet!“ nadhodila jsem uvolněně a nedávala svým slovům žádnou váhu…
,,Neboj se, tady prší jen 3 dny v létě, to by byla vážně velká náhoda, kdyby pršelo!“ ujišťoval mě Petr a já neměla nejmenší důvod mu nevěřit! Zatímco jsme po pláži ušli snad kilometry, dověděla jsem se toho o něm spousty stejně jako on o mně!
Bylo mi s ním fajn! Posadili jsme se na písek, zprvu jsme jen seděli a hleděli si do očí, pak se ale naše rty začaly přibližovat, až nakonec splynuly v krásném polibku! A ne jen jednom! Netrvalo ani pár minut a ucítila jsem zamrazení na krku, a následně hned na rukách, nohách…. kapky letního deště se mi snášely do vlasů a stékaly po mém rozpáleném těle! Petr se na mě provinile usmál, a já ho za odměnu políbila! Přece nemůže za to, že prší! Chytil mě za ruku a utíkali jsme pryč! Proplétali jsme se mezi kapkami deště, a vesele povykovali! Byl to takový tanec v dešti=)
Autor llussinka, 08.11.2006
Přečteno 513x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Já si myslím, že to špatné není. Přečetl jsem si to až do konce, což se mi u téhle literatury stává málo kdy. Je půvabné číst si jak myslí a chová se patnáctileté děvče.

02.04.2007 23:38:00 | J.Švihovský

Ahoj,sice nevím,co wauired myslela těmi ,,úžasnými" časopisy,ale náhodou je to dobrá příležitost začít se psaním...

10.11.2006 17:10:00 | Smajlinka

Chtělo by to trochu propracovat, některý části působěj fakt neohrabaně, jako okopírovaný z Dívky a podobnejch "úžasnejch" časáků. Jinak tohle téma tu bylo mockrát, skus vymyslet něco originálnějšího:)

09.11.2006 19:14:00 | wauired

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí