Miluji Tě

Miluji Tě

Anotace: Je lehčí napsat MILUJI tě, než to vyslovit před milovanou osobou

Přemýšlel jsi někdy nad významem těch dvou slov?? Co vůbec znamená milovat?? Sedím a přemýšlím o tom..
Proč mají lidi vůbec city? Proč existuje Láska? K čemu je? Kde se bere? Další a další otázky se vynořují ..
Neznám na ně odpověď, to asi nikdo z nás. Přesto jsem došla k závěru, že vlastně všechno v našem životě se točí okolo lásky. Ať už k penězům, lidem nebo k věcem. A taky jsem přišla na to, že i když si to nechci moc přiznat, jsem nepoučitelný romantik a lásku prostě potřebuju..

Víš, ta dvě slova znamenají pro mě strašně hluboký cit a pocit neopakovatelného štěstí. Vědět, že někomu na mně moc záleží, že mu chybím, že na mě myslí a že můj cit je opětován, je pro mě největší štěstí.Je to pro mě největší odměna v životě.

Teď mě tak napadá, že jsi ta dvě krásná slova nikdy neslyšel vyklouznout z mých úst. Ani netušíš, kolikrát jsem ti je chtěla říct, nevím proč, ale vždycky mě zradil hlas a slova splývala s tím tíživým tichem. Možná to tak má být, možná to doposud nebylo tak hluboké.
Ale poslední týdny žiji jako ve snu. Díky tobě. Až ti jednou řeknu ta dvě nádherná slova do očí, věř, že jsou myšlena upřímně a že jdou přímo ze srdíčka.

Víš, teď mi psala kamarádka, že miluje jednoho kluka. Kolikátý to je za tenhle měsíc? Pátý? Ne,počkej.. vlastně sedmý… Nesnáším takový lidi. Používají ta slova tak běžně a úplně normálně jako třeba CÉDÉČKO, POČÍTAČ TELEVIZE. Berou je jako samozřejmost a vůbec nechápou jejich význam. Mrhají jimi. Někoho vidí a hned vykřikují, jak jsou zamilovaní. Beru, že někdy jsou i výjimky, ale těch není tak moc.

Jindy se mě zase ptala, jaký vidím rozdíl mezi MÍT RÁD a MILOVAT, že ona prý žádný rozdíl nevidí. To bylo na mě moc. Jak někdo může tohle říct?! Vždyť v tom je sakra velký rozdíl. A kdo ho nevidí, nikdy nemiloval a milovat nebude. Teprve až ho pozná, může milovat.

Tím jsem ti chtěla říct, že mi možná v tom našem „vztahu“ všechno malinko trvá, ale to proto, že si tě vážím, a nechci, aby ta slova vyšla naprázdno… a že ta dvě slovíčka, která někdo nechápe, jsou pro mě skoro posvátná. Vím, teď se určitě buď v duchu nebo nahlas směješ, ale mně je to jedno. Já to tak cítím a doufám, že nejsem jediná...

S Láskou Aimy"
Autor Aishaa, 13.11.2006
Přečteno 731x
Tipy 3
Poslední tipující: Tea, ZuzInQa
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Tak to s tebou souhlasim.. Já vidím rozdíl mezi mít rád, být zamilovaný/á a milovat. Každý z těchhle slov má jinou hloubku. Mít rád můžete mít skoro všechny - kamaráda, rodinu apod. Být zamilovaná je něco jako být poblázněná do toho druhého (třeba jen vzhledem nebo nějakým prvním impulsem) a milovat je něco krásnýho a výjmečnýho. Zatím jsem opravdovou lásku jako trám neprožila, ale času na to mám ještě dost.. ;)

20.11.2006 17:44:00 | ..Maky..

děkuju že nejsem jediná kdo to tak cítí..jsou to ty "nejposvátnější" slova na světě..děkuju za komentáře

14.11.2006 20:38:00 | Aishaa

Souhlasím s tebou. I já to tak cítím. Ta slova jsem řekla jedinkrát v životě a bylo to to nejupřímnější, co z mých úst kdy vyšlo. Važ si toho. A hlavně si važ toho, že s ním MŮŽEŠ být...

14.11.2006 14:09:00 | Atomovka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí