Kousek lásky na autobusové zastávce

Kousek lásky na autobusové zastávce

Anotace: Jeden pohled a můžete milovat. Nevěříte? Potom vás lituju...

Zahlédl jsem tě na zastávce, kde jsi tak zasněně čekala. Kdo ví, na co myslíš, kam míříš... Nebo snad za kým? Přešel jsem přes silnici a stoupl si blízko tebe.

Jsi tak krásná. Díváš se bezradně kolem sebe, než zachytíš můj pohled. A potom, jak se cítíš ohrožena, stydlivě odvrátíš zrak. Rozhoří se v tobě zvědavost, nenápadně mě pozoruješ. Hrajeme bázlivou hru, Která nemá pravidla. Navzájem se prohlížíme. Cítíš se nahá, nervózně přešlapuješ a jemně si pohráváš s pramínky vlasů. Přitom nezapomínáš hlídat můj odraz ve výloze obchodního domu. Jsi esencí tajemna, ale přesto mám pocit, že tě důvěrně znám, že vím vše důležité a nic jiného vědět nechci. Přemýšlím, jestli k tobě mám přijít a oslovit tě. Možná právě na tento moment tak netrpělivě čekáš. Víš, možná by bylo naše setkání velká chyba. Ztratilo by jedinečnost. Zahubili bychom představy, sen, který nežádá probuzení. Takhle jsme spolu. Naše oči, které se nikdy přímo nesetkaly, si něžně vyznaly lásku.

Když jsi odjížděla, zalila mě tíživá vlna opuštění. Stojíš na prvním schůdku vybledlého autobusu a nechápavě se na mě otáčíš. Teprve teď se naše pohledy střetly, je v nich smutek. Podvědomě tuším, co jsi mi chtěla říct: "Proč nejedeš se mnou? Proč?"

"Vždyť víš."
Autor soske, 03.12.2006
Přečteno 519x
Tipy 1
Poslední tipující: Parabola
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

K jedný mojí povídce mi někdo napsal, že je smutně realistická, tohle já si myslím o téhle. Ode mě 100% i když ten konec je opravdu trochu přehnanej.

05.01.2007 14:43:00 | EMO.LonelyGirl

Ke tvé anotaci...nevěřím v tuhle lásku, ale věřím na osamělost. Jinak je to pěkně popsané, milé...

10.12.2006 17:38:00 | Ver.u.s

Jo, taky se vždycky ohlížím jestli náhodou není někdo kolem. Bohužel většinou není :-( . A když už je tak se prostě bojím,že si ze mě někdo jenom utahuje. Takže se raději kolem sebe nedívám. Hrůza.

05.12.2006 20:57:00 | Trouble

Máš pravdu, trochu moc patetické... Opraveno, ale ne moc, protože některé momenty jsou prostě takové...

03.12.2006 20:03:00 | soske

Známe to snad všichni, jen ne v takové míře. Je to moc pěkná povídka, jen ten pláč na konci je asi moc přehnaný...

03.12.2006 19:52:00 | Eylonwai

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí