Anjel smrti*

Anjel smrti*

Anotace: Niečo o láske pre gotikou a pre tých real black melancholikov. Je to kratšie ale lepšiu miestnosť som pre to nenašiel. Dodatok: poprosil by som hodnotenie a komentáre.

Anjel smrti.
Smrť. Ako nádherná vo svojej ohavnosti.
Anjel smrti ktorého mám na mysli nie je kostra s kosou, ale anjel najskvelejší z anjelov. Žena biela, čiernymi vlasmi obostretá, s havranmi spriaznená i dobre stavaná. Anjel pekelne krásny pekelnou krásou obdarený. Ó, ty anjel smrti aká to láska k tebe viaže. Hriechom je ta milovať i tak ťa milujem celým srdcom, dušou, tým životom ktorý my za okamžik zoberieš. Tvoja krása ma uchvátila a viac ma neopustí, ak áno tak budeš u toho lebo to bude koniec môjho života, smrť moja.
Smrť tebe zasvätená, lebo tvoja krása ma uchvátila. Môj anjel smrti. Prečo si anjelom konca, smrti? Prečo nebyť mojim anjelom, anjelom lásky. Ja budem tvojim poslušným otrokom pokiaľ bude noc temná a mesiac magický. Prosím, Zober ma pod svoje krídla, miluj ma a viac ma neopúšťaj pokiaľ nenastane môj čas odísť s tebou do podsvetia. Smrť vezmi si ma.
Autor RoSzomak, 04.12.2006
Přečteno 324x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí