Propast

Propast

Anotace: Tuto povídku jsem napsala před pár lety. Když se na ni po letech dívám, došlo mi, že je to alegorie na můj tehdejší život. To co jsem zde označila jako skok, byla jedna z největších a nejlepších změn v mém životě.

Stojím nad propastí. Chystám se skočit. Pozoruji západ slunce za protější kopec… je to krása. Miluji západ slunce. Je tak krásný, ty barvy a ten třpyt. Prostě krása. Nic hezčího na světě neznám. Stojím tady a přemýšlím. Skočit, neskočit. Co bude potom, co skočím? Bude vůbec ještě něco? Třeba posmrtný život nebo tak něco? Já myslím že ne. Myslím si, že smrt je konec. Ale já nechci skončit. Ale co bude, když neskočím? Má ještě smysl žít? Asi ne. Všichni mě opustili. Měla jsem kluka, opustil mě pro moji nejlepší kamarádku. I když to nebyla pravá láska, strašně to bolí. Moje nejlepší kamarádka? Po tom co mi udělala, už žádná není. Už tu není nikdo, kdo by mi rozuměl. Jediný, kdo mi za to ještě stál, byl Tomáš. Jediný člověk, se kterým jsem si dokázala povídat celý den a pořád bylo o čem. Mohla jsem mu říct cokoliv. U něj jsem měla jistotu, že se to nikdy nikdo nedozví. Ale to už je taky pryč. Našel si holku. Já ho doopravdy milovala, ale on o mě asi nestál. V čem byla ona lepší než já?
To se už asi nedozvím… Jediný člověk, který se o tomhle dozví, je Tomáš. Tento dopis mu tímhle předávám a prosím ho, aby ho dopsal. Aby napsal, jestli jsem skončila se životem nebo ne.
Stojím tu na srázu a přemýšlím o minulosti. Co mám teda udělat. Mám skočit?
Najednou slyším kroky. Kdo to je? Neotáčím se. Nechci to vědět.

Skočila, jakmile uslyšela kroky. Upustila tento dopis a skočila. Proč? Vždyť já ji taky miloval. Zrovna jsem ji to chtěl říct. Proč jen to udělala? Proč nepočkala jenom malou chvíli, než bych ji stihl chytit? Proč?
Autor 2Mishule2, 04.12.2006
Přečteno 442x
Tipy 1
Poslední tipující: Agniezka
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

západ slunce za protější kopec… ? četla jsi to po sobě?

jinak fakt dobrý, dojemný :-).

21.05.2008 11:01:00 | gladiátor01

Velmi pěkný příběh! Ale více bych to na tvém místě rozepsala. A taky není dobré, když píšeš tři vykřičníky nebo otazníky za sebou. U vykřičníků se používá jeden, v případě opravdového důrazu dva, ale tři už jsou moc. A u otazníků si myslím, že bohatě postačí jen jeden... Zkus to prosím ještě editovat a zamysli se nad tím, jak by jsi to vyjádřila, kdyby jsi to byla ty stojící na útesu. Je to opravdu důležité, vžít se do toho. Zkus to, je škoda takhle "mrhat" dobrými nápady.

10.11.2007 15:10:00 | Tsuki

Ten začátek je takový...no nijak squelý...ale ten konec to uplně změní...mám upe slzy v očích je to nádherné...

14.12.2006 14:36:00 | confused.princess

Děkuju

07.12.2006 19:59:00 | 2Mishule2

Fakticky moc pěkny..!!! Mám skoro slzy na krajíčku..!! fakt se ti to povedlo

05.12.2006 13:10:00 | Kessinka007

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí