pohádečka:P 3

pohádečka:P 3

Anotace: ,,Nic neni dost velkej cíl, aby ses nepokusil ."

26.Dubna 2012... Takový normální slunečný školní a velmi únavný den... Člověk by nečekal, že se stane neco na co nezapomenu.... Ráno sem jako každý den zaspala, naprosto normální, dovalila sem na snidani až v sedm a potkala sem kluky ode mě z ročníku , jak už odcházejí... Potom přišli kluci z druháku a sedli si ke mě...:) Dneska to Ondrovi slušelo... Nemohla sem z něj spustit oči a tak sme radši ani snidani nedojedla a odešla se nachystat do školy.... Celý den proběhl jako každý jiný nic zvlaštního se nestalo, prostě normální čtvrtek. Když sem přišla ze školy , plácla jsem sebou na postel a usla. Probudil mě až budík kdy sem mela jit na svačinu , pro tu jsme si s neochotou došla a vubec sem nevnimla lidi okolo sebe jak sem byla rozespala. Když sem přišla od pokoje opět na mě padla naprostá unava asi z tech prášku co beru na alergii a tak sme spala až do večeře. Po večeři sem se koukla na nějaké to učení a zasedla k počitači.... Jen tak jsem koukala na facebook a čekala že se někdo ozve... Potom přišel , přišel za mnou do pokoje... Dlouho sme ho nevidela krom te chvilky rano na snidani... A když pak pláct tu blbě trapnou větu : ,, To mě ani nepřivítáš po tak dlouhe dobe..." tak sme to nevydržela vrhla jsme se na nej , a musela sem i slzu zatlačit jak sme byla ráda , že je tady, že se vratil, blbých 14 dnů a pro ěm to bylo jako věčnost... Ale sem velká holka a žadnej slaboch takže slzu jsme potlačila a ani sem nebyl schopná říct jak moc mi chyběl abych se náhodou sama neschodila před ním... Zkoumala sem ho jak se změnil, přišlo mi že uplně dospěl, dříve se mi libil jen povahově , protože vzhledově vipadal jako naproste dite, ale ted.. ted vipadá tak dospěle, tak mužně... Něco mě k němu přitahovalo... Ale v tu chvili sme vnimala to , že je tam a objima mě to , mi ke štěstí pozratím stačilo....V okamžiku kdy sem se vrátila zpět do reality, oznamil že jdeme do hospody slait kamošovi narozeniny, chvili sem protestovala protože sme byla desně unavená , ale pak sem si řekla že jdu... Cestou do hospody byla sranda a celá banda sme kecali o naprostých ptákovinách jako vždy...:D V hospode sme si posedali ke kámošovi , sedeli sme tak že mezi mnou a Ondrou sedel kamoš, kterej potom odešel a Ondra se přisunul se svou židli ke mě , temeř uplně na těsno... Tak nějak mi bylo fajn občas mě obejmul a citila sem se fajn mit ho takhle nablizku.... Kluci začli panákovat jako o život.... Mleli sme páté přes deváte a kecali snad naprosto o všem... Ze srandy sme si delali i nemravný návrhy s Ondrou ...:D Ale mysleli sme to ze srandy jako vždy.... Čím víc toho vypili tim vice temat bylo k řešení... Byla sme ráda, že mě Ondra vytáhl , jinak byhc se ted nudila sama na intru ... Po nějaké chvili sem opět plácla nejaký nemravný návrh a Ondra se toho chytl, začal blbout jako že fajn , ale že na veřejnosti ne , že až pujdem na intr tak se nekam vytratíme..:D Potom mi položil ruku tesne nad koleno a hladil mě po noze. Naprosto mě to přivedlo do rozpaků, protože tohle dlouho neudelal na začátku , když sme chodili do hospody sme takto blby občas, ale to bylo spiše že sme se byly blbý aprostě sem mu sme tam sáhla mezi nohy v hospode a podobně, ale tohle tohle bylo jiný... Přišlo mi to takový něžnější, zustal u kolene a jen mě tak prostě hladil, občas vyjel víše po stehnech , ale nikdy v tom nebyl videt ten sexuální podtext.... Bylo mi to příjemný a během par minutek sme sedeli vedle sebe a jen tak sme se dotýkali nenápadne navzájem... Kamarád ze třídy nás viděl, silně nechápal a tak po mě přes stůl hodil takový pohled jakože, jeslti spolu neco máme a já nevedela co řict co udelat a tak sem spanikařila a svou ruku stahla.... A chvili Ondru tak nejak ignorovala... Kamarád co slavil narozeniny už byl v trochu podnapilem stavu a jeho přitelkyně zkoušela jestli si potáhne i cigarety, když už sme ho naučili pit alkohol... To ovšem odmital a tak mu alespoň nabídla ,,šota" ale i toho odmitl, na to byl asi stale moc střizlivej...:D Ondra, ale hned musel začit s tim , že já těď nemohu kouřit a že by toho šota mohl dát alespoň mě... A ja samozřejmě protestovala, protože sem mela takovej divnej pocit že bych se ho měla dotknout nejak jinak než kamarádsky, ale Ondra se nenechal odbít , potahl z cigarety a nahl se ke mě .... Ja stale nechtěla , ale když už tak všichni čekali tak sem přiložila ruce k našim tvářím a udelala kouři takový tunel , abych s evyhla dotyku jeho rtu s mými, Ondra pomalu vydechl kouř a nejak se protlačil mými dlaněmi a přece jen se lehce dotkl svými rty těch mých... nikdo si ničeho nevšiml, ale ja nevedela co delat, byla sem naprosto v rozpacích.... Ostatní byly jako by nic , prostě se mluvilo dal, ja se pak taky vratila zpátky na zem a zapojila se do hromadne a bezvýznamné konverzace... kdykoliv sem se střetla s onrou pohledem do očí nejak sem se nemohal výjmečě dívat, uplně sem cítila jak pomalu rudnu a tak sem vždy ucukla pohledem.... Pak najednou mě opět položil svou ruku na mou nohu a když mě pohladil, projela mnou naprostá vlna vzrušení a touhy po tom znovu se ho dotknout, ale nijak sme navenek nereagovala... Pak mě nejak napadlo v duchu že to třeba delá všechno jen aby partnerka meho kamaráa který slavil narozeniny která je zamilovaná právě do Ondry žárlila....a v tu chvíli sem si přišla jako taková hračka, něčím pošpiněná, jako kdyby mě využil... a tak sem jeho ruku sundala ze sve nohy i přesto že mi to bylo sebevíce příjemné a naklonila se k němu aby to co řeknu slyšel pouze on . Potichu a s klidem sem mu řekla, že mu tu nebudu delat ze sebe děvku , že stačí když ju ze mě dělají jiní... Čekala jsem že se stahne a da pokoj, ale on ne svou ruku vratil na mou nohu a hladil mě a pošeptal mi že to nedelá a nikdy by neudelal... Nejak sem vyměkla a nechala sem ho.... Po chvilce našel pod stolem mou ruku a chytil ji do te sve... Držel mě a prstel mi přejížděl po dlani, vubec sem nechápala kam tím směřuje, ale bylo mi fajn a tak sem se nebránila... Když sme odchazeli z hospody rozdelili sme se ja šla s klukama nahoru na intr a Ondra šel s našim oslavencem a jeho přitelkyní ji doprovodit... Čekali sme na ne pod schodama, když došli tak sme jestě chvili staly a pak sme se vydali do schodu, s Ondrou sme sli poslední a povidali si... cestou sme udělali tzv. menší chcacíí zastávku.... :D Potom sme tak enjak mluvili o naprostých ptákovinách a on mě potom obejmul a šli sme do dale v objetí... Pak sme ale byly na dohled klukum kteří na nás čekali nahoře a ja měla zase ten divný pocit že sem tu za tu špatnou, že t co delám neni dobrý a tak sem řekla že ais neni dobrej napad aby nás takhle videli, že by si mohli neco myslet, na to mi řekl že jeslti nechci tak pujdeme normalně, ale že jemu by vuebec nevadilo kdyby si cokoliv mysleli.... V tu chvili sme nejak vyvrátila ut možnost že to delal kvuli te holce, protože ta tam nebyla.... Ale špatný pocit jsme stále měla... nakonec sme došli na intr a tak nejak sme se rozloučili a když mě doprovodil až přímo ke dveřím pokoje nejak sem nevedela ani co řict, prostě sem řekla čau zitra a celý sem to tim asi shodila..... Jsem tele , ale obávám se že tele zamilovaný, uvidime jak se vše vyvine, bohužel se obavam, že to oět bude láska neštastná... Že ten večer za to mohl pouze větší množství alkoholu.....:) Ale jak praví jedna krásná písnička :,, nic neni dost velkej cíl, aby ses nepokusil" tak uvidíme no....:)
Autor Maryje, 03.05.2012
Přečteno 547x
Tipy 1
Poslední tipující: ewon
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí