utrpení

utrpení

Anotace: Moc rád bych znal vaše názory. Mocinky děkuji.

Jsem to já? Kdo to vše ničí? Lásko já nemohu už takhle dál. Dívám se ze skály dolů a přemýšlím co s tím prokletím. Co mě pohltilo. Říkala si že mě miluješ. Už to tak není? Změnilo se něco? Provedl jsem něco? Jestliže mi to nepovíš. Nikdy se neponaučím. Zkus se kouknout z okna ven. Co vidíš? Světlo? Já vidím tmu. Koukni se do zrcadla.Co vidíš? Život? Já vidím smrt. Koukni se do svého srdce. Co vidíš? Lásku? Já vidím utrpení.Zamysli se nad tím. City nejsou na hraní. Nikdy nebyly a nikdy nebudou. Vše co mi uděláš. Bolí a přesto tě miluji. Jako nikoho na světě. Nedokážu na tebe zapomenout. Nedokážu zapomenout na polibek, který jsem od tebe dostal. Byl to ten nejkrásnější v mém životě. Nedokážu zapomenout na tvá slova na tvé pohledy na tebe. Nedokážu to. V noci nespím, jen bdím, o tobě sním. Můj život se hroutí. Lásko moc tě prosím udělej s tím něco. Mě už vážně nic nenapadá. Jsou dvě osoby, které by mi mohli pomoci. Ta první jsi ty. Ta druhá je zahalená do černého pláště. Pod kterým jdou jen kosti vidět. V rukou kosu drží a když se s ní ožene pomůže mi. Tohle jsem nikdy nezažil. Trápení. Říká se že milovat znamená trpět. Nemilovat smrt. Tak prosím se rozhodni. Do té doby musím žít tak jak doposud.
Autor Mirusek, 13.01.2007
Přečteno 514x
Tipy 1
Poslední tipující: Daisy..
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Moc krásné, vím jak ti je..!!! Na ten polibek nezapomeneš a bude se ti promítat v hlavě pořád dookola. Je to krásné moc! a piš dál..:)

15.01.2007 20:35:00 | Kessinka007

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí