January 20 2013

January 20 2013

Anotace: Čerstvě zamilování:-)

Byl to jako každý normální den,ale pro tebe hodně důležitý, měla jsi rande. Ráno jsi byla celá netrpělivá, natěšená až ho uvidíš. Když přišel čas, odjet do města za nim, ještě ti volal kde se sejdete. Když jsi dorazila do města, tak Tě pozval na víno, neodmítla jsi, a šli jste. Když vám to servírka přinesla, tak jste si připili, a on ještě před řekl ,,na nás dva'' a políbili jste se. Začali jste diskutovat o životě, apod. Když jste dopili, tak vám to zaplatil, a odešli jste. Procházeli jste ulicí, a on Tě pořád shazoval do sněhu, když tě shodil naposled, tak jsi ho stáhla sebou, a začali jste se znova líbat. Pak jste se zvedli, a běželi na autobus. Když jste odjížděli, tak jsi se modlila, ať nepotkáte bývalého. Když byla ta daná zastávka, tak on tam nastoupil, a stoupl si vedle Tebe a něj. Byla jsi celá rozklepaná, ale kluk, s kterým jsi byla venku, tě chytil za ruku, a začal Tě líbat. To tě uklidnilo, když jste vystupovali, tak ten Tvůj bývalý vystupoval s vámi, a šel do stejného obchodního centra jako ty, a kluk s kterým jsi byla. V obchodím centru jste šli jinam, protože jsi ho už nechtěla vidět. Zbývali Ti 2 hodiny, než ti jel autobus. Uteklo to jako voda, šel Tě doprovodit na zastávku, a když ti jel autobus, tak tě chytl za ruku, řekl Ti, že Tě miluje a začal Tě znova líbat. Nastoupila jsi do autobusu, a celou dobu jste si ''esemeskovali'' . Přijela jsi večer domu, šla se vysprchovat, a psát si sním. Skončilo to tak, že jste spolu začali chodit.
Myslela jsi si, že je to jako ve snu, ale nebylo. Byla jsi strašně šťastná a zamilovaná do něj.
Autor Zahleděná do vzpomínek, 17.05.2013
Přečteno 691x
Tipy 2
Poslední tipující: Zasněný básník, Jozef Bojanovský
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

vcelku pěkný příběh, ale dávej si pozor na opakující se slova, obzvlášť slůvko "Tak" ;-)

19.05.2013 16:52:26 | Anjesis

Děkuji. Ano, budu si dávat pozor:)

19.05.2013 19:03:35 | Zahleděná do vzpomínek

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí