MICHAEL

MICHAEL

Anotace: ...jedna taková malá telenovela :-)...

„Michaeli, miluji tě, stále tě miluji!“
„Já to vím!“
„Tak proč spolu nemůžeme být???“
„Nejde to lásko, já už nemiluji, já nemiluji!“…

…“Ale proč?“…v tu chvíli jsem se probudila, tento sen se mi poslední měsíc zdá často a není to sen, ale skutečnost. Budím se propocená a z mých polštářů se dá ždímat slza za slzou. Milovala jsem ho, milovala jsem Michaela, ale tápu a už měsíc nevím, proč mě opustil? Naše láska byla tak krásná, jako z románů, tak vroucí, ale tak, jak to začalo, tak to i skončilo! A jak se to stalo?…

…bylo to devatenáct let poté, co jsem se narodila v rodině ředitele hotelu Anita, nebyli jsme troškaři a tak jsem ve svých devatenácti letech mohla mít dvě vlastní auta, každý rok nový a lepší mobilní telefon, jedla jsem v těch nejvyhlášenějších restauracích a navštěvovala jsem jen ty nejdražší butiky! Byla jsem mladá, krásná a blbá! A Michael? Tak to byl přesně ten typ snoba, co vyhovoval našim, byl z těch nejvyšších kruhů, na to, z jak vysokých kruhů jsem byla já, se mi nezdálo, že může být něco výš, ale bylo! Byl to nedosažitelný cíl, Michael! Dívky po něm šílely a můj otec by chtěl, abych já, Amanda Anita Suerte chodila s takovým slizounem! Hnusil se mi, nechápala jsem, co na něm mohou ostatní dívky mít, je to přeci jen obyčejný šmejd a děvkař, říkala jsem si, ale tajně jsem po něm toužila!
S Michaelem jsme navštěvovali stejnou školu, měli jsme stejné přátele a zájmy, chodili jsme do stejných barů a klubů, zjistila jsem, že díky svému postavení ředitele národní banky v jeho 25 letech byl všude a byl žádaný! Jeho otec, majitel několika firem a filmových práv na tři své knihy, byl na něj právem hrdý!
Michael byl vlastně nádherný, ale i přes to všechno, přes svůj vzhled beránka, přes oči nevinného opuštěného štěněte, přes to všechno, čím byl krásný a čím dostával dívky do mdlob či postele, měl chybu, takovou dost zásadní chybičku! Michael měl snoubenku!!!
Eleanora Saniara, to byla ta chybička! Vyhublá blondýna z rodiny naftového magnáta, měla taktéž nejlepší školy, ale byla nehezká, alespoň mi se zdálo! Její blond vlasy, které vlály do větru vypadaly jako špatně obarvený chemlon, její modré oči byly zapadlé hluboko v očních důlcích, její prsty se zdály být prsty mé dávno mrtvé prababičky! Šaty, které nosila byly sice těmi nejdražšími, ale nehodily se k ní, byla v nich schovaná a vypadala jako mrtvola, která se prochází na večírku, a možná to bylo dobře, Michaelovi dělala jen ostudu! Nehodili se k sobě, ale co zmohli, jejich rodiče je zasnoubili, když jim bylo 16 a Eleanora se ho nechtěla vzdát!!! Bodejť, koho jiného by si taky našla, hřbitovy nemá ráda a to bylo jediné místo, kde by někoho našla, jenže těm se z daleka vyhýbala!
A když už jsem začala pookřávat a tak, jako ostatní dívky, chtěla jsem jeho lásku a chtěla jsem s ním prohodit alespoň slůvko, měla jsem smůlu, kde byl on, byla i ona a střežila ho, jako svou jedinou panenku, bylo jí jednadvacet, ale nechovala se tak, občas jsem pochybovala o jejím původu a výchově!
A pak konečně nastal ten den, den kdy se vše změnilo! Můj otec pořádal párty k oslavě otevření nové části hotelu a na oslavě Michael nemohl chybět, miloval oslavy a společenské akce, ale někdo chyběl, blondýna schovaná ve své garderobě!!! To byla má šance a příležitost a já se ji taky ujala, a to rychle?!!!

Když jsem si již byla jistá, že ona se nedostaví, vrátila jsem se do svého pokoje a své dosavadní šaty jantarové barvy jsem vyměnila za šaty tyrkysové s kolovou suknicí a výstřihem, na krk jsem si pověsila náhrdelník z perel s křížkem, do vlasů jsem si nechala služebnou vložit květ chrisantémy. Navlékla jsem si tyrkysové boty od Pritoriho a navlékla si nový prsten, který jsem právě dostala, byl z bílého zlata!
Sestoupila jsem do sálu a hleděla, nemohla jsem svého vyvoleného nalézti, pak jsem ho spatřila, vášnivě se líbal s nějakou štětkou! Sešla jsem ze schodů a postupovala směrem k nim, cestou jsem si vzala šampaňské a když jsem byla dost blízko, abych použila svůj šarm, upadla jsem. Chytil se, okamžitě ke mně přiskočil, jestli jsem v pořádku, řekla jsem, že ano, promnula jsem si kotník a udělala na něj pár cukrbliků?!!! A bylo to, zbytek večera jsem pak už protančila jen a jen s ním! Michael mi šeptal, jak se mu líbím, jak jsou mé paže hebké a ňadra křehká, mé oči byly těmi nejhezčími v sále a vlasy byly tím nejjemnějším závojem hedvábí. Byla jsem nadmíru šťastná a spokojená, chvíli jsem ho poslouchala, najednou jsme se k sobě začali nezastavitelně přibližovat, cítila jsem jeho dech až v sobě, bylo to nádherné a pak, ani nevím proč, jsme se začali líbat, kluk mých snů se mnou pouze netančil a nešeptal mi něžnosti, začal mě líbat, bylo to nádherné a tak vzrušující! Bylo to tak romantické a pohádkové, jeho polibky byly sladké a něžné, byly plné vášně a já se jim nebránila, ani nebylo proč! Nikdo si nás nevšímal, nikdo nás neřešil, kupodivu ani jeho rodiče, ani rodiče El. Ten večer skončil procházkou po zahradě, na nic jsme nespěchali, nic jsme neřešili.
Ráno ve škole jsme se asi třikrát potkali na chodbě a vždy se to změnilo v polibek, v polibek plný něhy, pochopení a vášně, jeden se dokonce protáhl natolik, že jsem přišla o deset minut později do vyučování!
Bylo to, jako by El nebyla, jako by ji neznal a hlavně, jako by se nechystala svatba, na níž mě pozvali jeho rodiče, nic z toho nebylo, byla jsem já, on a naše láska, tedy, snad to byla láska, z mé strany určitě!
Několik dní a týdnů jsme se takto scházeli, nikým nerušeni, nehlídáni, jen on a já, pak jsme se rozhodli dále vztah netajit a po měsíci od toho plesu jsme se začali scházet veřejně a na neurčitou časovou chvíli!
Toho večera jsme měli své první oficiální rande, bylo to neuvěřitelné, třásla jsem se a těšila se, jako bych měla Michaela vidět poprvé v životě! Vzala jsem si na sebe tyrkysové mini šaty s rafinovaně řešeným výstřihem.Náhrdelník, který se mi houpal na krku byl z bílého zlata zdoben diamantovým přívěskem ve tvaru křížku. Boty, které jsem si obula byly z módní kolekce Mesialeho, byl to hit na léto, byly potaženy tmavou jemnou hadí kůži. Oblékla jsem si sako od Pa Viera, namalovala jsem se, nechala se učesat, do rafinovaného společenského drdolu jsem si nechala vplést květy lotosu. Nasedla jsem do svého Jaguára černé barvy a vydala se na cestu do pěti hvězdičkové restaurace Sideral.
Michael už tu na mne čekal. Byl oblečen do smokingu od Sa Diera, byl tím nejelegantnějším mužem, co jsem kdy viděla! Donesl mi kytici býlích růží uvnitř které se něžně choulily tři rudé květy. Na ruku mi navlékl diamantový náramek a něžně mě políbil, bylo to vzrušující. Zavedl mě dovnitř, doprovodil mě ke stolu ve zlatém salónku, ke kterému patřila zahradní část, uprostřed zahradní části stála kašna s andělíčky, prýštila z ní křišťálově průzračná voda, hrála živá kapela, atmosféru doplňovaly plamínky svící na stole. Sedli jsme si, povídali, Michael objednal, večeře měla dvanáct chodů a tři mezi chody, pili jsme víno z Francie, ročník 1805, Michael byl znalec vín a potrpěl si na kvalitě!

Najednou mi položil tu srdceryvnou a odpornou otázku!

„Tebe nezajímá, proč tu není El?“
„Ne, jsem tu já a to je pro mě důležité!“
„To ano, to je důležité i pro mě, ale tebe nezajímá, proč tu mohu být s tebou a nemusím tu být s ní?“
„Ne, ale ať je tedy po tvém, proč?“
„Je v Austrálii!“
„No a? Stále nechápu, vždyť už spolu nejste!“
„No, nejsme, tak trochu!“
„Jak trochu?“
„No, ona o nás ví, rozešel jsem se s ní…“
„Tak v čem je háček?“
„Neví to naši, ale chtěl bych jim to dnes říct a představit tě, jako svou nastávající!“…

…Než jsem mu stihla cokoli odpovědět, políbil mě a pak jsme diskusi v líbání dali přednost před diskusí v hádce! Do hodiny a půl jsme z jeho Ferrari vystupovali před domem jeho rodičů! Vešli jsme, nikdo nebyl doma, ale nám to bylo jedno, naší lásce to nebránilo, líbali jsme se a postupovali bytem. V obývacím pokoji mě vzal a hodil na hedvábné sofa. Skočil na mě a na nic se neptal, nepotřebovala jsem znát otázku a on nepotřeboval znát odpověď, zadívali jsme se jen vzájemně do očí a líbali se dál, oba jsme věděli, co přijde a že to přijde, ale nespěchali jsme! Jeho teplé dlaně mě něžně tiskli k sobě, naše rty nebylo možno oddělit, naše nohy se bez vyzvání začaly proplétat, nebylo jiného východiska! Zrychlil se mi tep, jeho dlaně bez otázky, bez okolků zajely pod mou sukni, bez povšimnutí jsem mu automaticky začala rozepínat košili, svlékla jsem mu jí a pustila se do něžných polibků jeho mužné hrudi. On mě mezitím zbavil mého spodního prádla, pak mě chytil za ruce a já ze sebe strhla šaty. Michael na nic nečekal, sundal si kalhoty. Brzy jsme se na sebe znovu vrhli, v záplavě vášně jsem z Michaela ztrhla zbytek oděvu a Michael nezůstal pozadu, má push-upka skončila za domácím kinem. Sofa bylo pohodlné, jen lotosový květ v mých vlasech mi začal být nepříjemný a tak jsem ho hodila na zem! Dlouho jsem čekala, až budu volná, až poruším veškerá pravidla mého otce, až budu dělat, co se mi zlíbí a tohle byl začátek, moc dobrý začátek!
Jemné škubnutí a vůně Michaelova těla, já díky nim už nebyla tou tatínkovou hodnou a poslušnou, už jsem nebyla čistá dívka, ani nevinná lilie, probudil se ve mně ďábel, ďábel ženy. Všechna má čistota byla pryč a já chtěla jen a jen jeho, Michaela! Všechna ta krása trvala deset minut, pat Michael vstal a odešel do kuchyně. Já jsem ještě zůstala tiše ležet a promítala jsem si, co se právě odehrálo, nelitovala jsem, nebylo čeho! Vstala jsem a vydala se za Michaelem. Michael seděl tiše v kuchyni, pohlédl mi do očí a zeptal se, jestli mám žízeň, řekla jsem, že ne, chtěla jsem jen jeho a taky, dostala jsem chuť na zmrzlinu. Michael vytáhl pistáciovou zmrzlinu z mrazáku a šlehačku, obojí mi podal, pak si nalil šampaňské. Chvíli jsme tam tak neslyšně seděli, pak mě vzal za ruku. Michael otevřel dveře na verandu a šli jsme směrem k bazénu, chtěl si zaplavat, se mnou, ale mi začala být zima, Michael mě chtěl zahřát, ale místo toho všeho se veranda stala dalším pohodlným místem k sexu. Pohodlným do té doby, než si Michael zabodnul do nohy zrezavělý, špatně zatlouklý hřebík! Palec na jeho levé noze to schytal na celé čáře! V Michaelových očích se zaleskly slzy. Vstal, zakymácel se, vstala jsem, pomohla mu do bytu. V koupelně jsem našla lékárničku, z ní jsem vyndala obvaz a desinfekci a vrátila se k Michaelovi. Ošetřit si to musel sám, mi krev nedělala dobře! Odešla jsem do obýváku, vrátila jsem se k pojídání zmrzliny.
Jakmile byla rána ošetřena a Michaelovi bylo lépe, vstal a vydal se za mnou?! Vzal mě za ruku, ještě několikrát jsme se políbili, povídali jsme si a v jednu ráno jsme se dostali do jeho ložnice.
Jeho ložnice vyzařovala mužností, byla v dubovém provedení. Jeho masivní dvojlůžko bylo potaženo a povlečeno hedvábným povlečením. Knihovna v jeho pokoji čítala na 300 knih několika žánrů. Jeho diskografie byla nesčetná. Naproti posteli visel obraz od Perietiho za miliardu dolarů. Za obrazem se schovávalo domácí kino s výbavou! Jeho počítač byl malý zázrak.
Vklouzla jsem do postele a čekala na malý zázrak se kterým mě seznámil v obývacím pokoji! Brzy na to už hupsnul ke mně. Znovu nastala ta nevýslovná krása, rozkoš a požitek se rozlili po mém těle! Bylo to nádherné a opakovalo se to celého půl roku.
Celého následného půl roku jsme se takto setkávali často, noci a dny plné vášně jsme prožívali skoro na každém kroku. Dny byly plné dárků, polibků, nevýslovné lásky a krásy. Všechny dny byly stejné a při tom byl každý jiný, měli společný základ, experiment!
Experimentovali jsme v polohách sexu, v polibcích, v místech, kde jsme naši rozkoš provozovali, s pomůckami, ale i bez nich, sami se sebou! Náš vztah nebyl nudný, ale vzrušující!
Eleanora o něm samozřejmě nic nevěděla, když se vrátila z Austrálie, myslela, že její snoubenec na ni čeká, ale mýlila se, o našem vztahu se dozvěděla dost ošklivě, když jsme se zrovna oddávali naší rozkoši v Michaelově Cabrioletu!
Byl z toho veřejný malér, kdyby mohli, ukřižovali by nás, ale my to neřešili, 13.7., rok po plese jsme oznámili zasnoubení. Michael mi koupil prsten z bílého zlata, který zdobil 24karátový diamant.
Vybrali jsme datum naší svatby, byl stanoven na druhého února následujícího roku, objednali jsme šaty bílé barvy vyšívané stříbrnými nitěmi, zdobené diamanty. Závoj s korunkou a kytici, kterou jsme si nechali nejdříve navrhnout. Náš den měl být velkolepý, oba jsme se těšili, ale kdo víc?
Přišlo záři a s ním škola, bylo mi 20, měla jsem odklad s maturitou na říjen, vrátila jsem se do školy a připravovala se. Michael mi pomáhal, ale začal být v práci déle a déle. Mohla za to Lucy, jeho nová sekretářka!
Lucy byla naivní děvče, měla kaštanově hnědé vlasy, hnědé oči, její plné rty chtěl snad každý muž. Michael byl již dřív mužem dobyvatelem, který co si zamanul, to musel mít!
Jeho vztah s Lucy trval dva měsíce, pak se vše vrátilo do normálu, já měla maturitu za sebou a tak jsme spolu byli znovu, co to šlo! Naše milostné hrátky se rozšířily svým zaměřením na veřejnější místa, nejvíc společnost dostaly naše orgie při pohřbu Michaelovi maminky, která zemřela na rakovinu! Jenomže nám to nestačilo, chtěli jsme se v naší lásce víc projevit a hlavně, Michael chtěl napravit náš vztah, který svou nevěrou zničil.
Jenomže Lucy nezmizela, našla jsem ji u nás v ložnici v Michaelově objetí, toho dne pro mě málem skončil život, v slzách jsem vyšla na ulici, kde mě porazilo auto. Michael přišel do nemocnice, nic mi nebylo, jen trocha pohmožděnin a šok. Pohádali jsme se, ale asi mě tehdy ještě miloval, Lucy vyhodil z práce a doporučil ji na sekretářku v kanceláři na druhé straně polokoule. Lucy porážku přijala, ale zároveň se mi vysmála do obličeje. S Michaelem jsem nemluvila dva týdny než jsem se k němu vrátila.
Náš život nebyl jako dřív, ale měl mě rád, cítila jsem to, myslela jsem, že to cítím! Ale byla to chyba!

…V lednu se k nám do města nastěhovala Niké. Mladá dívka, na které mohli všichni muži oči nechat, bylo jí 18. Měla černé havraní vlasy, černé uhlové oči, které uhranou, její zvonivý smích byl mrazivý. Nosila tmavé oblečení, vysoké podpatky a jezdila v černé Audině. Všichni muži ji chtěli, ale já viděla v jejích očích, že ona chce pouze Michaela, mého Michaela a nevypadala, že se vzdá!

…Nedlouho na to jsem od Michaela slyšela ta slova, slova, která mrazila, já už nemiluji, já nemiluji! Přestal mě najednou milovat, a proč? Pro potvoru z jihu, pro odpornou Niké, královnu vítězství. Naše zasnoubení bylo zrušeno týden před svatbou, vše se rušilo! Nechal mě být, nechal mě, ale proč? Co ona má, co já ne? Má Michaela! Proč chce Michael ji, proč? Netuším, nechal mě být a já, já ho při tom tolik miluji!!!…

…Nemohu vystát její pohled, musela jsem se odstěhovat z města, k tomu jsem zjistila, že ten, co se týden po rozchodu se mnou oženil s Niké, je otcem mého nenarozeného dítěte, zjistila jsem, že jsem těhotná!

…A Michael s Niké? Michael se ani v chomoutu nezměnil, lítá za každou hezčí sukní a že je ženatý? Co na tom! Niké je doma sama, věnuje se umění a milenci, ve vztahu s Michaelem to ani jinak nejde, musíš mít milence, ale to já nechtěla, nechtěla jsem milence, chtěla jsem Michaela! Niké nelituji, ani ji nezávidím! Ale nežije si špatně, má jeho peníze, a reprezentuje ho, mají obchodní manželství, to je vše!

…Můj syn se jmenuje Michael Thomas Suerte, po otcích. Rok po opuštění Michaela jsem potkala Tomase, Tomina. Tom je zástupce ředitele jedné filmové agentury a malého přijal za svého. Žijeme na jednom panství a milujeme se! Michael je dávnou minulostí a nebýt malého, dávno jsem zapomněla, ale ničeho nelituji, nelituji lásky, kterou jsem k němu cítila, ani toho, co jsme prožili, jsem tím nadšená! S Tomem jsme už třetím rokem a jsme spokojeni, chceme se vzít, ale nevím, jestli to je dobrý nápad, ačkoliv, malá Amálie by se měla narodit do připravené rodiny! Ano, díky tomuto příběhu a tomu, že jsem to napsala jsem se rozhodla přijmout Tomasovu nabídku k sňatku! Ano, už vím, proč se mi ten sen, ta skutečnost poslední měsíc vrací, bojím se, ale strachu je konec! Toma si vezmu a už se nebudu bát, ani trápit!
Autor PrincessTerinka, 28.05.2013
Přečteno 611x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí