Jsem vůl :'(

Jsem vůl :'(

Anotace: nechovám se tak jak bych měl...

Nevím jak říct to mám. Cítím k tobě co k jiné nikdy jsem necítil, jsem do tebe zamilován až po uši, vím říkáš si teď „nevypadá to tak“ ale věř mi že vždy když žárlím je to jen kvůli tomu že nepřežil bych kdybys ode mě odešla.
Nevím proč žárlím, když vždy řekla jsi mi vše co se ti stalo a také to pokaždé byla pravda…Jsem idiot…
Kdybys ses zeptala co mam radši, jestli svůj život nebo tebe odpověděl bych že svůj život protože můj život jsi ty.
Vždy když jsem s tebou jsem strašně šťastný ale jak mile ti nepíše člověk X tak mám chuť ho zabít. Nevím, proč mi pokaždé rupne v palici když někdo napíše že ten druhý tě miluje. Jako naposledy. Byl jsem s toho strašně smutný a moc mě to mrzelo jak jsem se zachoval. Vím, hodně jsem si to u tebe přihoršil..
…. Taky by jsme měli náš vztah oživit, chodit někam společně atd. Už jsme spolu dlouho a známe se hodně dobře. Ale já tento náš vztah kazím. Já jsem ten špatný, myslím si že by jsi si zasloužila lepšího kluka než jsem já. ?…. Mám tu nejhezčí holku a ještě k tomu tu, kterou jsem si vždy přál ale nechovám se k ní jak by jsem měl a jak by si zasloužila. Vždy říkáš abych neřešil to jak jsme se pohádali ale mě to moc mrzí, proto se ti pořád omlouvám. Vše mi tě připomíná, na každém místě na tebe myslím a neumím bez tebe žit.
Zasloužím si trest za to jak se k tobě chovám…….. Jsi ta nejúžasnější dušička v mém životě, ty jediná mě umíš utišit a rozveselit. Ale často mi od tebe chybí více vyznání že mě miluješ, ale podle mě už mne tolik nemiluješ když se takto chovám……… Neměl bych být ve tvém životě, akorát ti ho tak kazím….Ale já pořád věřím že se zněním a ty také doufáš a proto mi pořád dáváš další a další šanci a za to jsem ti strašně vděčný…. Každá pusinka od tebe je čím dál tím sladčí a sladčí. Když ležíš a máš zavřená očíčka strašně rád se na tebe koukám, usínáš na mém klíně a já tě něžně hladím po vláskách…. Ty jsi pro mě stvořená, jenom já pro tebe ne… Promiň ale musím si vše vyčítat. Máš se mnou těžký život i když se snažím abys ho měla krásný a abys byla šťastná.

Dej mi prosím ještě šanci, budu se pokoušet chovat lepé k tobě a k lásce kterou mi dáváš. Chci abys poznala že moc tě miluji a že nechci abys mě opustila…Nejdůležitější jsi pro mě ty a tvůj život.
Je to jen na tobě…. Já s tebou budu co nejdéle budu moc…..Miluji tě opravdu moc. Vždy jsem ti věřil a vždy ti věřit budu…. Pusinku :-*..
Autor March, 23.01.2007
Přečteno 628x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

krásný vyznání pěkné

10.07.2007 23:02:00 | Aluna

Když ji tak moc miluješ,tak proč taky tak moc ubližuješ?...ale každej se může napravit=)

25.01.2007 14:52:00 | Kira.cool

Je to hezký vyznání, ale nepřeháněj to s tim volem ;)

23.01.2007 17:05:00 | qascha

NEJSI VŮL..nejsi tuplovanej vůl, vůl asi seš, ale každej vůl se může stát nevolem! a koukam, ze na tom pracujes...bude na tebe myslet a drzet ti pesti! ju?:)

23.01.2007 17:02:00 | pampeliška

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí