McLennon III.

McLennon III.

Anotace: Další pokračování slashe Johna a Paula. Takže pár kluk/kluk. Opět chci poznamenat, že pokud to někoho pohoršuje, ať to nečte. Ostatním přeji hezké počtení a velkou dávku fantazie :)

"Dělej, Ringo, okamžitě se vzbuď. Za půl hodiny začíná tiskovka." Paul třásl se svým kamarádem ležícím na posteli, ale zcela marně. Ringo spal se zakloněnou hlavou a příšerně chrápal. 

"Kde včera zase sakra byl? Proč ho nikdy nikdo nehlídá?" Paul už byl naštvaný.

"Kde asi," smál se John, "jako vždycky s holkama. Ale muselo to být vážně dobré, podívej, jak ho vyřídily."

"Pokud okamžitě nevstaneš, tak Ti zničím bicí." zkusil to Paul. Výsledkem bylo, že Ringo otevřel jedno oko.

"Hele, a co by probralo Tebe, Paule?" John šibalsky naznačil políbení a zasmál se. "To zabírá ne?" 

"Haha, vtipné." začervenal se oslovený, ale šibalský pohled mu opětoval.

"Vy by jste nevzbudili nikoho," oznámil George, "chce to lépe promyslet" dokončil větu, lehce se pousmál a vylil na bubeníka kýbl vody. Ten vyskočil z postele, rozběhl se, narazil do zdi a poskládal se opět na zem. Všichni tři se na sebe podívali a pokrčili rameny. Dnes bude tiskovka zpožděna.

 

Po několika dalších pokusech, více, či méně drastických, se jim nakonec povedlo bubeníka probrat. Nalili do něj několik hrnků kávy, dostrkali ho do koupelny a pak už se mohli vydat na tiskovku. 

Trvala neskutečně dlouho. Ta dotěrnost novinářů a vlezlost dotazů se dala jen těžko překousnout. Jediný, kdo si to užíval byl John. Na vtíravé otázky odpovídal absurdně a dělal si legraci z novinářů. Po několika hodinách, kdy všechen ten humbuk skončil, se čtyři brouci sešli opět v hotelovém pokoji.

 

"Co budeme dělat?" Zeptal se John zjevně nabitý energií a připravený udělat nějakou lumpárnu. 

"Já mám ještě něco rozdělaného." zasmál se Ringo a protřel si oči. Ukradl růži z vázy a během několika minut byl pryč.

"Já si jdu zaběhat." rozhodl se George. Ostatní moc nechápali, co tím myslí, obzvlášť, když z pokoje vyšel velmi pomalou chůzí. Sledovali ho z okna pokoje a náhle pochopili. Před vchodem do hotelu stály davy pištících holek, které, když spatřili George, ze ním začaly hned utíkat. Ten si dneska zaběhá až až.

"No a co my?" John spiklenecky mrkl na Paula. "Zůstali jsme tu sami. Podnikeme něco?"

"Ani nevím, nic se mi nechce." odpověděl na půl úst Paul a svalil se na postel. John k němu přišel a sedl si mu k nohám. "Pojď, půjdeme do studia. Nikdo tam nebude, můžeme zkusit složit nějakou novou skladbu." udělal psí oči. Paul chvilku odolával, ale hudbu miloval ze všeho nejvíc. Té prostě odolat nešlo.

"Tak fajn, půjdeme." protáhl se.

"Hodný Paul." zapředl John a věnoval mu okouzlující úsměv. "Nikdy mě nezradíš."

 

Když vstoupili do studia, museli si chvilku přivykat na šero. Studio bylo umístěné v suterénu a žárovky, co tu byly vydávaly velmi chabé světlo. To ale stejně nepotřebovali. John vybalil svou kytaru a Paul zasedl k piánu. 

"Co takhle se rozehrát?" Křikl na Paula John.

 

If I give my heart to you, i must be sure, from the very start, that you would love me more than her..... 

 

Dlouho do noci spolu hráli a zpívali a bylo jim krásně. Když dokončili návrh nové písně, přišel John za Paulem.

"Napadlo Tě někdy, jak je možné, že si tak moc rozumíme?" zvědavě se na Paula podíval.

"Nevím, známe se už dlouho, tím to asi bude."

"Ale George znám skoro stejně dlouho a není mi tak blízký." pomalými kroky mířil k Paulovi.

"Já vím, prostě je mezi námi opravdu silné pouto." řekl Paul a rozbušilo se mu srdce.

"Jo, opravdu silné." odpověděl nezřetelně a pomalu Paula políbil. Pohladil ho po tváři a svlékl mu triko.

"Co to děláš, Johne?" vydechl Paul, ale nevypadal, že by mu to vadilo.

"Zkouším, jak moc jsme se blízcí." jemně se pousmál a sundal i své triko. Pak se přitiskl k svému příteli a hladil ho po zádech. Ten dotek nahých těl se mu velmi líbil. Rozepl mu zip a nechal kalhoty spadnout na zem. Usmál se a své kalhoty taky poslal k zemi. Stáli tam jen ve spodním prádle, objímali se, poznávali vzájemně svá těla a něžně se líbali. Pak se John trošku odtáhl a vedl svou ruku, jako tahy štětce, po Paulově hrudi směrem níž. Vypadalo to, že ho nezastaví ani lem slipů, když se otevřely dveře a ve dveřích se objevil udýchaný George.

"Nenechal jsem tu svou kyta-" zvedl obočí. "Děláte vy dva vůbec něco jiného?" zakroutil hlavou a zmizel pryč. 

 

John praštil do zdi a podíval se na Paula. Ten už zase seděl u piána a oblékal si triko.

"Kde jsme to skončili?" zkusil to John.

"Nikde, Johne. Tohle asi není správné." zamumlal a opřel si bradu o kolena.

John zůstal stát v němém úžasu. "Sakra, McCartney, jak můžeš vědět, co je správné a co ne? Jak o tom můžeš takhle rozhodnout?" zakřičel na něj a naštvaně odešel. Paul si jen povdechl a pohladil klapky klavíru.

 

When I find myself in times of trouble, mother Mary comes to me. Speaking words of wisdom, let it be..... 


 

 

 

Autor JP.slash, 30.05.2014
Přečteno 1077x
Tipy 6
Poslední tipující: Bakchus, Tina, CoT, Aiury
ikonkaKomentáře (13)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

http://www.craigboyce.com/w/wp-content/uploads/2011/07/Beatles-2011-755x595.jpg

02.02.2015 12:00:51 | CoT

Haha, tak takhle by Beatles vypadali v dnešní době? :D Ale Paulie s kérkou, mmm, ten by se dal :) :D

02.02.2015 13:33:30 | JP.slash

což o to, ale kdo ví, jak a hlavně co by v dnešní ucourané době hráli!

02.02.2015 14:12:02 | CoT

tohle spojení s písní je ještě lepší než to předchozí :D zajímavé vidět, jak vlastně vzníkaly ty písně.hlavně proč. to by jeden neřekl :-))

09.12.2014 15:39:36 | CoT

Kdo ví, jak to tehdy bylo :) A těší mě Tvá vnímavost spojitostí :)

09.12.2014 15:43:02 | JP.slash

A zdalipak víš,jaký byl prapůvodní název písně Hey Jude?

27.06.2014 22:34:23 | Bakchus

Vím :) Napsal ji Paul pro Juliana Lennona :) Akorát, že "Hej Jules" neznělo dobře :)

27.06.2014 22:41:10 | JP.slash

Máš můj obdiv!!!To ví opravdu málokdo!

27.06.2014 22:48:14 | Bakchus

Děkuji :) Obdivu si vážím :)

27.06.2014 22:52:15 | JP.slash

Asi to bude trapně neoriginální komentář, ale... Skvělý! :)

24.06.2014 09:40:14 | Tina

Není to ani trapné, ani neoriginální, děkuji moc!!! :))

24.06.2014 10:03:16 | JP.slash

Skvělé! ;) :D Jen jsem zvědavá, zda to dají spolu dohromady či ne ... ;) :P :))

30.05.2014 13:41:46 | Aiury

To ještě nevím :D Měla bych se trochu držet skutečnosti, ale uvidíme :)

30.05.2014 13:53:52 | JP.slash

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí