Valentýn

Valentýn

Anotace: Valentýn ještě není, ale brzy bude ... a s ním ...

Je 14. února, sv. Valentýn. Jako každý rok, i letos ho zamilovaně prožijeme spolu - jen my dva …
Zcela nečekaně Tě přepadávám u Tebe doma, zavazuji Ti oči šátkem, a převážím na jedno z nejkrásnějších míst.
Jsme na místě, máš možnost spatřit malinkou útulnou chatičku mezi lesíkem s výhledem na krásně zasněženou louku. Začíná sněžit … Políbíš mě a chvíli sevřeš v náručí. V objetí a začarováni vášnivými polibky se přesouváme dovnitř. Rozpálíš krb, před kterým je rozprostřeno mnoho dek s polštáři a šampaňské s jahodami.
Oba dva jsme promrzlí na kost, jako bychom si četli myšlenky a společným krokem se dostáváme do malé koupelničky se sprchovým koutem. Pomaličku ze mě svlékáš oblečení, nejdříve mikinu, kalhoty, tričko … najednou před Tebou stojím jen ve spodním prádle. Aby jsi nezůstal po zadu i já Tebe postupně zbavuji svršků, které mi překáží před volným pohybem mých rukou po Tvém těle. Ani se nenadějeme a naše těla od sebe dělí jen proud horké vody. Tvé polibky jsou jemné jako kapky vody, které mi stékají po těle. Je mi tak krásně. Jemně Tě hladím po celém Těle, střídavě Tě líbám na rtech, na krku a na hrudi …
Zabaleni v ručníku se přesouváme do peřin. Venku se setmělo. Bílé vločky stále padají z oblaků a v krbu tiše praská dřevo. Nabízíš mi jahodu, sladce ji držíš mezi zuby, přiblížím se k Tobě a kousek si ukousnu.
Líbáme se, tak vášnivě, tak upřímně …. Ztrhávám z Tebe ručník, obkročmo si na Tebe sedám. Nepatrnými krouživými pohyby docílím Tvého vzrušení. Nehty Ti lehce zajíždím do kůže, vdychneš bolestí. Naplněn touhou ze mě i Ty sundáváš poslední svršek překrývající mé tělo. Jemně přejedu jazykem po Tvém uchu, cítím jak zrychluješ dech. Jazykem sjíždím níž a níž ….až ke špičce Tvé pýchy. Jemně Tvou pýchu stisknu v ruce a zrychlujícími pohyby Tě přivádím do maxima Tvého vzrušení. Vlezu si na Tebe, abych propojila naše těla. Tvé ruce překrývají moje prsa. Zakláním se, jsme tak vzrušeni. Opíráš se o ruce, abys mě mohl políbit. Obejmu Tě svýma nohama, dostáváš se tak krásně hluboko. Naše pohyby se zrychlují … jsme na konci svého blaha …
Krásného Valentýna, šeptám Ti do ucha, když můžu opět usínat ve Tvé náručí.
Autor Seatka, 07.02.2007
Přečteno 584x
Tipy 1
Poslední tipující: David.
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

jj připojuju se ... tolik něhy a lasky... uplně to z tě povídky srší. Snad letošního Valentýna tak prožiju i já ;o) ... hodně pěkné :o)

08.02.2007 19:51:00 | Lucky Girl:(

Nádhera... Tolik citu v tom všem, není to jen obyčejná erotika, jen tak sex, nebo něco takového, má to v sobě něco mnohem hlubšího, krásnějšího, ač Valentýna nesnáším rok od roku více, přál bych si aby jednou i ten můj mohl vypadat nějak takhle...

08.02.2007 08:18:00 | Dani13

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí