NAPOSLED

NAPOSLED

Anotace: ...

Seděla v tramvaji, ruku měla opřenou o okno,sklopenou hlavu a slzy jí stékaly po tváří až přes rty… Kapaly jí na stehno. Nikoho nevnímala, jen dorazy slz a svou husí kůži. Přemýšlela, co bude dál, jak bude teď žít. Co třeba skoncovat se svým životem? Ale teď jen jak? Měla dost času na brouzdání se v myšlenkách a vzpomínkách, ale to jí ho nikdy nevrátí…Jen zanechá navždy stopu v jejím srdci…Jak jen mohl umřít? Jak jen jí mohl nechat samotnou…Jejich poslední slova byla nazdar a už NIKDY a kdyby žil, i kdyby se nesnášeli, i kdyby byli největší nepřátelé, žil by…
Stále si omílala den, kdy se seznámili, jeho vůni s které vždy, když ucítila měla husí kůži, jak se rozzářila, když se na ní usmál a řekl jí: „Miluju tě“. Pocit, kdy se jí neuvěřitelně rozbušilo srdce a jenom doufala, aby ten buchot neslyšel i on.
Už jen jednou bude mít takový pocit, naposled…
Její myšlenky přerušil hlasitý hlas, který oznamoval konečnou zastávku. Otevřela oči s nadějí, že to byl jen sen…Podívala se na své dlaně, které měla celé od krve…Proč mu nikdo nepomohl? Ležel tam bezvládně a všichni ho obcházeli jako by byl kus papíru ležící na zemi. Byla to její láska, jediné co měla, anděl se srdcem romantika a nejlepšího člověka co kdy poznala! Možná, kdyby ho třeba našla dřív, zachránila by ho, nemohla mu nic dát, jen ho naposled obejmout…Měla výčitky.
Držela žiletku vzájemně s jeho fotkou v ruce…To byl ten poslední pocit, Až pude za ním do neznáma s nadějí, že se tam setkají…..Naposled jí naskočila husí kůže a rozbušilo se jí srdce, ale byla pevně rozhodnutá…Její poslední pohled byl na něj a její poslední slova byla: „Miluju tě“
Autor Lussy, 08.02.2007
Přečteno 418x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Strašně pěkné a hlavně smutné. Takových dílek, s podobným tématem existuje stovka,ale každá povídka je jiná, dává a vyjadřuje něco jiného. Tvoje vyjádření pocitů a všeho je moc dobré. Líbí se mi to :)

14.05.2007 22:17:00 | -Jojo-

Pěkné to bylo...

24.03.2007 10:58:00 | Arey

zrovna přitom poslouchám Aerosmith- I dont want to miss a thing. S tou kombinací to bylo geniální škoda že to není delší

23.02.2007 14:07:00 | Muta cum liquida

To je strašně moc smutný!! Ale krásný!! Možná to trošku víc rozepsat:).. pěkný!

21.02.2007 20:50:00 | Iwetta

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí