Láska s malým l

Láska s malým l

Anotace: Katka se zamiluje a......................

Katka-16- Kateřině je 16 je to nejlepší kamarádka Anety a rády vyrážejí na pořádné pařby.Katka je společenská,miluje svobodu a ráda by konečně potkala toho pravého kluka.

Ondřej-19-Je to velice nádherný kluk.Je moc společenský a přátelský.už dva roky chodí s Anetou.Anetu miluje nadevše...

Aneta-16- Aneta je velice společenská a přátelská,ráda jezdí na koni a surfuje na netu.Její nejlepší kámoškou je Katka.Kamarádí se s íi už od školky.

Aneta

,,Promiň Anet , stalo se to tak náhle a já ani Katka jsme tomu nemohli zabránit!"Snaží se na mě promluvit Ondřej.Jsem jako v tranzu a uvědumuji si,že skoro dva roky nádherného vztahu už končí a že Ondřeje pořád miluju!Což je mimochodem brutálně blbý, protože on chodí s mojí nejlepší kámoškou Katkou.Svou kámošku mám mocinky ráda a nikdy bych si o ní nepomyslela,že mě podvede s klukem,kterýho tak moc miluju.Jenže,LÁSKA si nevybírá!

Jenže Kačena mi moc ublížila.Je to strašná kámoška.Někdy ji mám mocinky ráda,ale teď už mám v srdci prázdno,úplně!Hlavně nesmím brečet!Nesmějí mi před Ondřejem a katkou téct slzy,jinak si budou myslet,že je mi to líto!Ještě teď se mi před očima vybavují jejich nahá těla a je mi špatně od žaludku,někam bych si chtěla zalíst a nikdy odtamtud nevylízt!Nikdy!Oba dva mi mociny ublížili.Je to od nich sprosté.,,Asi bych se ti měla omluvit já,Anet,byly jsme nejlepší kámošky,ale něco se se mnou stalo a já prostě Ondřeje miluju.Promiň,Anet"Tak doostt zakřičela jsem v duchu nahlas jsem ale jen pípla: ,,No Ondro a Katko je mi z vás nablití,možná Vám oboum někdy odpustím,ale teď nevím Mám zlomený srdce,Ondru pořád miluju,ale třeba časem ta bolest povolí a možná časem vám odpustím,ale teď po mně nežádejte,abych vám odpustila v tuhle chvíli,nejde to mějte se spolu hezky!"Řekla jsem a Katka ani Ondřej mi nic neřekli!Jen ať jsou spolu šťastní! Teprve teď seběhnu ty schody po kterých jsem vždycky chodívala k Ondrovy do bytu a kde jsme se obvykle s Ondrou líbali.Teprve teď si sednu na lavičku a pořádně se rozbrečím.Teď už můžu v klidu nikdo mě neruší nikdo mi neposílá ty hnusný a protivný soucitný pohledy!Nestojím o ně!Když už mi došly slzy, za rohem se ozve jakýsi hluk!Pomyslím si,že asi tam za tím rohem jsou nějaký děti a ,že hrají na tu stupidní honěnou.Jenže slyším kroky a přibližují se!!!Nee nesmí mě nikdo vidět!Hlavně mě nesmí nikdo vidět v tomhle stavu!Mám rozmazanou řasenku a pod očíima obří černé kruhy...A navíc mám nastopro červený nos(to jsem zdědila po mé milované matičce,protože když brečím nebo je mi zima mám červený nos)Je to samozřejmě člověk,ale je to kluk s obrovskou hordou krabic!Je docela hekej,ale pro mě by to bylo moc rychly stále miluju Ondru!On je ten Jedinej a možná taky Poslední.Ten kluk má asi velký sebevědomí ,ale odloží tu hordu krabic a sedne si ke mně na lavičku.Chvíli je ticho!Jak se znám,určitě mám rozmazanou řasenku!A navíc jsem tak děsně ošklivá!!!,,Co chceš?"Zeptala sjem se naostro, nemám te´d sebemenší náladu se s někým bavit,chci být sama,chci s eněkomu vybrečet na rameno,ne tu sedět a povídat si s klukem!,,No koukal jsem,že pláčeš!"Odpověděl!Asi tak moc sebedůvěry mít nebude,jak jsem si myslela.Je docela stydlivý,ale třeba se ještě rozváže.Momentálně nemám na další vztah a ani zklamání chuť.A proč tu sedíš zrovna se mnou?Chceš zjistit co se stalo?Proč brečím?!Odpověděla jsem mu!Máma mi vždycky říkávala,ale no tak Anet nebuď tak drzá,jenomže věkem se všechno mění!,,No,možná , že jo!"Odpověděl zase on mě a nějak se přitom zakřenil.,,Fajn potřebuju se někomu vyzpovídat,"Uznala sjem po chvilce navíc ten kluk vypadá a je mi i trochu sympatický.,,no nejdřív mi ale řekni,jak se jmenuješ?"Řeklaj sem ještě tomu neznámému klukovi ,který seděl vedle mě.,,Jmenuju se Alex.Kámoši mi říkali Saša."Odpoví Alex.,,Proč říkali???"Zeptala jsem se.Opravdové kámoše přece neztrácí.Ne jako já,která jsem si myslela, že Kačka mi skvěle rozumí a že budeme kámošky forever.Prostě to nevyšlo no a jesm z toho mocinky smutná!Mrzí mě to.,,No právě jsme se s našima přestěhovali.Je mi osmnáct.A kámoše sjem tím pádem skoro ztratil,víš!A navíc jsem se rozešel i se svojí holkou,kterou pořád ještě moc miluju!"Jé to máme skoro stejné.No uvidíme,,Já se jmenuju Aneta.Nedávno mi bylo šestnáct.A kluka jsem ztratila právě dneska.Chceš o tom povědět?Připadá mi,jako bych tě znala už hodně dlouho.Ale znám tě sotva pár minut.Cejtíš to taky?"Zeptala jsem se a nějakým záhadným způsobem jsem si vzpomněla na Ondřeje.,,Jo.Cejtím to stejný,Anet. No jasný povídej!Jsem zpovědní schránka!!"Usměje se na mě Alex.,,Fajn jdu dneska ke svýmu klukovi , kterýho pořád miluju a najednou zvonim a on nic!Řekla jsem si, že asi něco dělá naléhavýho,a že nemá čas.Dveře byly samozřejmě zavřený,ale nějakej ten pátek mám u sebe jeho klíče od bytu.No odemkla jsem ty zatracený dveře a podívala spíš nahlédla jsem do jeho pokoje.Dveře byly taky zamčený.Šla jsme tedy dál a chtěla ho překvapit a pak jsem uviděla , že leží ve svý posteli s Katkou,upozorňuju,že je to moje nej kámoška,ale teď už ne."Když jsem dopověděla,Alex mi udělal komentář.,,Něco podobnýho se mi taky stalo akorát,že to nebyla kámoška,ale její milenec, s kterým to táhla týden.",,No je to docela blbý no nevím co ti na to říct,snad jen to ,že už budu muset jít!"ZAsmál se Alex.Neboli Saša.,,No to je škoda.Moc dobře se mi s Tebou povídalo,Sašo."Odpověděla jsem mu.,,Mně taky."

Od tý doby s Alexem chodím a doufám,že jsme našla konečně toho pravého.Mám ho moc ráda!A ptáte se jeslti Katka chodí s Ondrou?Jasně,už se rozešli.A Ondřej zase škemral,abych mu dala šanci,že to byl ojen chvilkové poblouznění,ale udělal to jednou udělá to zase...Už ne nebudu s ním chodit!Katka ke mě už nepřišla a teď mě nadočista ignoruje.
Autor AnGiE-AnGeL, 14.02.2007
Přečteno 642x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

nerada zdrbávam niekoho na tejto stránke (alebo všeobecne), ale toto bola na mňa silná káva...toto nemalo s umeleckým textom spoločné absolútne nič. Pripadalo mi to, ako rozhovor na icq alebo facebooku prerobený do textovej podoby. Zlé dialógy, opakovanie slov, opakovanie celých situácií a replík, nelogickosť, slovo "mocinky" ma dvíhalo zo stoličky, nebola som schopná sa s nikým stotožniť, všetko sa dialo rýchlo a ľahko predvídateľne. Okrem toho, téma mi príde ako treťotriedne klišé, žiadna originalita, vlastne to nie je ani poriadny dej. Keby som ti mohla poradiť, tak nabudúce skús nechať vyniknúť celý dej, postupne a po krokoch, viac sa povenuj jednotlivým postavám, nech o nich vieme viac, aby sme s nimi mohli všetko prežívať. To úvodné oboznamovanie s postavami si mohla pokojne vynechať a vložiť skôr priamo do príbehu. Dialógy majú príbeh posúvať a hlavne zaujať čitateľa. A hlavne - nemáš sa kam ponáhľať, máš toľko času a miesta, koľko len ty potrebuješ a chceš mať (to je na písaní to pekné). Preto si daj pokojne načas, rozdeľ na viac častí či kapitol a určite to bude stáť viac za to :)
Neber to ako kritiku, ale ako nestranné rady. Veľa šťastia ;)

17.04.2011 21:00:00 | Syala

Slovo mocinky mi pokaždé hnulo žlučí.Děj moc uspěchaný,místy nelogický,zvláštní.Nicméně myšlenka dobrá

03.10.2009 21:45:00 | Kohai

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí