Ošklivá Bea

Ošklivá Bea

Anotace: Anotace

Jmenuji se Beata a je mi sedmnáct let.Právě jsem na jazykovém gymnáziu v Praze.Bydlet na intru v Praze,o tom jsem snila snad už od dvanácti.Podívat se na Karlův most,Karlovu univerzitu....no prostě božíí.Strašně moc mě to tu baví,až na jednu věc.Na naší školu a zrovna do mé třídy chodí jedna sexy barbie-Lilianu,která je snad v celé škole oblíbená,(skoro) všichni kluci by s ní chtěli chodit,nemá žadný beďáky,je prostě krásná a oblíbená.Já jsem její pravý opak.Jsem ošklivá,žadný kluk mě nechce,a mám beďáky.Tedy nejsem ani krásná,ani oblíbená,Prostě jsem ošklivá holka.Nemám nejlepší kámoše,kteří by mě milovali,nemám kluka,který bymě měl rád.Prostě osamělá Beata....
Ráno,když vykročím pravou nohou z mého teplého pelíšku,běžím rychle do koupelny,protože musím do školy a zaspala jsem(skoro).
Potřebovala bych nohy na motor-ušklíbnu se na sebe do zrcadla.Mám fakt hrozný obličej...
Jen si učešu vlasy a mizím.Zanedlouho jsou prázdniny,už je půlka června pryč,tak něco udělám se svým vzhledem.Ne,že bych chtěla vypadat jako Lily,ale přece chci kluka.A pro TO se něco musí udělat.
,,Slyšeli jste to?Učitel na angličtinu vybere 3 nejlepší žáky v angličtině a pojede s nima na dva měsíce o prázdninách do Londýna!"Prohlašuje u nás jedna drbna Marika po celé škole.No,mohla bych to být možná já.Angličtina mi docela jde,ale nedělám si plané naděje.
PŘI HODINĚ ANGLIČTINY: ,,Jistě už víte,že z vaší třídy vyberu jednoho žáka,který se mnou pojede do Anglie.Podíváme se do Walesu,Londýna a na Town bridge.Pojedeme na školení do Londýna.Celá tato cesta nebude drahá,protože tam jedete se mnou.Zajistil jsem slevy.Cesta tedy bude stát 2500 Kč."Oznámí nám náš učitel.
,,Na cestu do Londýna se mnou pojede Beata Nováková."Vybral mě!Já jedu do Londýna???,,Bereš tu cestu do Londýna,Beo?"Zeptá se mě nejistě učitel.Celá třída se otočí,já samozřejmě ihned zrudnu a odpovím: ,,aanoo." Michal-třídní krasavec prohlásí: ,,No jo šprtka!"Celá třída se rozesměje a učitel ho napomene se slovy:,,Buď ticho Michale myslím,že tvá angličtina není natolik dobrá,jako ta tvoje"pěkně ho učitel setřel,to je pravda.Celá třída se válí smíchy,jak učitel setřel Michala.
*pokračování příště:-o)*
Autor AnGiE-AnGeL, 28.02.2007
Přečteno 463x
Tipy 2
Poslední tipující: Lavinie
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

no, ak mám pravdu povedať, nie je to bohviečo. Bolo by to treba viac rozpísať, povenovať sa tomu a tak. Neviem dosť slabé...

23.03.2009 19:08:00 | Syala

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí