YU YU Hakusho 17- Pomsta čast 1

YU YU Hakusho 17- Pomsta čast 1

Anotace: Dalši dil

Kurama,Hiei,Koenma a Mokuro sedí v Yusukeho obývaku. Informace co se knim dostala překvapila opravdu všechny. Genkai s Yusukem a Kubawarou přijdou v zapětí. Genkai jim začne vysvětlovat o co jde. Půlka osazenstva sedí s otevřenou pusou. Týká se to Rena.Není mrtev. Naopak získal nového spojence ,podporu svého šefa a koho zabili v domě Mokura netuší. Ale Reno tam již nebyl.
Hiei už ted zlostí zatíná pěsti,ale zatím mlčí. Mokuro se dívá na Koenmu a snaží se odhadnout jestli otom věděl,nebo je před novinku postaven stejně jako oni. Kurama jediný seděl vklidu, apozoroval Hieie kterému zlostí už na rukou fialoví klouby,jak zatíná pěsti. Každý měl svoji vzpomínku. Když Genkai navrhne at snimi jde Shinji, naštvaně Hiei praští do stolu " Jestli jde ten nadrženej idiot tak já nejdu" Sedne si na kraj sedačky s překrýženýma rukama a s vyrazem že to myslí važně. Kurama sedí za ním a usmívá se a štouchá ho do žeber, Hiei se nadním kroutí,až ho Kurama chytne a přitahne na sebe a posadího na své nohy. šeptne mu do ucha"žarlivko"
Hiei zrudne a opře se o něj. Koenma zatím sjede pohledem na Genkai " Proč musím jít já?" Genkai mu to připomene." Mokuro nevydrží bez lektvarů déle jak kolik? 70 minut? Může jet svámi jako poradce ale víc ne. Poznali by ho okamžitě. A pokud vím otec ti lektvarů na jeho proměnu moc nedal. A protože ještě není plně v týmu, musí být pod dohledem. Yuske a Kubawara mají svůj ukol,jsou již vyrozuměni a pudou po druhém cíly." Koenma přikývne že chape " Kam se jede?" Genkai mu podá mapu " Do Ameriky.Ubytovaní a vše nezbytné máte zajištěno,pojedeš ty,Hiei a Kurama. Mokuro jen jako poradce.Zařídili sme to jako vyměný pobyt pro studenty. Osoba kterou hledáme se má na škole kam jedete pohybovat. Musíte jej najít dřív než se kněmu dostane Reno,který je sním už déle v kontaktu a dostat zněj informace, popřípadě dostat ho sem." Koenma chvíli kouká "víme něco víc?" " Ne" odpoví Genkai, jen že je ted zde v japonsku a poletí pozítří letadlem zpět na školu,zařidili sme i letenky na stejné letadlo." Mokuro pokýve hlavou " Dá se sehnat pořadí?Kdo letí?" Genkai kývne,"Také sem nato myslela,ale netuším kdo by to mohl být." Podavá jim seznam cestujících ztoho letu. Všichni se nahnou nad stůl a začnou ho probírat. Když Mokuro náhle ukaže na jedno jméno. Je to dívka,16 let, se jmenem Sayu Nomazuki. Kluci na něj překvapeně koukají co je. Až ted Koenmovi přijde to jméno známe. Chvili na něj kouká a tře si bradu. Zaměří se na příjmení,kde ho jen viděl. Uvědomí si to v zapětí a vydechne "To je moje sestra" Všichni pozvednou hlavu a koukají na něj překvapeně "Dudliku ty máš segru??" popíchne ho Hiei. Mokuro na něj kouká "Ty nám něco tajíš?" Koenma mlčí a začne rychle projíždet Ubytovací hotel pro studenty-kolej. A pátra v seznamu. Na stejném patře kde bude Kurama a Hiei bude i ona. Proč tam jen jede? Co zase otec vymyslel. Zvedne se a pochoduje po místnosti. Všichni ho sledují az Mokuro prorazí ticho " Koenmoo co se děje? Vysvětli to" Koenma pokrči rameny" Netuším. Sayu je moje sestra a zároven ma jako general na starosti specialní jednotky. Nechapu co tam pohledava ale pokud je tam ona, bude mít tak jako tak ochranku sebou. A pokud Hiei promin ale SHinji tam bude,je to jeji prava ruka.Určitě budou 2, nevím mohla si jako druhého vzít kohokoliv." Hiei zatína opět pěsti, "dobrá ,pojedu,ale at se drží od nás." Rozejdou se do pokojů a pobalí si věci. Hiei je naštvaný a neví jak zlost v sobě držet. Dovědět se že jede Shinji to by ještě překousal.
Ale že nezabili Rena ,ale kdoví koho. A dokonce má silného spojence,a je pod ochranou jednoho z demoních vůdců ho silně draždí. Kurama ho sleduje, chápe ho, i v něm vře krev, ale ted stím nemůžou nic. Musí udělat co je nutné pro tuhle chvíli a to zjistit kdo je onen pomocník Rena a získat informace. Genkai se knim večer ještě zastaví .Donese každému Lektvar od Koenmova otce. I Mokuro dostane. Musejí ho vypít již ted aby si zvykly. Udělají tak. Koenma ma nyní černé vlasy,trošku propracovanejši postavu, ale pořad je to on. Mokuro má červené vlasy,obličej se mu zjemní ,nemá tak tvrdé rysy,jako by se vratil o 5 let zpět. Největši proměna však zasahne Kuramu a Hieie. Překvapeně na ně koukají . Rysy se jim také zjemnili. Kurama má však fialové vlasy a vzadu bílý pruh.A barvu očí modrou. Hiei je zelenovlasý a svetle hnědé oči. Postavy jim zůstanou ,jak stejně vysoke tak i z jejich posilovaní a cvičení urostlé. Hiei sleduje Kuramu, líbí se mu tak hodně. A Kurama je natom stejně. Genkai kývne a odejde. Kubawara s Yuskem odjiždí za svým ukolem. Kurama ,Hiei,Mokuro a Koenma si ted musí den zvyknout nato jak vypadají.A vžít se do svých rolí. Hiei se nemůže na Kuramu vynadívat, nesoustředí se na nic.Večer se kněmu přitiskne v posteli a zkouší Kuramu oblomit. Kurama se drží silou vůle,taky se mu vše na Hieiovi hrozně líbí,ale musí odolat.Nemohl by se soustředit a myslel by jen na něj,i když to je stejně jedno protože ho ma plnou hlavu.
Druhý den si zvykají na svoje role,ví že na škole nesmí nic.Aby se neprozradili,to bude nejtěžší pro všechny.
Rano další den už sedí na letišti,s pobalenými taškami,předají je na odbavení a s letenkami zamíří do letadla, Kurama musí Hieie uklidnit,nikdy letadlem neletěl a je z něj nervozní.Nakonec mu dá malý kousek prašku na spaní aby čast letu prospal. Sám usne také.
Kuramu probudí hluk a zmatek v letadle,je téměř vyspaný ,protře si oči a kouká co se děje.Ted si teprv všimne letušky která kolem něj probíhá a vřeští na cele kolo. Uvědomí si že letadlo je divně nakloněné. Rychle probere Hieie a chytne letušku za ruku "Co se děje??" Hiei se protáhne, "ani tu se člověk nevyspí." Kurama předním gestikuluje rukama ,přes hluk ho neslyší.Všimne si Mokura který je kus v předu, a snaží se protlačit k kokpitu pilota.Kurama stahne letušku do své urovně ,kouká ji do očí a znovu řve " Co se stalo??" Letuška ho ale nevnímá a vřeští dál,Kurama se naštvane zapře protože sklouzavá ze sedadla,a zapře se o sedačku před sebou Začne ji luskat prsty před očima " Hej dívej se na mě,co se děje ,mluv"
Až ted ho začne vnímat,"Je tam naké monstrum,zabilo to pilota,nikdo nechape z posadky jak se tam dostal." Kurama blýskne očima na Hieie, ten zvedne ruce v obraně "Idiote na mě nekoukej,ja stím lítat neumím." Kurama přejede pohledem na Koenmu,ten sedí vzadu a je zraněn na hlavě.Mokuro ho upevnil v sedačce aby nespadl.Vratí se pohledem na Mokura a ten gestikuluje rukami,Kurama pochopí.Naučil se to. Vsadí letušku do svého sedadla ,připouta ji "Hiei postarej se o ní a uklidni ji. Musím za Mokurem" "Jasně doufam že nebude zase vřeštet" Letuška se urazí,skřiží si ruce na prsou a nafoukne se " já nevřeštím." Hiei na ni ukaze posunky jk plácá "blá blá"
Letušku to naštve a začne ho škrtit. HIei vyjekne " Kuramo doprčic co stou histerkou?? " Kurama se směje a miří k Mokurovi. Ten už se dostal ke dveřim kokpitu. Vyrazí je a najde tam akorat pilota mrtvého,sedne si za přistroje a začne srovnavat letadlo. Vzadu se však ozve křik. Mokuro se ale musí soustředit.Kurama se dostane konečne k němu, a hlída mu záda. podíva se na Hieie ktery dozapasil s letuškou a lehce ji uspal ranou uderem, odpoutal se a miří dozadu odkud se ozíva křik. Za chvili se vrací a jen rozmachuje rukama a dava signaly Kuramovi. Kurama se soustředí "Co se děje?" "Nikdo tam vzadu není,ale je tam dira jak blazen,pomohl sem přestěhovat lidi vic dopředu. Asi utekl tama.Našel sem tam ale 2 blbečky, hadej koho" "Dobře zůstanu tu a podívej se na Koenmu.A koho?" "Shinjiho a Hitoshiho,lítali tam a posouvali lidi s takovou mladou holkou." Kurama se zamračí "Tak zůstan u Koenmy a dej na něj pozor,nevypada dobře"
Po par hodinach přistanou na letišti , Shinji s Hitoshim zmizí mezi prvnimi i s divkou,takže krom Hieie netuši nikdo jak vypadá.
Tým jde až poslední a rychle zmizí v davu lidí,Mokurovi dochazí čas a nedopadlo by to dobře,a musí se postarat o Koenmu. Sednou na metro a rychle zmizí do ubytovny. Nahlasí se a ubytují, sejdou se v pokoji Koenmy a Mokura a přemítají co se stalo. Podle všeho to byl utok na jeho sestru, o nich nikdo nevěděl.Koenmovi je lepe, kdyz se naštvaně zvedne a zmizí z pokoje pryč. Je o pár pokojů slyšet vykřik dívky,naštvaný řev Koenmy a po chvíli rozrazí dveře a žduchne do pokoje 16 ti letou divku s Fialovými vlasy " Toto je moje drahá sestřička a tady nam vysvětli o co jde"
Dívka se rozhliží po nich a okamžite ji padne do oka Hiei a Mokuro. Spatři však ze si Kurama dal majetnicky ruku na Hieie,tak se rozeběhne k Mokurovi a uvelebí se mu na klíně. Mokuro vyjeveně kouká,neví co sní a bezdečně ji chytne za pás.Koenmovi se to nelíbí ale co nadělá. Ani sestra neví co mezi nimi je a nechce aby se to dozveděl otec.Sedí tedy opodál a naštvaně je pozoruje. Sayu sedí Mokurovi na klíně dál,občas se zavrtí a Mokuro má chut ji někam hodit pryč.Neví jak se kní chovat. Začnou tedy rozebírat co se děje a proč je tam. Sayu zuřivě odpovída "Ty si chodíš kde chceš, kam chceš,kdykoliv, doma už ani nejsi. Já sem zavřená jen doma a musím makat.A ty ? jen se flakáš a sereš otce." "Já se neflakam ,nevim co ti kdo říka, makam tu tvrdě každej den, a mysliš že toto je výlet? nebo co? nevidiš jak všichni vypadají? řek ti vůbec otec proč sem jedeme? hádam že ne." Sayu chvíli mlčí "Ne neřek mi nic,jen že sem jedete. Využila sem to po svém a vzala sebou 2 na který se můžu spolehnout." Hiei dostane na posteli záchvat smíchu "mysliš perverzni prase a blbečka? " Saya ho spraží pohledem. "Co máš za problém? Jsou to dva mí nejlepší lidi" Kurama ho chytne za ruku aby mlčel. Mokura uz to nebaví a odpochoduje vedle aby nachystal něco na pití. Sayu to využije a přesedne si na Kuramu,ten ji ale razně posadí vedle sebe. Nehodlá nak snášet aby na něm seděla. Sayu se podíva na Hieie a začne otravovat jeho. Mezi tím Mokuro donese pití a posadí se zpět. Kurama se nato nemůže dívat. Jde do koupelny a slyši jen přes dveře jak Koenma na ni řve.Kurama si opláchne obličej,sunda si triko a ztuhne když ucítí za sebou pohyb. "Tý vado to muselo bolet?" Sayu mu přejede po zádech. Kurama se celý nesvůj usměje "Ani ne " Otočí se od ni zase zpět a chce si natahnout tričko zpatky. Zarazí se však uprostřed pohybu,to kdyz mu Sayu jede po jizve u páteře."Co je " zavrčí skrz zuby.Nedostane však odpoved. Otočí se prudce dozadu a vidí jak se na něj dívá.Ten pohled zná. Přivřenýma očima ji zpraží "odejdi" Sayu se však nehýbe."Ty mě nechceš?" Kurama položí ručník , chytne Sayu za ruku a žduchá ji ke dveřím "Odejdi,řikam to naposled" Sayu se přetočí a skoči mu kolem krku a tiskne se na něj. Snaží se ho políbit. Kurama chvíli překvapeně stojí , pak se ale probere.Stiskne ji silou ruku, a znovu řekne " Nevím nač si zvyklá holčičko.Ale řikam ti to naposled. Drž se odemne dál "vyjedou mu drápy a miří na ni " Nejsem tu pro zábavu a navíc někoho velice miluji. Nevím co chceš po mě,ale zabiji tě jestli to ještě jednou zkusíš a je mi putna kdo jsi "
Sayu vycouve z koupelny, a když Kurama vyjde sedi schovana za Koenmou. Kurama se posadí utírá si mokré vlasy. "Koenmo tvoje segra nema paru co se děje a kdo sme že?"
Koenma stojí a nechape proč se ho nato ptá. "Ne proč.Tohle je pouze vaše práce a Urameshiho týmu." Sayu vykoukne z poza jeho zad " Urameshiho tým?"
Hiei se začne znova smát " CO si udělal Kuramo? " "Nic ,jen sem ji postrašil aby věděla že snama se nehraje a na žadny zasrany dovolený nejsme. Celá tahle situace mě sere už co došel list od vašeho otce "ukazuje na Koenmu a Sayu " A ještě tohle děcko, který si lečí nakej mindrák?" Hiei stichne a kouká na Kuramu překvapeně takto naštvaného ho ještě neviděl. Koenma ho zcela chápe,taky mu to vadí. "Necháme zbytek na zítra" otočí se na Sayu "Ty tahni do pokoje a počítej stim že dam otci vědět. A doufam že si spokojená, ten utok v letadle byl mířený čistě na tebe, malem si prozradila naši přitomnost. A nehledě nato tam malém umřelo hodně lidi neviných kdyby nebylo kluků a nezačli dávat tvůj rozmar do pořadku." Sayu polkne a odběhne se slzami v očích do svého pokoje. Mokuro se zvedne , " Kluci klid, chapu všechny. Budem pokračovat ráno." Chytne Koenmu za ruku a vede ho chodbou do jejich pokoje. Kurama sedí mlčky na posteli a Hiei ho sleduje "Co se stalo?" Kurama zatne pěsti "ALe mladá slečinka si zkoušela co ji asi projde, má smůlu "
Hiei to pochopí rychle a směje se " Jestli něco zkusí ještě jednou, uzemním ji já."
Kurama se na něj podívá " Už ted je problém." Hiei kývne hlavou. Oba se uvelebí v posteli a spí.
Ráno si chystají věci do třídy, Kurama zmizí z pokoje jako první bez rozloučení aby nebylo nic znát. Hiei ho o par minut později následuje,ale do jiné třídy, je naštvaný že se Kurama nerozloučil. Vadí mu to že nejsou ve stejné ale nemůže nic. Je o 2 roky mladši.
Koenma je ve stejné třidě jako Kurama. Ani mu se to nelíbí. Mokuro musí zůstat na pokoji sám a je tam pouze jako poradce. Sayu je ve tříde s Hieiem ,ten ji pohledem dá najevo at kněmu vůbec neleze. A děla že ji nezná. Po pár hodinách připravek, a psaní Hiei mizí do pokoje.Kurama už tam je a je v koupelně.
Hiei zakeřně reaguje lehne si na postel, zavře oči.Z koupelny se ozve překvapený výkřik A Hiei se na posteli usměje.Dostal ho. Pokračuje v mysli dál a z koupelny se ozve chraplavý hlas. "Hiei přestan..." Ten ale pokračuje dál. Slyší jen jak Kurama v koupelně zavzdychá.Soustředí se ještě intenzivněji ,neví však ze Kurama se již vypotácel z koupelny a miří přimo k němu. Kurama k němu dojde chytne ho za ruku a hladově políbí. Hiei překvapeně vykřikne a otevře oči "Jak si?...." Podívá se na něj. Kape zněj voda, je nahý, nekompromisně ho tlačí do postele."Já ti říkal at toho necháš, tahle zkoušet svoje schopnosti na mě nebudeš, budou zato chodit tresty" tiskne se na něj "v téhle podobě ty jeden zakeřnej manipulante " Hiei zvedne v obraně ruce " Néééé prosíím " Kurama ho ale neposloucha otočí si ho na sebe ,nežně do něj vstoupí a miluje se sním hodinu, až mu Hiei padne vysílením a uspojený na hrud, přerývaně dýchá a odpočívá.
Kurama se obleče a spokojeně odpochoduje do jídelny a odebere tam jidlo pro ně oba,když se vratí najde u dveři Sayu "Neříkal sem ti něco tahni do svého pokoje" Saya rychle zmizí. Kurama vejde i s jídlem do pokoje,Hiei už je oblečen a naštvaně na něj kouká. "Co je?" Hiei zrudne "Nic." "Já ti řikal neprovokuj, takle se prozradíme,víc už to nedělej." Hiei se zavrtí "dobře".
Oba se nají a začnou patrat v seznamu studentů a letecké společnosti,která jména ještě souhlasí. Vyjma jich,Sayi a těch 2, které si vzala sebou. Najdou 4. 1 divku a 3 hochy. Teď který to je. Jeden znich je ve třídě s Hieiem a 1 s Kuramou. 3tí hoch je ve třídě v jinem vstupni. Vypišou si jména,i třídy. Hiei se zvedne a odběhne ke Koenmovi na pokoj předat informace co zjistili.Když se vrací zpět čeka na něj Sayu schovaná. Přepadne ho a všude ho líbá. Hiei překvapeně zaskučí a nezmůže se na obranu. Kurama otevře dveře,diky hluku na chodbě.Zůstane zaraženě stát a kouká na ně dva.Proběhne kolem nich,naštvaný a vřiti se do pokoje Koenmy a Mokura a zabouchne za sebou dveře a opře se o ně zády. MOkuro po něm chodí pohledem" Stalo se něco?" "NE " odsekne naštvaný Kurama. Po chvili je slyšet tukaní na dveře. Koenma otevře a za nimi stojí Hiei a drží pod krkem Sayu "Nemůžeš těm idiotům říct at ji začnou hlídat?" Koenma na něj kouká a chytne Sayu "co si zase udělala??" podíva se na Hieie a ten je celý rudý. Kurama kouká do podlahy nemůže se na něj ani podívat,jen zlostí zatíná zuby.Až ted si všichni všimnou že ma na obličeji otisky od rtěnky a na krku další 4. Mokuro udiveně zvedne obočí "Co si vyváděl?" "Já nic,ta kráva se na mě vrhla." Kurama mu naštvaně hodi zrcatko . Hiei ted vidí co na sobě má a rychle vběhne do koupelny a začne si šudlat obličej a krk,vrčí u toho "Koenmo ještě jednou a vyseru se nato. Zabiju ji"
Koenma protočí očima a zavola si Hitoshiho a Shinjiho "to ji kreteni nemůžete hlidat. máme tu misi a ona si ztoho děla zabavní park. Zavřete ji a nepustite ven , nebo co sní udělate je mi jedno. Sami víte kdo tu je a co se děje a nechate ji tu litat." Hitoshi jediny se ujme slova " Podvedla nás. Podam taktez hlašeni vašemu otci. Uvidíme zda ji tu nechá."zlostně sjede pohledem na Sayu.
Saya ustoupí dozadu pokoje. "Ježiš ste hrozně vážný.To se neumite bavit?" To už ji ale Shinji chytí za ruku a táhne ji do jejího pokoje. Hitoshi se omluví a zmizí za nimi.
Hiei zatím výjde z koupelny a posadí se vedle Kuramy,ten ale sjede pohledem na něj a poodsedne si. Hiei kouká na něj co zase je. Kurama odpoví rychle "Tobě se to líbilo že?" Hiei vedle něj zatne pěsti a zrudne " Proč by se mi to mělo jako líbít!" Kurama mu ukazuje dozadu na krk " Nechal sis pamatku " Hiei už naštvaně mrksne se zrcatkem na zem "co zase? Jakou pamatku dokelu" chytne ho za ruku,ale Kurama se vykroutí "Tady a nešahej na mě " Hiei si přejede rukou vzadu na krku,a když se podíva na ruku ma na nich rtěnku,"Bože to je kráva a ty blbec" Hiei se zvedne a odpochoduje zpatky do koupelny , za okamžik se vratí a ma ze zadu krku setřenou rtěnku.
Kurama na něj kouká, chce ho ještě víc.Uvědomí si že žárlí jak puberták.Sklopí hlavu a kouká do země. Mokuro zatím projiždí jména v seznamu. Hiei to nevydrží chytne Kuramu za ruku a táhne ho do jejich pokoje mezi dveřmi jen prohodí omluvu. Dostrká ho pokoje a začne " Můžeš mi říct co stebou je? To mi snad nevěříš?" Kurama se na něj podíva "Ježíš Miluju tě tak žarlím." Hiei se na něj zlostně kouká "Tak mi věř sakra." Posadí ho do sedačky a položí mu hlavu na kolena" ty jsi takový vůl, já chapu že tě vše vytačí,ale tohle? Nikdy" Kurama se dívá dolů na něj.Hiei přivře oči a začne se soustředit, znovu mu vstoupí do hlavy a opatrně a bojacně ,jako by se bál že ho odmitne ho hladí po tvaři, Kurama mu ustoupí a nechá ho.Po chvíli Hiei přidá a Kurama je celý rudý a přerývaně dýchá co mu dokaže udělat v hlavě jen myšlenkami. Vše zakončí " Jsi jen můj, nebude na tebe nikdo šahat" "To ale platí i na tebe " odpoví mu Kurama,silně ho obejme kolem ramen a přitiskne k sobě. Uslyší zaklepaní a Hiei protočí očima "Moment" zvedne se, Kurama zatím přeleze do postele a zakryje se dekou. Hiei dojde ke dveřím a otevře, ucíti ostrou bolest.Podíva se překvapeně před sebe a spatří chlapce,kterého rozhodně nezná.Do jeho třídy nechodí. Hnusně se na něj šklebí a ma obličej stáhly v grimasu uspokojení akdyž vidí kdo proti němu stojí překvapeně zírá. Vytáhne dýku z Hieiova těla a ustoupí vzad,zmizí ve stínech. Hiei stále překvapen bezeslova uděla krok vzad a zavře dveře. CHytne se pravou rukou za hruď.Uvidí mezi prsty krev. Teď si uvědomí co se stalo, natočí se směrem ke Kuramovi který na něj překvapeně kouká co se děje,co blbne. Hiei ze sebe sýpavě dostane "Dostali sme pozdrav,ale asi byl určený pro někoho jiného." Hiei udělá 2 kroky malatně v před,opře se o stůl,zvratí hlavu dozadu, chvíli kouká do stropu a pak se sveze na podlahu. Kurama vyskočí a až ted si všimne že je pod Hieiem kaluž krve. Přiskočí kněmu se zoufalstvím v hlase "Hieiii...." otočí ho k sobě a všimne si rány v hrudi.Sice se rychle hojí ale 2 dny bude Hiei mimo hru. Hiei se usměje "Měl si vidět jeho ksicht,asi tu čekal někoho jiného. Stál tam jak trubka než mu došlo že je špatně. A neznám ho". Kurama ho podepře a dostane ho do postele " hlavně ted odpočívej." odběhne do koupelny a začne utírat krev na zemi.Hiei zatím zavolá rychle Koenmovi a ten dorazí po chvíli i s Mokurem. Hiei už je natom lépe,Koenma kouká co se stalo a když vidí Kuramu jak čistí krev odedveří ke stolu ztuhne "Co se stalo?" Hiei vše vysvětlí i to že chlapce co ho napadl nezná.A byl hodně překvapen tím kdo z pokoje vyšel proti němu.
Mokuro je naštvaný " je jasne po kom šel, a nikdo od nas to nebyl.Si v pohodě bracha? " "Jo jsem jen me překvapil " zrudne ,ví že to byla jen jeho chyba že byl neopatrný. Koenma je naštvaný taktež , nesmí byt prozrazeni a musí rychle zjistit kdo to byl. "Dokažeš ho popsat? " "No podle mě je to ten co neni snama ve tříde,ten 3tí. Neznám ho a pár Kuramových spolužaků sem viděl. Byl celkem vysoký, tmavě hnědé vlasy a světle modré oči. Byl takový váhavý, a skoro okamžitě zmizel když si uvědomil chybu."
Koenma přemýšlí, musí informovat ty 2 aby Sayu hlidali víc. Také je mu jasné pokom byl utok původně veden. "jak dlouho?" Kurama se starostlivě podíva na Hieie "Tak 2 dny, víc asi ne" Hiei zamacha rukama " Jsem vpohodě, klidně zítra už pudu pomoct." Kurama a Mokuro však na něj současně zavrčí "NE" Hiei sedne na posteli " hej jako nejsem z cukru" Kurama ho zatlači do postele "Lež a nekecej. Koenmo 2 dny to platí" Koenma kývne hlavou. "Zůstan u něj ,omluvy dostanete oba. To se zařídí" Kurama se potutelně usměje a važným hlasem řekne " Dobře" a jedním okem mrká na Hieie. Ten zrudne a zaleze pod deku.
Vyruší je o hodinu později výbuch a řev Mokura.Netuší co se stalo.
Autor Akanishi, 20.03.2021
Přečteno 283x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

:)

22.03.2021 04:25:06 | Marek

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí