Trestání jedné krásné zdravotní sestřičky

Trestání jedné krásné zdravotní sestřičky

Anotace: Smyšlený příběh o krásné a nevinně vypadající zdravotní sestřičce, co pořád páchá nějaké nepravosti a vždycky jí to nějak projde.

Při pobytu v nemocnici jsem si všiml krásy, osobního kouzla, půvabu a nezvykle hezkých vlasů zdravotní sestry Š. (dále jen sestřička). Byla velmi přitažlivá a přiznám se, že mě při pohledu na ní automaticky napadlo udělat jí jednu věc, kterou by na rozdíl ode mě zvládl kdejaký trpaslík ve stoje.
Má bujná fantazie spolu s notnou dávkou humoru a jednou malou příhodou, co jsem se zmíněnou kráskou možná zažil, mě přivedly na myšlenku pohrát si s představou, že dotyčná provádí různé nepravosti a na mě záleží, jak za ně bude potrestána.
Tou třeba smyšlenou, nebo možná i reálnou, příhodou, bylo to, že když mě dovezla k operačnímu sálu, těsně před odchodem začala divně mrkat očima. Pravdou je, že na oči jsem byl v té době upozorňován kdekým. Dokonce i jeden ze dvou největších odborníků mně v této souvislosti řekl, že si po probuzení z narkózy mohu ublížit.
Jenže té sestřičce to při tom, co divně mrkala, tak slušelo! Vypadala u toho jako něžný hezounký tvoreček, který prostě jenom chce mít splněné své povinnosti. Napadlo mě, že i kdyby měla nějaký nedobrý úmysl, nešlo by ji za něj ani nijak nakázat, pouze ji políbit, jak jí to v tu chvíli slušelo.
Zeptal jsem se sám sebe, jak bych ji potrestal, kdyby udělala nějaký jasný, velký, trestný čin. Třeba kdyby vyloupila nemocniční pokladnu a odnesla si z ní pěkných pár desítek tisíc korun. V takovém případě bych se s ní moc nepáral. Okamžitě bych nařídil, aby jí z prémií strhly nejméně jednu nebo dvě stovky!
A kdyby ta sestřička v nemocnici ukradla drahé léky a prodala je na černý trh, potrestal bych ji takto: Každý týden by jeden den zůstávala v práci jednu hodinu přes čas a tu by neměla zaplacenou!
No a co kdyby příště nějak zanedbala péči o jí svěřené pacienty? V takovém případě bych byl přísný. První den z každých započatých třiceti dní, a to celkem po dobu celého jednoho měsíce, by na pracovišti, kde je sama a nikdo jiný na ní nevidí, musela nosit cedulku s nápisem "Zachovala jsem se nesprávně."
A jestliže by už za pár týdnů po tomhle za úplatu vyzradila zdravotní stav pacientů nepovolaným osobám, tak co s ní? Obávám se, že bych musel být přísnější, než dříve. Ukázal bych jí pružný proutek a pohrozil bych jí, že jestli bude dál dělat nedobré činy, dostane s ním pětadvacet na holou.
Má výhrůžka by se ale minula účinkem. Již za čtvrt roku bych se dozvěděl, že někde zmizely drahé zdravotní pomůcky a všechny stopy směřují, jako obvykle, k naší krásné zdravotní sestřičce.
Tentokrát bych už ale musel být neoblomný. Svlékl bych tu sestřičku, obnažil její pozadí a chtěl začít s výpraskem. Pak bych si ale uvědomil, že je na něj přece jen ještě trochu moc brzy. Přesto bych proutek vzal do ruky a pětadvacetkrát se jím lehce a bezbolestně dotkl zadečku naší krásné sestřičky. S připomenutím, že příště to místo doteku již budou skutečné, štiplavé švihance. Samozřejmě by si z toho nic nedělala a já se jí ani moc nedivím :-)
A co se stalo v mých představách dál? Uplynul jeden měsíc a dozvídám se, že při vyšetřování velkého podvodu padlo podezření na naší sestřičku. A já se pak z neoficiálních zdrojů informací dozvím, že ho skutečně udělala ona. Nechám si jí zavolat a stejně jako minule, ji vysvléknu. Vezmu do ruky ten svižný, pružný proutek, a podívám se na ní.
Vidím její nevinně vypadající tvář, velikou krásu, které se jen tak hned nelze hrubě dotknout, a náhle mě opouští síla ji s tím proutkem švihnout. Sám nevím proč, vždyť jsem byl tak pevně rozhodnutý tu sestřičku potrestat! Ještě pár pohledů na tu nádhernou mladou ženu a náhle lámu ten pružný proutek, a zahazuji ho do odpadkového koše:

Tak znovu vyvázla! No, to ale nakonec zase až tolik moc nevadí.
My muži se přece musíme snažit být ke krásným ženám shovívaví a laskaví!
Nemáme se učit ta krásná stvoření příliš trestat a být k nim bezcitní anebo zlí,
umět jim odpouštět a dávat jim pořád další šanci je pro nás to nejdůležitější!

Ale abych se vrátil k tomu velkému podvodu. Po někom, kdo si nebyl jistý tím, zda se ho naše sestřička dopustila, ale věděl to, že měla být za něco potrestána a nakonec nebyla, zbylo, stejně jako po mně, pár veršů:

Jestli tu lumpárnu provedla či neprovedla,
to už se dnes asi nikdo z nás nedoví.
Ale aby se úroveň našich znalostí o tomto pozvedla,
nápovědu nám poskytne koš odpadkový.

Zanedlouho po tom podvodu byl jednou poněkud plnější,
přesto však důvod dal by nám náladu romantickou mít.
Ležel v něm totiž ten rozlámaný proutek,
co na tu krásnou sestřičku prostě nešel použít.

Pro Vaši informaci: I když je tato sestřička velmi krásná, existuje jedna žena, která je ještě krásnější. A to nejenom než tato sestřička, ale i než všechny ostatní ženy. Její krásu oslavuje má báseň Nejkrásnější.

Právní prohlášení: Tento dokument zobrazuje zejména fantastické představy a výmysly jeho autora, jímž je pan K.
Autor PavelKastl, 24.06.2021
Přečteno 639x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí