Ošklivá Bea-pokračování

Ošklivá Bea-pokračování

Anotace: Anotace

Když přijdu domů,švihnu se svým báglem do kouta pokoje a jdu za svýma rodičema,aby mi podepsali odjezd do Londýna.Kroutili hlavou a povídali,že není možný,aby cesta na skoro dva měsíce stála tak málo peněz.Prý,že na týden stojí cesta do Londýna u nějaké rodiny 10 000.Jakožto jsem jim vysvětlila,že náš učitel na Aj tam má příbuzné-no spíš skoro rodinu...

Nastal den D a já šla k našemu gymplu-ale pozor s totálně novým ohozem a vypadala jsem poněkudd jinak-hezky no prostě cítila jsem se skvěle.U školy na nás čekal náš bezva učitel.Doost jsem se divila,že vybral i Lily...Když jsem k nim došla-všichni si mě prohlídli od hlavy až k patě včetně učitele.Ten pak prohlásil:,,Dneska ti to sluší,Beo."A usmál se na mne.
,,Děkuji."Odpověděla jsem a usmála jsem se na něj také.Lily mě probodla nenávistným pohledem a ironicky se ušklíbla-no jo nafoukanka jedna...všichni mě okomentovali až na Lily.,,Kde zase panebože lítá?"Otázal se sám sebe učitel.Kdo kde lítá???
Mirka pochopila a zašeptala mi do ucha:,,Čeká na svýho syna,prej jede s náma."Hm...Dobrý no.
*pokračování příště.* :-D
Autor AnGiE-AnGeL, 20.03.2007
Přečteno 368x
Tipy 2
Poslední tipující: Lavinie
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí