Ošklivá Bea-pokračování 3

Ošklivá Bea-pokračování 3

Anotace: Anotace

,,No hurááá už jede."Oznámí nadšeně učitel,když z uličky vyjede docela hezké auto.Všichni chytneme své batohy a utíkáme směrem k autu.Z toho auta vystoupí krásný kluk kolem 20-25 a představí se nám jako Tom.
Všichni mu podáme batohy no spíš kufry a když přijde na mě,samozřejmě si udělám bezva trapas!Přede všema!
Nevšimla jsem si totiž,že mám rozeplý batoh a jako na potvoru mi z něho vypadnou věci typu: spodní prádlo,kalhoty a papíry.Tom je natollik galantní,že mi to pomůže všechno sebrat a přece to nějakou výhodu mělo:SEZNÁMILI JSME SE SPOLU!!!Je možný,abych se zamilovala do kluka na první pohled????Přitom ho ani neznam...no nevím jestli je to přímo zamilování,ale líbí se mi na 100%.
Všimnu si,jak na mě Lily hodí vražedný a zároveň ironický smáích.Je mi jasné,že se Lily líbí taky,ale jakmile se Tom líbí i Lily-v tom případě nemám u Toma šanci.Někdo by si měl ale všimnout toho,jak je Lily nafoukaná,copak klukům se líbí,když má holka jenom krásnej obličejíček?Ale nemá nic v hlavě???Copak klukům nevadí,že Lily je totálně nemožná???Jenže jim je to na 1000000% jedno!
Do Londýna je docela daleko.Navíc jedeme k nějaký rodině,která bydlí až někde v GA.Při cestě skoro usínám,když mě probudí mužský krásný hlas:,,Vstáváme princezno Růženko!"Kdopak mě asi tak oslovil???Otevřu pomalu oči a nademnou se sklání Tom a udmívá se na mě!Já se teda taky usměju a už jdu do kurfru pro svůj batoh a kufr.Lily na mě vrhá nenávistné pohledy.
,,Good day."Prohlásím,když vtrhnu do naší(prozatím) chatičky.
,,Good day."Odpoví postarší lidé
Autor AnGiE-AnGeL, 21.03.2007
Přečteno 388x
Tipy 2
Poslední tipující: Lavinie
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

"seznámili sme se spolu" - dosť čudné keďže väčšinou sa "spolu" zoznamujeme :)) štylistické chyby sú tam isté a znova trochu rozpísania by tomu prospelo :)

23.03.2009 19:11:00 | Syala

Chtěla bych ti říct,že je mi jasný,že v tom textu mám chybičky a dík za upozornění,příště si dám bacha na vy\jadřování!!!!!!:-)

23.03.2007 20:09:00 | AnGiE-AnGeL

Teda tenhle tsyl mi nijak moce nevoní, ale číst s eto dá. Docel a podivné bylo spojení- hodí na mě vražedný a zárověn ironický smích. angličtině s eopravdu nepoužívá Good day, ale good morning, afternoon, evening, zaleží na čase. Tahle faktická chyba je do očí bíjící

22.03.2007 15:56:00 | Venite se stále směje

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí