Sukně se skobou

Sukně se skobou

Anotace: Mikropříběh začínající na písmenko S. Napsala jsem ho v rámci listopadové akce #listopiš, která probíhala na sociálních sítích. Tématem pro 5. listopadu bylo slovo SKOBA.

SUKNĚ SE SKOBOU
Sobota sedmého srpna. Slávka se slušivě strojí. Slaďuje světlou secondhandovou sukni, sivé stylové sako, smaragdové silonky společně se stříbřitými střevíčky.

Snad statisíce sekund se stresuje sobotní schůzkou se sličným Soběslavavanem Standou. Setkají se spolu skrze seznamku. Stanoviště shledání: Starozámecké schodiště.

Stmívá se. Slávka stydlivě schází schody, sleduje sympatického Standu. Slyší slova: „Servus, slečno Slávko." Slávčina stabilita selhává. Spadne. Sedře si svá stehna. Strašlivě skuhrá. Skoro strhá svou světlou sukni se skobou. Standa střelhbitě skryje Slávku svým staromódním svetrem. Strnulou slečnu sám snáší, starostlivě shání sanitku.

Střih.

Senioři sedmého srpna spolu stále slaví své setkání. Srovnávají staré snímky se soudobými. Slávka stále symbolicky schovává starou sukni se skobou...
Autor brunnerka, 05.11.2023
Přečteno 126x
Tipy 5
Poslední tipující: Sonador, o3_gambit, Žluťák
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Jako vždy, paráda:)
Máš můj upřímný obdiv!

05.11.2023 13:37:59 | Žluťák

Děkuju moc! Strašně si toho vážím. Tohle mi trvalo doladit docela dlouho.

05.11.2023 14:26:44 | brunnerka

To věřím:)
Těším se na další!

05.11.2023 14:28:08 | Žluťák

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí