Mojí lásce

Mojí lásce

Anotace: ...jednou večer mi nešel net, tak jsem ti ji psala v posteli

Lásko moje, ležím v posteli a myslím na naše setkání.
Jarní podvečer, pijeme víno ve venkovní restauraci, stmívá se, slyšíme ještě zpívat nějaké kosy a voní pivoňky. Sedíme u stolu, přes roh a povídáme si. Ale naše slova začínají nějak ztrácet význam, vnímáme jeden druhého, jeho vůni, pohled, pohyb prstů po sklence s vínem. Pohladíš mi ruku položenou na stole, chci, aby ten dotek nikdy nekončil…Až mě mrazí z toho, jak je mi to příjemné. Pohladím tě po tváři a přejedu ti prsty přes rty…“pojďme domů“…zašeptám ti.
Jdeme nocí k domovu. Vedeme se za ruce, nemluvíme, spěcháme. Na rohu domu už to nevydržíme a líbáme se opřeni o stěnu. „Chci tě“ , šeptáme jeden druhému a do bytu už téměř vbíháme. Společná sprcha nás moc neochladí. Ležíme pak spolu v ložnici, na veliké posteli. Žaluziemi prosvítá měsíc, vidíme se pruhovaně. Oba jsme nazí, ještě trochu mokří, toužíme po sobě. Nejradši bych hned teď chtěla pomilovat, udělat se rychle spolu, ale vím, že to tak nebude.
Začínáme se hladit. Nejdřív společně, paže , boky, přejíždíme po svých tělech prsty, rty, jazykem. Chutnám tvoji kůži a se zavřenýma očima dýchám vůni tvých vlasů. Nemluvíme.
Pak hladíš jen ty mě. Ležím na zádech a na bocích, i na bříšku. Otáčíš mě a mazlíš ze všech stran. Hladíš mě po těle i po duši. A pak ti vše oplácím. Tlačím ti lehce na ramena, aby sis lehnul a skláním se k tobě. Líbám tě na rty. Lehce a pak hlouběji, jazýčkem projíždím přes tvoje ústa, zuby se dotknou v polibku. Opouštím tvé rty a jedu přes bradu na hrudník. Hladím tě po ramenou a líbám na prsa, jazykem navlhčím bradavky a prsty ti je laskám. Miláčku, vzrušuje mě, jak vzdycháš. Pak tě zalechtám vlasy na břiše a sjíždím ke tvému klínu. Držím ti ruce, chci si tě užít sama…
Autor Pavelina, 07.04.2007
Přečteno 357x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí