Asi sem našla lásku..

Asi sem našla lásku..

Anotace: ..nevím co napsat. Snad jen : kdo hledá, najde..

Půl roku, celého půl roku jsem pro své srdce neviděla. Když se teď vracím v myšlenkách zpátky, přijde mi to strašně absurdní.. Půl roku, jsem co 14 dní na místní diskotéce běhala za klukem a namlouvala si, že o mě stojí.."Náhodně" ho celý večer potkávala, vymíšlela záminky k rozhovorům...jak sem byla slepá. Oči mi otevřel vlastně taky on..kdyzž si kolem mě protáhl zmalovanou pipinku a zavřel se s ní do malého temného kumbálu. Copak tam asi tak dělali snad nemusím psát.. Bylo mi na nic. Zase sem promrhala půl roku s pitomcem..úplně zbytečně. A můžu si za to sama!! Sedim tam v místnosti naplněné lidma v koutě..vlastně úplně sama. Brečim. Láska je krutá!! Snad už bych si zasloužila taky kousek té hezké, co člověka dënodeně probouzí a nutí ho už od rána mít úsměv na rtech??

A najdnou u mě sedí kluk. před chvíli se bavil s kamarádkou..povídáme si a cítím se docela v pohodě na to, že ten pitomec si to asi tak 2 metry ode mě za zdí učívá s nějakou barbie. Nedá mi to a pohladim ho po hlavě má sotva milimetrovýho ježka.. a mě příjde že hladim plyšáka..nehledě na to že tenhle kluk má dva metry a hooodně široký ramena. Najednou si na vedlejší kumbál ani nevzpomenu.

Odjíždíme autobusem. Veru? zkoušim kamarádku..Ty toho kluka znáš?? jo je to můj kámoš už dlouho.. zatajím dech...má někoho?? myslim že ne chodil se sestřenkou...ale on jí má pořád rád.

Už sem se tolikrát spálila že tohle prostě nemůžu jen tak nechat být. A tak v pět ráno sotva zalezu do pelechu smolim smsku..vzala sem si tvoje číslo od Verči..nevadí??
Nevadí a celých čtrnáct dní si píšema prozváníme jenomže realný svět a ten mobilní sou dost vzdálený a další sobota kdy se uvidíme se rychle blíží a já se začínám bát jestli sme to s smskama nepřeháněli.
rozdělim se o svlj strach s "plyšákem"..nějak se to vyřeší uvidíš..
Njehorší večer poledního roku je tu. řekneme si sotva ahoj. hmmm fajn. tak zase nic! Nálada prudce klesá a bezmoc a zoufalství vyplnuje každičkou částečku mého srdíčka.
Jsem tak otupělá že se proberu až ve chvíli kdy mi Jirka sedí na klíně a říká promin že sem se neozval ale nevěděl sem co dál říct..Pusa. Plácám pátý přes devátý ale mluvim a to je dobře:)
Mám svýho Jiříka. Má mě rád. Po takový době sem ho našla a hlavně takovou dobu jsem ho míjela!!
děkuju za tebe Broučku :-*
Autor pohodářka, 13.04.2007
Přečteno 489x
Tipy 2
Poslední tipující: Sarazin Faestred
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Souhlasím s předchozíma komentářema, já na tom byla stejně a tak vím, jaké to je:)
a tobě gratuluju a přeju hodně štěští:)

15.08.2008 13:16:00 | Cagi

"...řekneme si sotva ahoj. hmmm fajn. tak zase nic! Nálada prudce klesá a bezmoc a zoufalství vyplnuje každičkou částečku mého..."

Tak toto, milá moja, poznám hádam lepšie než ktokoľvek iný. Nádej a... sklamanie. Tak nic.
Aspon že tebe to vyšlo, že?

07.01.2008 00:06:00 | Sarazin Faestred

Když nechám stranou otázku toho, zda jde o deníčkovou realitu, či nikoli (i když v tomto případě patrně ano), tak mi to jako text připadá docela v pohodě. Zejména první polovina, má spád a čte se to samo. Jazyk připomíná takové to vykecávání alá Deník Bridget Jonesové, což je jedna z knížek, které mám v knihovničce.
Možná by bylo zajímavé, kdybys tohle téma nezpracovala "podle skutečnosti", ale udělala z toho vyloženě literární věc bez toho očekávatelného happyendu:o), zato s nějakým dalším vtipným vyústěním "dalšího nevyvedeného pokusu hlavní hrdinky". No nic, jen mě to tak napadlo.

04.01.2008 21:37:00 | Gina Rocca

Milujeme ty, co nás odmítají... je to pravda. Taky jsem byla nepoučitelná a vyhledávala kluka, který mi za to nestál a kterýmu jsem za to nestála já. Tak proč si jima kazit život? Protože to je právě to, co sice bolí, ale na co se sladce vzpomíná...

13.11.2007 17:02:00 | Smajlinka

Když jsem to četla, chvílema mi připadalo, že je to o mně. Teda jen ten začátek...Půl roku se kvůli někomu trápím a zároveň jsem strašně šťastná za každý jeho slovo, za každej pohled, kterej mi věnuje a vyhledávám ho úplně stejným způsobem jako Ty:o)A taky to podobně končívá:o( Jen jako tenhle tvůj "hrdina" netahá holky do kumbálu, spíš ony jeho, resp.se po něm plazí přímo na parketě, nezřídka mně na očích, mezi nimi i moje exkamarádka...a to věděla i ty nejosobnější detaily mýho citovýho života. Moje štěstí tim pošlapala, ale vím, že se zas vrátí. Ty už jsi to svoje, vypadá to, našla, tak Ti přeju, ať to dlouho vydrží a ať Ti to dává jen ty krásný pocity a ani trochu smutku a trápení. Hodně štěstí ;o))

29.06.2007 18:34:00 | xavian

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí