Bea-pokračovaní(?)

Bea-pokračovaní(?)

Anotace: Tentokrát se asi zamilovala do Toma,jak mu to asi rekne??No čtěte!Kdyžtak pisšte komentíky at uz pekny neb hnusný!

Že bude pobyt v Londýně tak super,to jsem netušila,ráno v osm je snídaně,pak oběd,svačina a večeře.Po večeři máme do deseti volno!S Tomem prokecám celý ty dvě hodiny.Lily nás pozoruje ze svýho pokoje a docela dost me probodává jak jinak než nenavistnými pohledy.Myslím,ý´že Lily se Tom líbí.Bodejď by ne.Je asi 175-180 cm vysoký,má krátké hnědé vlasy ostříané na ježka a modré oči a navíc je docela namakanej.Stejně o tomhle klukovi si můžu nechat zdát-jeho si zaslouží jiná kráska a ne taková hnuska jako já.Co mi to pomohlo,že jsem se namalovala,dala do vlasu blond melíry a zašla do posilky a jezdila na kole,abych zhubla nějaké to kilo.No nic moc mi to nepomohlo špeky mám furt hlavně co se týče nohou,tam se mi ty tuky usazujou snad nejvíc!S Tomem probíráme takový blbosti až se chvílema zdá,že se mnou flirtuje-ne to není možn to se mi na 100% jenom zdá,copak by tenhle kluk mohl chtít takovou......No fajn když to čtete myslíte si,že asi jsem pěkně zamindrákovaná vůči vzhledu a postavě,ale koho zajímá něco jinýho v mým věku?Barbíny mě už nějak neberou a chovat se jako drsňačka a hrát si na velkou holčičku mě taky nebere!Řídím se heslem: ,,Buď sama sebou a ne někým jiným,kým nejsi!!"
,,Zalezte do svých pokojů,konec volna!Zítra je také den!"Zařve na nás u schodů dáma,které patří tento byt.No jo.Pomyslím si.Aby ses z toho taky nepotento!
,,Nešla bys ješte ke mně?"Zeptá se Tom.,,Dyť nás můžou chytnout,víš,jakej bys z toho měl průser a...."Nenechá mě domluvi a tahá mě k sobě do pokoje.Položí mě něžně na postel a líbá po celém těle.Je to nádherné.Líbil se mi,ale teď už se mi rozhodně nelíbí.TeĎ ho miluju touhle chvílí jsem si to potvrdila-promiň Lily,ale když Ho miluješ není co řešit.,,Beo...."Zašeptá mi do ucha Tom.,,Hrozně moc se mi líbíš."Přidá ještě.Jenom líbíš?
,,Hm...Já tě miluju."Odpovím mu a vyhledám jeho rty aby se spojily s mým naše jazyky se proplétají a mně se to moc líbí,chci aby tahle krásná chvíle nikdy neskončila.Mám touhu zakřičet do světa jak moc ho miluju,je mi všechno jedno.Mám pocit,že se vznáším 4000000000 m nad zemí,jedině Tom mě může udělat šťastnou,mám sto chutí ho líbat úplně všude.....
Brzy ráno se vzbudím.Tom ještě spí.Minulá noc byla nejhezčí v mém životě.Doufám,že takových nocí bude hodně a doufám,že jenom s Tomem-navždycky.Možná si myslíte,že jsem naivní,ale co dělá člověk když je tak bláznivě zamilovaný jako já?Podívám se na Toma a políbím ho a rty.Otočí se ke mně a otevře oči.Prohlásí:,, Dobré ráno moje princezničko."Dá mi pusu na tvář a mlubí dál: ,,Beo,nikdy se mi nic podobnýho nestalo.Já nechápu to.JE možný,aby se člověk zamiloval během jedný noci?" Odpovím mu: ,,Jasně že je.Mě se to stalo!"Podívá se na mě vážným pohledem a potom se usměje.,,Mě taky."a políbí mě.Opět se líbáme asi půlhodiny.Nemůžu přestat je to jako kdyby se rozpůlila Země a vy nevěděli kam jít,co se stane když se někam hnete.Najednou uslyším v hale hluk.Přestanu Toma líbat.,,Tome,slyšíš to?Z toho bude průšvih!Vyjeknu vystrašeně.,,Neboj...."Odpoví na to.Neboj???
Autor AnGiE-AnGeL, 20.04.2007
Přečteno 365x
Tipy 2
Poslední tipující: Lavinie
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí