Nikdy...

Nikdy...

Anotace: je to songstory (na My heart will go on) ze světa HP

Every night in my dreams
I see you, I feel you,
That is how I know you go on
Far across the distance
And spaces between us
You have come to show you go on
Seděla v křesle, v ruce držela skelničku vína a pozorovala plápolající plamínek svíčky. Vzpomínala na něj. Milovala ho... dala by za něj život... vlastně ho miluje pořád... Proč byl osud tak krutý a rozdělil je? Kde je mu konec.... Žije vůbec ještě? Je to tak dávno, kdy jí šeptal sladká slůvka, kdy jí utěšoval, jak říkal, že všechno bude dobrý... jak moc se mýlil...
Near, far, wherever you are
I believe that the heart does go on
Once more you open the door
And you're here in my heart
And my heart will go on and on
Vzpomínala, jak se poprvé potkali bez rodičů, bylo to ještě na škole... byl pro ní jen spolužák... Potom se oba přidali na stranu Mistra... jak mohla být tak bláhová... celý život chtěla být Jeho nejvěrnější a ostatní přehlížela... Jak jí tehdy ranilo, když si vzal její sestru... i když jí nikdy nemiloval... pro to ale není v čistokrevných rodinách pochopení... co je láska oproti moci, bohatství a čisté krvi?... nic... Tehdy ale nemohla sestru zradit, zničit jí celý život, domluvili se s ním, že budou dělat jako že nic... Musela mu pak jít za svědka... a dokonce dělat kmotru jeho synovi... PROČ?? Proč byl osud takový... proč se narodila jako Blacková? Sakra PROČ?!
Love can touch us one time
And last for a lifetime
And never let go till we're one
Love was when I loved you
One true time I hold to
In my life we'll always go on
Bylo to dávno co odešel... nechal jí tu dopis... dopis na rozloučenou a ať prý ho nehledá... netušil jak moc jí ublížil těmi slovy... ale myslel to dobře... Nevnímala co se za celý její život stalo, snad jen to, že on tu byl s ní... pro ní... Vdala se a nečinně přihlížela všemu co se kolem dělo...
Její život už teď nestál za nic... neměla ale ani tolik sil aby si ho vzala... přežívala... utápěla se ve svých myšlenkách a trápeních... z kdysi bojovné a pohrdlivé Belatrix Blackové se stala troska...
Věděla jen jedno... snad už jen jediné... a to s jistotou...
Nikdy na něj nezapomene..... Nikdy!...
Near, far, wherever you are
I believe that the heart does go on
Once more you open the door
And you're here in my heart
And my heart will go on and on
There is some love that will not go away
You're here, there's nothing I fear,
And I know that my heart will go on
We'll stay forever this way
You are safe in my heart
And my heart will go on and on
Autor Leena, 01.05.2007
Přečteno 315x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí