Zbrojnice

Zbrojnice

Anotace: Dál než by si člověk uvedomil, 3.část

Sbírka: Paralelní

Nic, žádný ze systémů lodi ten jev nezaznamenal. V širokém okolí však nebylo nic co by ji mohlo ohrozit, tak se rozhoda pokračovat v průzkumu a tomu jevu dál nevěnovala pozornost. I kdyby tady bylo riziko, podstoupila by jej. Přece se nevrátí když už se dostala až sem. O pár ulic dále uviděla něco co již znala, alespoň se jí to zdálo povědomý. Vešla tedy dovnitř, i když se v budovách nechtěla zdržovat déle než by bylo nutný. Vypadali totiž že se mohou kdykoliv zřítit. V místnosti kam vešla bylo množství obrazovek, i když žádná již nefungovala , zaujalo jí to. Od každého monitoru vedly kabely k zařízení obdélníkovitého tvaru. Proto si v ruce s pomocí materializátoru zhmotnila plazmový řezač. Namířila na tu krabici a rozřízla ji vejpůl. Už věděla co to je. Počítač, ale starý. Hodně starý, asi tak 300 až 500 let odhadem. Vzpomněla si že o těchto starých krámech kdysi četla. Rozhodla se že si jeden vezme sebou. Zabalila ho do hermeticky uzavíratelného pouzdra, nechtěla riskovat použití dematerializátoru. Kdo ví jestli by ten křáp přežil dematerializaci a následnou rematerializaci.

 

Naproti přes ulici uviděla masivní dveře a nad kterými visela jakási střela. Nebo raketa? Nebyla si přesně jistá, ale mohl by to být muničák nebo zbrojnice. Pod střelou byl velký nápis ale neznala ho. Jistě, kdyby měla se sebou univerzální překladač zjistila by význam těch slov za chvíli. Jenže ten nepatří k nejlevnějším hračkám a ona již neměla mnoho peněz.

 Kdyby neutratila tolik kreditů za ten pitomý štít mohla by si koupit překladačů klidně i pět. Jenže odmítněte štít který se běžně nedá sehnat a kromě armády a Ragský Úderný jej má málokdo. To za ní tehdy přišel Garakass, on byl… řekněme obchodník. Znáte ty podomní obchodníky co prodávají všechno od kosačky, přes super výživný krém na vlasy až po bagr? Tak přesně takový byl Garakass. Jedině s tím rozdílem že všechno co on prodával bezvadně fungovalo a byl spíš polodní než podomní. Nikdo nevěděl odkud Garakass je ani jak shání ty super věcičky o kterých si jiní prodejci mohou nechat jenom zdát. Vědělo se o něm jenom to že patří k rase Zhigrů, nic víc. Prostě se čas od času objevil ve své lodi, jestli se to lodí dá nazvat. Byla to spíš kupa šrotu která snad jenom zázrakem a silou vůle držela pohromadě. Řekl co má, nebo co potřebuje a pak zase beze stopy zmizel kdovíkam. Nemusel mít vyspělou loď i když na ní často vezl poklady které by mu mohl závidět i velitel Hlídky. Přesto všechno ho však nikdo nenapadl, neokradli ho piráti, žoldáci nebo jiná odpadlická havěť. Všichni věděli že msta jeho naštvaných zákazníků by byla strašlivá. A taky Garakass málokdy létal neozbrojen. Zbraně byli taktéž málokdy vidět, ale věřte mi byli tam a nebylo jich málo. Takže když přilétl k její lodi a ponoukl ji kvantový štít, neváhala. Původně si chtěla totiž koupit obyčejný fázový, ale když se ponoukne takováhle nabídka a za tak dobrou cenu. To prostě nešlo odmítnout.

 

 Nápis ji však nezajímal, když se vrátí za vydělané kredity si ten překladač koupí. Ve vesmíru je plno šílenců co jsou ochotni zaplatit celý majetek za starý zbraně i když jsou nefunkční. Mohla by tady najít kousky jaké ještě nikdo nikdy neviděl. To by byl teprve výdělek. Zaradovala se nad touhle myšlenkou a s úsměvem na pěrách se vydala ke dveřím. 

 

 Překvapilo ji že nebyli zamčeny. Co za pitomce nezamkne zbrojnici? Ještě víc ji překvapilo když místo množství zbraní které očekávala našla bar.

Autor heker-1, 26.06.2015
Přečteno 650x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí