Tým Alfa - Prolog

Tým Alfa - Prolog

Anotace: Ahoj. Tohle je první část mého příběhu, který zde zveřejňuji. Budu ráda za jakoukoliv kritiku a rady. Snad se to bude líbit.

Sbírka: Tým Alfa

Bylo to už několik let po třetí světové válce. Země byla poničená. Ale i přes to se zde nacházela místa, kde bylo krásně. Také zde byla vojenská zařízení, kde trénovali vojáci, aby se mohli postavit nepřátelům. To, ale znamenalo letět do vesmíru a tam se nedostane jen tak někdo.

Po válce nic nezůstalo tak jak bylo. Proto lidé začali dávat dohromady jednotku speciálního nasazení. Je to vojenská jednotka. Má osm členů. Každý z nich má úplně jinou specializaci a proto se dokonale doplňují.

A teď něco o členech jednotky. Doktorka/medik – Rebeka Denwr, technik – Martin Crash, profilovač/poradce – Melisa Richmond, vědec – Petr Broker, expert na zbraně – Derek Minerval, navigátor – Samuel Green, zástupce velitele – Kasandra Wood a velitel Rick Stranford. Tak tohle je celá jednotka.

Dostávají ty nejtěžší úkoly. Momentálně se chystají na cestu do vesmíru. Kde se mají postavit nepřátelům. Snad to vyjde, aby byla Země zase v bezpečí. Jenže to ještě nikdo nevěděl, co se stane.

A tady máte jak se čtou některá jména.
(čti: Crash – Kraš, Richmond – Ričmond, Broker – Brukr)
Autor Nicky, 17.09.2016
Přečteno 594x
Tipy 3
Poslední tipující: Aiury
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Hmmm, na svůj věk to máš působivé, jsem zvědavá, jak to bude pokračovat ;)

13.11.2016 15:18:15 | Aiury

Děkuji.

19.11.2016 18:34:07 | Nicky

waw! :-)) To je síla :-) Patnáctiletá dívenka a tak nádherně píše..To jekráásný:-))

19.09.2016 17:14:04 | Tvořilka Lenka

Děkuji.

28.09.2016 15:28:08 | Nicky

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí