Tým Alfa - Cesta do vesmíru

Tým Alfa - Cesta do vesmíru

Anotace: Druhá kapitola mého příběhu. Snad se bude líbit.

Sbírka: Tým Alfa

Nadešel den, na který se všichni z jednotky těšili. Dnes se vydají do vesmíru, aby splnili svojí misi. Ovšem jejich mise měla hned několik komplikací. Za prvé nevěděli, kde se ti mimozemšťané nacházejí a kde je jejich domovský svět. Druhou bylo, že o nich skoro nic nevěděli.

Právě se nacházeli na lodi a kontrolovali lodní systémy. Jejich loď Reprisal byla překrásná a i smrtonosná. Alespoň to tvrdili její konstruktéři. Všichni věděli, že to nebude vůbec snadné. A možná se už ani nevrátí domů. Ale i za to riziko to stálo. Ostatně byli nejlepší z nejlepších.

Nadešla hodina startu. Všechny systémy fungovali. Nastavili kurz a rychlost. Neletěli nějak rychle. Přeci jenom museli loď nejprve vyvést z doku na orbitě Země. Po chvíli byli před stanicí. Zkontrolovali systémy a hlavně komunikaci. Všechno fungovalo na výbornou. Poté co dostali povolení, nastavili kurz a zmizeli v hyperprostoru.

Letěli nějakou dobu, když najednou loď zpomalila. Motory totiž přestali fungovat. Technici se okamžitě pustili do oprav. Z interkomu se najednou ozval hlas velitele lodi: ,,Můstek strojovně. Proč jsme zpomalili?“ ,,Zatím to přesně nevíme. Ale snažíme se najít příčinu a spravit to,“ řekl hlavní technik Martin Crash. ,,Dobrá. Informujte mě,“ řekl velitel lodi Rick Stranford.
Autor Nicky, 15.10.2016
Přečteno 675x
Tipy 1
Poslední tipující: Aiury
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Kdyby se to více rozepsalo, bylo by ST ;)

13.11.2016 15:19:05 | Aiury

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí