Tým Alfa - Nastala komplikace

Tým Alfa - Nastala komplikace

Anotace: Ahoj. Takže tady je třetí část mého příběhu snad se bude líbit.

Sbírka: Tým Alfa

Mezitím na můstku. Rick Stranford prudce vstal ze svého křesla uprostřed můstku, kde doposud seděl a začal přecházet po můstku. ,,Jsme teprve na začátku mise a už se nám začíná komplikovat,“ řekl Stranford. Melisa Richmond na něj pohlédla a řekla: ,,Nemyslím si, že by se nám hned tak ze začátku komplikovala. Spíš to bude nějaká technická chyba.“ ,,Možná. Kde je vůbec Kasandra?“ řekl Stranford. ,,Nemám tušení kapitáne,“ řekla Richmond.

Najednou se otevřeli dveře v zadní části můstku a z nich vyšla Kasandra Wood s mírným úsměvem na tváři. Tichou chůzí přešla ke svému místu vedle kapitána, kde zůstala potichu stát. Nikdo si ji nevšiml a ona na sebe ani neupozorňovala. Jenom tiše pozorovala ostatní.

Kapitán se otočil jejím směrem a lekl se jí. Nečekal, že tam bude stát. Na Kasandřině tváři se objevil ještě větší úsměv. ,,Sakra. Vážně mě musíte takhle děsit?“ řekl trochu naštvaně kapitán Stranford. ,,Omlouvám se, kapitáne,“ řekla Wood. Kapitán se netvářil, že by ho ta omluva nějak přesvědčila. ,,Co se vůbec děje?“ řekla Wood. ,,Motory samy od sebe zpomalili. Crash už hledá příčinu,“ řekl Stranford. ,,Aha. Takže co teď?“ řekla Wood. ,,Budeme pokračovat v naší misi. Snad už se neobjeví, žádné další technické chyby,“ řekl Stranford. Měl pravdu. I když to byla jen technická chyba, zpomalilo je to. Kasandra se posadila do křesla vedle toho kapitánova. A začala studovat něco na svém panelu.

Kapitán se na ni podíval a zeptal se: ,,A jakou zábavu jste měla vy komandére?“ ,,Kontrolovala jsem stav zbraní ve zbrojnicích s Minervalem. A taky jsme zkontrolovali výstroj,“ řekla komandérka Wood. ,,Dobře. I když velení tvrdilo, že to prošlo všemi kontrolami,“ řekl Stranford. ,,Ano já vím. Ale jsem radši, když si výstroj a zbraně prověřím ještě sama. Aspoň tak předejdu zbytečným překvapením a zraněním,“ řekla Wood. ,,Chápu,“ řekl Stranford. Usedl do svého křesla. Zadíval se na hvězdy přes obrovský průzor ve přední části můstku.
Autor Nicky, 13.11.2016
Přečteno 442x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí