Tým Alfa - Přípravy na průzkum

Tým Alfa - Přípravy na průzkum

Anotace: Ahoj. Takže tady je pátá část mého příběhu. Snad se bude líbit.

Sbírka: Tým Alfa

Po pár dnech konečně doletěli k té planetě. Zaujali pozici na orbitě planety. Vypadala podobně jako ta naše. Tedy alespoň z vesmíru. A tak je zajímalo, jestli tak bude vypadat i z povrchu. Její měsíc byl v podobné vzdálenosti jako u naší planety.

Rozhodli se, že podniknou malý průzkum. Kapitán Stranford rozhodl, že půjde Wood, Green, Minerval a Richmond. Aby zjistili, jestli vůbec tam jsou ty zdroje, které potřebují jako palivo. Ale také měli, zjistit, jestli je ta planeta obydlená. A když už byli u toho průzkumu, také mohli odebrat vzorky.

Na průzkum si vzali menší loď, kterou měli v hangáru. Byl to průzkumný raketoplán. Pro jistotu si do něj naložili nějaké zbraně. Neměli ponětí, jestli je ta planeta obydlená a pokud ano tak jak se k nim její obyvatelé budou chovat. Jenom doufali, že zbraně nebudou muset použít. I tak je mají pouze na obranu.

Konečně se mohli vydat na průzkum. Měli na to i speciální oblečení a kyslíkovou masku. Protože nevěděli, jestli je na té planetě dýchatelný vzduch. I když zkoumali údaje z lodních senzorů, tak přeci jenom chtěli mít jistotu, že je to nepřekvapí.

Teď už byl celí průzkumný tým v raketoplánu. Wood s Greenem v přední části a Minerval s Richmond byli v zadní části. Wood se dotkla komunikátoru a řekla: ,,Ranger připraven k odletu.“ ,,Rozumím. Vyrazte!“ řekl Stranford. Wood s Greenem vyvedli raketoplán ven s hangáru a vydali se vstříc té planetě.
Autor Nicky, 23.01.2017
Přečteno 393x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí