EPIZODA 3.1: NEODKLADNÝ ÚKOL

EPIZODA 3.1: NEODKLADNÝ ÚKOL

Anotace: Máte rádi STAR WARS? Pokusil jsem se jejich prkenné postavy trochu polidštit.

EPIZODA 3.1: NEODKLADNÝ ÚKOL

Darth Vader se zamkl v kabince, plášť pověsil na háček na dveřích, stáhl kožené kalhoty ke kolenům a usedl na prkýnko, které pod jeho vahou zapraštělo. Stihl to jen tak tak, v jednu chvíli už se domníval, že se snad potento. Mohl děkovat jen svým výjimečným schopnostem, že se mu podařilo udržet řitní svěrač na uzdě. Zalitoval, že počet toalet na Hvězdě smrti snížili na polovinu oproti původnímu plánu.
Když si o pět minut později utíral pozadí jemným coruscantským papírem, zjevil se v místnůstce hologram samotného císaře.
„Mám pro tebe neodkladný úkol, můj příteli,“ začal Vaderův nadřízený. „Na malé planetě Hoom v soustavě Enokrian shromažďuje své síly povstalecká armáda. Zítra nemilosrdně udeříš na jejich základnu a zničíš ji!“
„Co je zítra za den?“ roztržitě se optal bývalý Jedi, zapínaje si kalhoty.
„Středa, proč?“
„Ve středu mám rehábky,“ zavrčel Vader. „Přece víš, že tam chodím s těma nohama!“
„Ale to je mrzuté,“ pokýval hlavou v kapuci císař. „A co čtvrtek, ten by ti vyhovoval?“
„Ve čtvrtek je přece to focení na nový galaktický kalendář,“ připomněl šéfovi Vader.
„No jo vlastně,“ povzdechl si císař. „Pátek?“
„Fotbal, Měňavci proti Klonům, mám slavnostní výkop.“
„No tak to tedy musíš provést v sobotu!“ zahřímal už poněkud netrpělivý monarcha.
„O víkendu? Jsi normální? Kdo mi tam poletí?“
„Tak zaplať chlapům dvojité přesčasy!“
„A kde mám na to jako vzít? Ta blbá koule spolkla všechny naše úspory! A to jsme šetřili, kde se dalo! Je tu jenom čtyřicet hajzlů mimochodem!“ vypěnil Vader.
„Jestli tam nevpadneš nejpozději v neděli, tak jsme v hajzlu všichni!“ zařval císař.
„Tak to ani omylem!“ brzdil ho Vader. „Víš, jak by se do nás pustily odbory? V neděli nemakají ani droidi!“
„U všech světelných mečů, tak alespoň v pondělí, prosím!“ takřka plačky žadonil konsternovaný císař.
„V pondělí by to snad šlo,“ uvažoval Vader. „Teda pokud do té doby stihnou opravit velitelský křižník.“
„Co je zase s tím krámem?“ obrátil oči v sloup šéf.
„Prokluzuje spojka,“ informoval ho Vader.
„To je furt něco!“ zuřil císař mocné říše. „Minule to byl karburátor, předtím zase brzdy... To snad musí někdo sabotovat nebo co!“
„Ale hovno, ta kocábka prostě už má svoje roky,“ oponoval Lord Vader.
„No jo,“ znovu si povzdechl císař. „Tak aspoň skoč do doků a popožeň to tam. Použij temnou stranu síly, dšti oheň a síru, rozsévej strach a hrůzu!“
„Podle mě bude bohatě stačit, když těm lemplům pohrozím holým základem,“ mínil Vader.
„Udělej to, jak chceš, hlavně ať jste v pondělí na Hoomu!“ uzavřel debatu císař a zmizel.
Jen co vyšel ze záchodu, vzpomněl si Lord Vader, že se na pondělí objednal k zubaři, protože mu nedávno vypadla plomba ze šestky vlevo nahoře. No bóže, tak se na ten pojebaný Hoom poletí až v úterý, galaxie se snad nezboří a ten paranoidní dědek, který vidí povstalce všude, neposere.
Důkladně vyprázdněn a tudíž dobře naladěn vykročil Darth Vader k opravně křižníků, aby mechanikům zvedl mandle a tlak.
Autor Neklan, 24.08.2019
Přečteno 430x
Tipy 2
Poslední tipující: Ravena Lupus
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Tá škrobená pripomienka o živom človeku ma pobavila. Ako to, že sa nič nedeje? Veď dobré vy...tie v kozme je udalosť hodná obdivu!

14.09.2019 14:07:26 | Vesbudko

Úmysl je záslužný, jen pozor aby parodií "polidštěné" postavy neuvázly v podobně strnulé, jen pro změnu komické variantě, kdy čtenář vnímá že se má smát, ale nic dalšího se vlastně neděje. Opravdu polidštěný a nikdy nudný je pouze živý člověk a k psaní o něm nepotřebujeme rakety, vůbec... (to kdybys třeba chtěl svůj um a zájem rozvíjet vážněji)

25.08.2019 09:27:26 | Karel Koryntka

Děkuji za hodnocení, ale je to jen taková legrácka, kterou jsem sem hodil opravdu jen pro zasmání, pro nic víc. Rozvinutý jsem, myslím, dost, vyšlo mi 18 knih, povětšinou sice sbírek poesie, ale třeba i dva romány a soubor povídek. Tím samozřejmě nechci říci, že bych nějak ustrnul, stále se snažím zlepšovat :-)

25.08.2019 17:24:32 | Neklan

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí