VADNÁ SOUČÁSTKA

VADNÁ SOUČÁSTKA

Anotace: Vesmírný humor.

„Vypadá to, že nám hapruje difuzní blokátor,“ prohodil při obědě kapitán Jelínek.
„Cože?“ zamumlal jsem s ústy plnými špaget.
„Ercévé sedumnáct, kurva,“ zachroptěl Paroháč, jak kapitánovi za jeho zády říkáme s pilotem Voháňkou, jemuž zase za jeho zády s kapitánem říkáme Ocas. RCW 17, tak to jo, tak se na mě musí.
Po obědě jsem si ještě dvacet minut poseděl na záchodě, prolistoval nějaké loňské noviny, a zatímco si Paroháč s Ocasem dávali šlofíka, otevřel jsem kufr s náhradními součástkami.
RCW 17 tam nebyla.
Objevil jsem jenom RCW 30, která vypadala skoro stejně. Pokrčil jsem rameny: za pokus to stojí.
Nasoukal jsem se do skafandru a vylezl ven, do mezihvězdného prostoru. Neuvěřitelná krása, ty miliardy hvězd, na kochání ale nebyl čas. Vytáhl jsem vadnou součástku ze zásuvky a vložil na její místo RCW 30. Sice neseděla úplně naknap, ale když jsem jí jemně domluvil kladivem, dala si říct.
Jakmile jsem po návratu do pilotní kabiny zjistil, že se ručičky hodin pohybují obráceně, došlo mi, že je něco špatně.
Za sto osmdesát tři dny jsme se vrátili zpátky na start.
„S tebou tak ještě někdy poletím, Debile!“ zavrčel kapitán a pozpátku odkráčel na tramvaj, kterou před půl rokem přijel. No, aspoň jsem se dozvěděl, jak mi Paroháč s Ocasem říkají za mými zády.
Autor Neklan, 25.09.2019
Přečteno 510x
Tipy 7
Poslední tipující: Hanka, šerý, Iva Husárková
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

To sa mi páči. Humoru nie je nikdy dosť. Zvlášť v sci-fi.

12.10.2019 20:52:47 | Vesbudko

Děkuji.

13.10.2019 05:27:59 | Neklan

Opravdový bonbónek.
Úplně přesně jsem viděl, jak tam ten kurew-skej konektor tlačí paličkou. Eště, že tam neměli difusní dekarbonizátor...

25.09.2019 13:02:05 | Lesan

:-)

25.09.2019 19:14:13 | Neklan

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí