Světlo (2/2)

Světlo (2/2)

Anotace: Finální část povídky o tajemném světlu zpoza hor. Co nalezne hlavní hrdina, poté co se rozhodne do hor vypravit?

9.8.2023

Povídka se chystá ke knižnímu vydání, proto ji tu už nenaleznete. Děkuji za pochopení.

jjasnější možné světlo.

Autor Draconian, 19.07.2020
Přečteno 402x
Tipy 5
Poslední tipující: LenkaT, mkinka, AngelLia31
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

I druhá část je povedená. Tak mě napadla souvislost s tou současnou epidemií koronaviru. No kdyby se někdy na tohle téma natočil mysteriózní sci-fi thriller o svítících lidech, do kina bych zašla:) Já teda normálně tenhle žánr vůbec nevyhledávám, ale v téhle povídce je něco fascinujícího... působí to na mě vyloženě magicky. Možná i proto, že je ten příběh zasazen do reálného prostředí, které navíc znám. Věřím tomu, že až se budu někdy u nás v Sudetech dívat na západ slunce za horama, určitě si na tenhle něj vzpomenu...

23.07.2020 00:34:59 | Suse

No já tu záři vidím každý den z okna:-)) Jako někdy to fakt vypadá až podezřele:-)
Každopádně moc děkuji za pochvalu.

23.07.2020 06:10:35 | Draconian

Hehe, a co jsi čekala?
Každopádně děkuji.

No mám. Už sjem o tom psal...pět povídek v různých antologiích nebo hororovém časopisu Howard. Na podzim budu mít pár básní v jedné knize.Vyšla i skladba na motivy jedné mé povídky.
No a mám román zaslaný v nakladatelství...jako šance je malá, ale stále doufám.

19.07.2020 14:33:16 | Draconian

no tak udělal jsi první kroky a jsem ráda a držím pěsti a šance i když malá pořád je to šance :)
no čekala jsem úplně jinej víc ulítlej závěr ale tak jako na mě je to normálka jsem sama někdy úlet ,)

19.07.2020 20:17:48 | xoxoxo

Jo poslední dva roky mi vycházejí povídky. Holt už mi chybí jen ten román.

No ulítlej...zas přijde mi takhle takovej symbolickej, tajemnej...snažím se prostě psát příběh. Ono ty mé "ujetosti" si schovávám na různé komedie, parodie.

19.07.2020 20:43:50 | Draconian

SPÍŠ JSEM MYSLELA JÁ ŽE JSEM NĚKDY NA ULÍTLÉ KONCE :D I ROMÁN ČASEM BUDE KDYŽ SI ZA NĚČEM ČLOVĚK JDE OBVYKLE SE TO I SPLNÍ ,)

19.07.2020 22:45:09 | xoxoxo

no není to tak snadné hehe. Román je odeslaný. Bylo yb velké štěstí, kdyby byl přijat..a koneckonců těžko i říct, dza je dostatečně kvalitní

19.07.2020 23:02:16 | Draconian

teda konec bych čekala trochu jinej ale nevadí i tak je to celkem dobrý a bacha na světla .)


jen tak mimo povídku,kdesi kdysi jsem četla jak lidi svítili po nukleárním výbuchu jejich těla přijala radiaci a místo aby zmizeli mnozí začali mít nadpřirozené schopnosti třeba teleportace,dálkové pátrání,dokázali snášet vysoké teploty i extrémní mrazy ale jediné co už nemohli bylo se rozmnožovat,už ani nevím jak se ta kniha jmenovala ale myslím že ji mám rozepsanou já :D ale už delší čas se nemohu hnout z místa a pokračovat,takže každá inspirace je vítána a i tady u této povídky jsem dostala trochu nápad jak dál ,od mala mě bavilo vymýšlet si podivné fantastické povídky ale později to převálcovala puberta a parta a pak básně ,) takže ti přeju Draku hodně inspirace a doufám že už něco máš vydané sakra ,)))

19.07.2020 11:29:52 | xoxoxo

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí