Osamělé místo

Osamělé místo

Anotace: Co kdybyste věděli, že jste na nějakém místě úplně sami? Co kdybyste na tom místě strávili roky a zatraceně dobře věděli, že jste tam úplně sami? A co kdybyste tam jednou objevili něco, co tam nikdy nebylo?

Kirien se nedokázal pohnout. Celé jeho tělo jakoby přestalo existovat a jediné co vnímal, byl obrázek nakreslený na zdi. Stál tam uprostřed volného prostoru s rozesetými zbytky budov a zíral na něj. Zhluboka dýchal a cítil jak se mu zrychluje tep. Ve spáncích a v hrudníku zřetelně vnímal naléhavé tepání vlastního strachu. Dost jasně si uvědomoval, že ta zeď byla ještě před pár hodinami, když kolem ní procházel, úplně čistá!

Probudil se dříve, než obvykle. Ještě nebylo světlo. V bunkru, který si vybudoval z těch divných věcí, které připomínaly zvlněný plech a které jakoby vyrůstaly ze země v trsech dole pod svahem, byla naprostá tma. Ve vzduchu necítil nic zvláštního. Poslouchal jestli ho neprobudil nějaký zvuk, ale nic neslyšel. Očima propátrával tmu, ale to nemělo žádný smysl. Netušil, jak dlouho spal a kdy se začne rozednívat. Pokusil se znova usnout.
Autor Herey, 20.03.2022
Přečteno 297x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Nějak mi to připomnělo seriál Lost ani nevím proč :D

21.03.2022 07:43:02 | Marry31

Omlouvám se, není to dopsané. Už jsem tu dlouho nebyla a nepamatovala jsem si, že rovnou publikuji. Nicméně děj, který mám v hlavě se, jak věřím, seriálu ani nepřiblíží. Viděla jsem pouze dva díly už hodně dávno, takže ani nevím, o co tam šlo. Doufám, že se netrefím do pointy :D. Brzy se zde objeví plná verze povídky. Děkuji za komentář.

21.03.2022 19:01:39 | Herey

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí