dystopie 2061 (17)

dystopie 2061 (17)

Anotace: vyjednávání ...

Sbírka: dystopie 2061

BAJKONUR , Čínská Lidová Říše , provincie Hézhōng dìqū

Stilicho se uchechtl. ,,Zhang je fenomén. Nic takového nehrozí!“ prohodil a mrkl na nadřízeného, aby potvrdil jeho slova. Jenomže on vypadal zaraženě. Žádná fajfka, žádné pokynutí.,,Nemám pravdu soudruhu?“ nespokojil se s mlčením.

Kwan se kousl do rtu. ,,Nemáš! Pravdu má ta Španělka. Nevím, jak to ví, ale Zhang je skutečně nemocný.“ Stilicho zkoprněl. ,,Zemře, ať to zní sebestrašněji a hrozí i to, že se Eurasie rozdrobí. Dokonce jsem o tom zcela přesvědčen! Strana rovněž, takže aby předešla válce, rozdělí Říši mezi nejvlivnější soudruhy.“

Stilicho nevěřil vlastním uším. ,,To se mi nechce věřit. Chán mezi soudruhy aby zemřel?“ Nadřízený se na něj podíval z úkosu. ,,Ano, je to jen člověk,“ připustil.

,,Slyšel jsi to Diego?“ zeptala se Morales a jelikož byl šokován, zbraň sklopil.

Teď byl na koni Kwan. ,,Až se tak stane, chci být zpátky v Šanghaji! V samém srdci Zhangova odkazu a ne se crcat ve zborcené Evropě!” prozradil svůj záměr.

,,Cože?!“ zíral na něj Stilicho nevěřícně.

,,Čemu se pořád divíš ty bílej idiote? Myslíš, že jsem ze Sevilly odvařený? Pche!“ odplivl si Kwan na účet jeho domova. Tu v něm začala vřít jeho španělská krev.

Kwan si ho nevšímal. ,,Takže soudruhu Duvale! Půjdete s námi. Potřebuji mít zásluhy k povýšení. Vy, ať chcete nebo ne, mi v tom pomůžete! A pokud se mi nevydáte napospas, potáhnete zpátky do laguny a tu tvou zběhlou soudružku pošlu na onen svět,“ vyhrožoval mu agent.

Duval si ho měřil průzračnýma očima. Nedokázal skrýt, že se o manželku bojí.

Ta se však stále provokativně smála a dokola opakovala. ,,Molón láve! Molón láve! Molón láve!“ Pomátla se? Nakonec si bouchla hrdě do hrudníku. Kde se v ní vzala ta odvaha? Kwana to přestalo bavit. Svižně namířil zbraň právě na ni.

,,Molón láve!“ vykřikla ze všech sil … další sled událostí by nepředpověděl ani Nostradamus. Nečekal to ani Duval, ani Morales, ani Kwan, jemuž bílej idiot z výšky namířil na temeno hlavy zbraň. V moment, kdy zaregistroval jeho stín, nestačil vydat hlásku. Jen polkl. ,,Buum!” promluvila jeho služební pistole …

Přesně v ten okamžik mu provrtala kulka lebku, přičemž se svalil jako pytel rýže. Krev měl rudou. Manželé na agenta udiveně zírali. Netušili, na čem vlastně jsou ...

*** yánxù ***

Autor MatyhoZmaty, 06.11.2023
Přečteno 95x
Tipy 6
Poslední tipující: cappuccinogirl, Fialový metal, Marry31, mkinka
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

nečekaná záchrana, kdo to asi je?

06.11.2023 09:30:08 | Marry31

Nejspíš jsem to blbě popsal ... Bílej idiot je samozřejmě Stilicho

07.11.2023 00:24:00 | MatyhoZmaty

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí