Krapet dětských fantazií

Krapet dětských fantazií

Anotace: Zas ta Týnka!!! Kapitola 2. Třeba se zastavíte, zavzpomínáte a na vašich rtech se rozehraje úsměv...

To jsem to seznámení vzala zprudka, ne? No a co, tak už mě znáte. Copak je na tom něco špatnýho, že TO mám ráda? Že nic? No, to bych prosila. Já na tom taky nic špatnýho nevidím - i když, řeknu vám, občas mám pocit, že mě to zničí. Teda jako zabije. Že se prostě jednoho krásnýho dne usexíkuju k smrti...

Popadlo mě to záhy. To mi snad nebylo ještě ani devět, a už jsem si pod peřinou musela každej večer polechtat předběžníčka. Jináč bych neusnula. Fakt.

Hele, to vám musím říct, byla to docela švanda. Já v tý době byla děsně zažraná do "májovek". Teda já čtu už od svých čtyř let - nebo tak nějak - a přelouskala jsem toho kvanta, ale ty "májovky" mě po dlouhá léta držely nejvíc.
Hele, tak třeba s Robinsonem mě nikdá nenapadlo si to rozdat. Nebo s Gulliverem. Ani s Pátkem. Teda na Pátka jsem občas myslela, jak musí bejt krásně černej a tak, ale měla jsem dojem, že je dost hloupej, a hloupí mužský mě už odmala ňák moc nebrali.
Jo, a ještě takovej kapitán Nemo, s tím sem se občas mazlila, obzvlášť po tom, co v televizi běžel film, kde Nema hrál ňákej Omar Sharif. Ale to už jsem se ani tak netulila k Nemovi, nýbrž spíš k tomu Omarovi. :-)

Ale Vinnetou a Old Shatterhand, TO BYLO NĚCO!!!
V knize jsem se s nima proháněla prérií, honila a střílela padouchy, pomáhala utiskovanejm indiánům, a pak, když jsem zhasla lampičku, představovala jsem si, jak ležím s jedním nebo s druhým - sem tam s oběma naráz - někde u ohně pod širákem, jak mi vyznávaj lásku, líbáme se , hladíme a tak.
(Nad námi lomí rukama Manitou....)
Teda né že bych v tý době měla z toho, co dělám, bůhvíjakej rozum, ale bylo mi to příjemný, to teda bylo, fakt.
Jó, a na těch dvou se mi taky líbilo, že byli volný a patřili jenom mně. Že nechápete? No, tak Vinnetouova Rybana nežila už v době, co se Vinnetou poznal s Charliem. A Charlie, teda kdybyste nevěděli , tak Charlie je Karel May nebo-li vlastně Olda Šetrnej. Tak.
Takže Šárlímu odprásknul Santer Nšo-či taky hned zkraje. Né že by mi nebylo Nšo-či líto, jak se znám, tak jsem nejspíš dost bulela, no ale řekněte sami, lepší je se s nikým nedělit. A že na ty svý holubičky pořád vzpomínali? To neva, vzpomínkama ještě nikoho neubylo, no ne?

A sexu zdar! Čau.

Psáno L.P. 2000
Autor Judita, 20.05.2007
Přečteno 3356x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (17)
ikonkaKomentujících (12)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Mít Tvé nadání nepotřebuji tohle podání. Indiáni stahovali skalpi, strašně smrděli, zabíjeli bizony a jedli jejich syrová srdce. A ty zatím pod tou peřinkou leštíš ..... představ si co. A May byl Němec (myslím) a to byl i Hitler. A kdo je tady dobrej a kdo zlej. Vim, kecám no a co když já nejsem meďák. Jo abych nezapoměl dobrý to bylo, co se dá dělat.

29.05.2007 19:16:00 | umělec2

Tva dilka jsem uz snad ohodnotila vsechny, miluji deti a tak ti davam zase bodik alespon komentarem, mas bajecne srdce a to je moc skvele. Diky ze jsi to tak krasne napsala Z.

26.05.2007 10:21:00 | carodejka

Ahoj Judi!Jsem rád,že už se tu jen tak nebrouzdáš ku stravě a konečně jsi se zas po zajíčkovi odhodlal dát něco do placu.Je vidět,že jsi prfík!Směju se,až se můj mladší syn budí ze spaní!Tak se měj a hodně další inspirace Ti přeje Cap 1

26.05.2007 00:21:00 | Kozoroh 1

Vida,jak ten čas pokročil.Mně stačilo líbání. Ale zase jich byl velký zástup.S každým filmem nebo knihou obmněňován.Bylo to příjemné-večer před usnutím.

25.05.2007 20:02:00 | s.e.n

Vidíš, každý chtěl byt Olda šetrhend, nekdo Vinetú, já zas zbojníkem. Bezva, že si zas tu, v písmenkách.

23.05.2007 20:53:00 | stryc

Já vím...zabil se v autě...prý selhaly brzdy...ale...v postavě Oldy Šetrnýho bude žít v mnoha holčičích i klučičích duších navždy...

23.05.2007 11:45:00 | Judita

To teda v žádném případě!!!Olda je můj!Těch nocí!!!Nepočítaných... a hele...on už umřel taky...Lex...ach jo...nechám si rupíka..ten je živej ...někdy až moc ;-)))
Přece se domluvíme...ne ...Juditko :-)

23.05.2007 11:37:00 | no

Kurňa...co to tady píšu...vždyť to není o mně, ale o Týně!!! :-DDD
No, holt jsem se do té postavy kapku ponořila...

23.05.2007 11:32:00 | Judita

Ty potvoro jedna nepřející!!! Já Ti kašlu na Vinnetoua...ten byl zajímavej tak leda do trojky...:-DDD...když to zrovna Oldíkovi nevadilo...A Oldu?!...toho Ti teda nepřenechám ani za nic!!!...už si vyhrnuji rukávy a házím Ti rukavici...kdy a kde...vyber zbraně...
Sekundovat Ti to může ruprecht...já poprosím Aťana...
:-DDD
Hele, ještě nabízím smír: Nechceš Old Firehanda? Ten také stojí za hřích a je volnej - vždyť to jemu zastřelili Rybanu, Vinnetou - chudák - ji mohl milovat pouze platonicky... :-)

23.05.2007 11:23:00 | Judita

Judito...jsi vedle..Olda spával se mnou...milovala jsem ho!!! děsně, moc...a taky mi té Ni-šoči bylo líto...ale zase na druhou stranu...mohla jsem ho milovat o to víc...chudáčka opuštěnýho :-) Navíc to byl podobou celej můj táta, jak jsem ho znala z fotek...zemřel když mi byly čtyři a jmenoval se taky Olda...teda Oldřich...sokol takovej...ach jo... Vinettua ti ale klidně nechám...ten mě za srdce ,,nebral" ;-)))

23.05.2007 11:12:00 | no

Sexu zdar a futbalu zvlášť!
Šach víš...
Takže toto si TY!
Príjmy odomňa úprimnú závisť.
S Trebišova niesom,som ,,západňár,,
z Blavy...
...a Ty len píš,píš,píš...

22.05.2007 11:14:00 | džemo

Milá Loto - Tvé komentáře mě vždy zahřejí. Děkuji :-)

21.05.2007 10:48:00 | Judita

...Judit...pořád piš...protože číst tě...je pořád se usmívat

21.05.2007 10:35:00 | Lota

Souhlas s Vlastislavem Aťou:) píšeš fajně, zase jsi mě pobavila

21.05.2007 01:08:00 | Rádoby zoufalá

Prostev krasny pocetla jsem si bajecne, napsala jsi to od srdce a to se mi moc libi.Z

21.05.2007 00:09:00 | carodejka

No konečně! Jsem rád že zase jedeš...

20.05.2007 19:41:00 | Aťan

3x zdar!!!

20.05.2007 18:59:00 | Bíša

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí