Miriam II. díl

Miriam II. díl

Anotace: Dovolená s vůní erotiky pokračuje...

Miriam se probudila a jeste rozespalá hledala rukou vedle sebe Marca, nebyl tam. Zamrzelo ji to, ale jen na okamžik. Při vzpomínce na nádhernou noc jí projel po zádech mráz. Cítila, že její kundička vlhne, schoulila se do klubíčka a ukazováčkem si přejela přes broskvičku, prostředníčkem si zajela do kundičky, přidala další prst a začala se uspokojovat. Nejprve pomalými pohyby, postupně přidávala na intenzitě, otočila se na záda a nepřestala masturbovat. Druhou rukou si střídavě masírovala poštěváček a mačkala prsa. Prohýbala se v pánvi. Uslyšela tichý hlas: "Miriam, ale od toho jsem tady přece já!" Ve dveřích stál nahý Marco, v rukou držel podnos se snídaní. Miriam jej však nevnímala, rejdila si ve své jeskyňce, oči měla zavřené, takže jej nejen neslyšela přes své vzdychy, ale ani neviděla. Marco stál ve dveřích a chvíli ji pozoroval.Odložil tác na stůl a začal si honit svůj penis, neustále se na ni koukal. Byla tak vzrušující, kapičky její šťávy jí stékaly po vagíně, tak moc ji chtěl olíznout. Miriam se začala prohýbat v zádech, tušil, že to na ni jde. Přiskočil k ní vytáhl jí prsty z kundičky a začal ji lízat, vzdychala na celý apartmán, byla k neutišení. Stihla se na něj jen usmát, byla ráda, že jí neutekl. Přehodil si jí na bříško a vnikl do ní. Stačilo pár zásunů a oba vyvrcholili. Políbil ji na šíji a odnesl jí do sprchy, nebyla schopna vstát. Celou ji umyl, byla tak slabá a tak spokojená a hlavně uspokojená. Chladná sprcha je oba probrala, takže se konečně mohli najíst.

Po jídle se převlékli do plavek a zamířili si to do nedaleko vzdáleného zálivu. Ruku v ruce se procházeli po pláži, nechali se hýčkat sluníčkem. Miriam z ničeho nic chytne Marca kolem krku: "Myslela jsem, že už tam nejsi. Odešels, protože se ti to semnou nelíbilo." Čekala na Marcovu reakci: "Víš Miriam, původně jsem to chtěl udělat, ale ne proto, že se mi to s tebou nelíbí. S tebou je to úžasné,ještě nikdy jsem neměl v posteli ženu, která je tak nenasytná jako ty. Ale proto, že za týden stejně odjedeš a na mě si ani nevzpomeneš. Pro každou jsem pouze letní flirt." Marco sklonil hlavu a pod nosem zašeptal: "Ale já to nedokázal. Vím, že za ten týden spolu stihneme ještě spoustu krásných věcí a já rád na to budu vzpomínat,až mi odjedeš. Když jsem šel udělat to občerstvení a vracel se, slyšel jsem tě už z dáli, že jsi vzhůru, v momentě, když jsem stál mezi těmi dveřmi a viděl tě, jak si sama se sebou hraješ, chtěl jsem na tebe skočit jako lev a udělat ti to. Ale tys byla tak krásná, že jsem se na tebe chtěl zrovna dívat." Miriam polkla, pohladila jej po zádech, políbila na čelo: "Jsem ráda,žes zůstal!"

Pomalým krokem došli k zálivu. Roztáhli si osušku a vrhli svá rozpálená těla do chladné vody. Ve vodě se Miriam přitiskla k Marcovi a nohy se obtočila kolem jeho pasu. Vášnivě a zároveň vyzývavě jej políbila na ústa. Vzal to jako výzvu, jejich jazyky si spolu nekonečně dlouho hrály, ona chtěla jeho, on chtěl ji...Opět ! Rozšněroval jí horní díl plavek, chladem zthuhlé bradavky pohladil a začal je laskat, sát, jemně kousat. Miriam zarývala své nehty do jeho zad. Jednou rukou si ji přidržoval a druhou už jí rejdil ve spodním díle plavek. Cítila jeho bouli ve svém klíně...zajela mu rukou do vlasů: "Marco, pojď na pláž!" Vynesl si jí z vody na rozpálený písek. Blbli jako dvě malé děti, váleli se v písku, nepřestávali se líbat.Oba byli nazí, plavky byli odhozeny bůhví kam.
Marco už to nemohl vydržet, roztáhl jí stehna svým tělem a vstoupil do ní. Chtěl jí hned, hned jí chtěl milovat. Nebránila se, toužila ho cítit hlouběji, narážela na něj svou pánví. Převalil se na záda a Miriam na něm rejdila jako smyslu zbavená, lehce jí kousal bradavky a hnětl klitoris. Jí zachvátila vlna tepla, slezla z něj a lehla si vedle, kochala se svým orgasmem a on se jí vystříkal mezi prsa. Přitiskla si jej na sebe, takže byli oba od spermatu. Popadl jí do náruče a hodil jí do vody...

Večer na verandě apartmánu popíjeli láhev dobře vychlazeného šampusu s jahodami...koukali na měsíc... Miriam měla na sobě tílko a spodní díl plavek. Pokaždé když jí ofouklo, jí byli vidět její čudle, Marca to dráždilo, ještě že měl na sobě letní volně šortky. Nemohla se na něj vynadívat, jeho mužná hruď, široká ramena. Měla vlhký klín, měla na něj chuť. Stoupla si před něj a vzala si jeho ruku a nechala jej přejet okraj svých plavek, který byl již dostatečně mokrý...
Autor jadie, 29.05.2007
Přečteno 1649x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Pokraovani!!!

30.05.2007 18:34:00 | berusinka

Snad se nepletu, když si myslím, že bude pokračování? Opět nabito erotičnem, i když bych měla výtky k reálnému ději, ale ponechme to jako fantazii. A to velmi krásnou :)

29.05.2007 15:44:00 | Katherin

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí