Tajemství...jen pro někoho...

Tajemství...jen pro někoho...

Anotace: je trošku delší,ale stojí za to...potřebujete jen trpělivost a fantazii bez uzdy...

Tajemství

Tento příběh se odehrál jednoho zimního večera. Dva milenci směřovali své kroky k bytu jednoho z nich a doufali, že uspokojí své touhy. V běžném životě oba studovali, připravovali se na zkoušky a měli spoustu přátel. Ale stejně, jako všichni lidé, i oni toužili zakusit něco jiného, něco, co možná dnešní společnost ještě zcela nepřijala a o čem se musí zachovat nejpřísnější mlčení….
On o tom jen snil, ale ona se rozhodla, bez jeho vědomí, dnešní noc okořenit. Sotva zavřeli dveře, vrhli se do náruče a zasypali svá těla vášnivými polibky. Mladá a roztoužená žena, říkejme jí v tomto příběhu třeba Sophie, převzala iniciativu a odvedla svého přítele do krásně vyzdobené koupelny, kterou ozařovalo světlo svíček. Byl tak zaslepen vzrušením, že ho ani nenapadlo ptát se po osobě, která to tady tak krásně připravila.
Jejich ruce rozehrály odvážnou hru a zkoumaly tělo toho druhého a škádlili se ve vodě. Po koupeli odvedla naše hlavní hrdinka svého milence do pokoje s velkou postelí, kde mu zavázala oči a vyzvala jej k poslušnosti. Pak přivázala jeho ruce k pelesti té královské postele a začala líbat jeho tělo kousek po kousku. Našemu milenci, kterému budeme pro změnu říkat třeba Richard, se na tváři rozlil blažený výraz.
Dívka, kterou miloval si vzrušivě pohrávala s jeho prsními bradavkami a nedala mu ani nejmenší možnost jí dotyky oplácet. Najednou ale ustrnul, cítil něčí ústa, která brala jeho mužnou chloubu a začala si s ní pohrávat. Zatajil dech, protože vytušil, co se stalo a nemohl se té neznámé návštěvnici vytrhnout, protože to dělala zatraceně dobře. Touha byla silnější než on. Obě dívky teď líbaly a laskaly jeho penis a přitom poslouchal jejich slastné vrnění a toužil se osvobodit z těch prokletých pout. Ale nešlo to! Dívky sály jeho penis až už nemohl ničemu zabránit a několikanásobný výron semene potřísnil obličeje jeho milenkám. Chvíli jen unaveně ležel a cítil, jak ho dívky osvobozují z želízek a nakonec mu sundaly i pásku z očí. Uviděl svoji přítelkyni, která si hrála s nádhernou blondýnou s velkými prsy a světlýma bradavkama. Vzrušil se nanovo a vrhl se mezi ta zmítající se těla. Rozvášněné přítelkyni, která laskala ústy svoji společnici po dráze rozkoše, zabořil, díky své neutuchající erekci, penis do její promáčené kundičky a divoce přirážel. S každým přírazem vyrazil z té malé kurvičky hluboký hrdelní výkřik, kterým dávala jasně najevo svoji rozkoš. Nikdy by nevěřil, že žena, se kterou tak dlouho chodil, dokáže ústy uspokojit jinou ženu. Ale když viděl, jak se ta neznámá návštěvnice svíjí a sténá, bylo mu to jasné. Přestal si hrát na pasivního diváka a své milenky od sebe doslova oderval. „Teď budete dělat, co budu chtít já, je vám to jasné, holčičky moje?“ dívky jen vzrušeně zasténaly odpověď, z čehož bylo patrné, že souhlasí. Položil si slečny vedle sebe, oddálil jim kolena a zabořil svůj jazyk do vlhké jeskyňky té záhadné ženy a své milence vsunul do kundičky prsty a pohrával si s jejím klitorisem přesně tak, jak to má ráda. Místnost se naplnila přerývaným dýcháním trojce mladých lidí. Poté si náš milenec položil svoji dívku na tu cizí vetřelkyni, která se k ní okamžitě přisála ústy a zasouval svoji chloubu střídavě do obou přetékajících mušliček a zkoušel uvolnění jejich těsných zadečků. Nejdříve prsty a pak i penisem, dívky si rychle zvykly na jeho nadprůměrnou velikost. Všichni si vychutnávali ten jedinečný okamžik. Dívky se po společném orgasmu vytrhly, zavázaly svému těšiteli oči a opět začaly líbat jeho chloubu dokud z ní nevysály velkou dávku orgastické tekutiny. Milenec se zhroutil na postel a odpočíval po slastné křeči, kterou v sobě ještě cítil. Pak si sundal šátek z očí, ale v pokoji byli opět jen oni dva...
Autor Ele...r, 30.05.2007
Přečteno 1958x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

hned v úvodu mě vytočilo ... dva milenci směřovalY... tvrdé y. NO, ale jak jsem to četla dál, bylo to celkem hezké, kdyby tam nebyla ta oklepaná fráze, zda to byl jen sen. Ale jinak hezké.

04.07.2007 13:48:00 | kraaska_

Děkuju za vaše komentáře a přeji hezký večer...

31.05.2007 21:31:00 | Ele...r

Moc pěkné, líbilo se mi to. Vzrušující a při tom ne moc provokativní závěr.

31.05.2007 19:19:00 | vmauxit

Možná bych poupravila některé výrazy, ale jinak se mi to líbilo ;)

31.05.2007 10:43:00 | Katherin

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí