tři

tři

Anotace: dovolená plná sexu a vzrušení.Jestli chcete pokračování tak pište do komentářů

Madlen se pohodlně opřela o sedadlo autobusu a oddával se snění.Jak si tu dovolenou jen oživím,přemýšlela.Víčka jí klesala když u jejího sedadlazastavil mladý,pohledný muž.,,je tu volno?"zeptal se.Madlen přikývla a důkladně spolucestjícího prozkoumala.Nevypadal špatně,hnědé vlasy měl sčesané dozadu a zelené oči mu vesele hrály.,,kam míříš?"zeptal se typickým francouzkým přízvukem.Mluvil ale skvěle česky.,,Na chorvatské pobřeží"odpověděla Madlen.,,máš manžela?"zeptal se a Madlen zavrtěla hlavou.,,ne?"mladý muž se upřímně podivil.Že by tahle krásná blonďatá dívka svůdných tvarů.Ale vůbec mu to nevadilo.
Madlen měla pronajatý apartmán na jednom opuštěném místě.bylo tam ale krásně.Madlen byla po dlouhé cestě unavená ale do teplé postele se jí nechtělo.Převlékla se do plavek a vzala si osušku.Na co bych se pařila v plavkách když tu nikdo neni?,pomyslela si a plavky ze sebe přímo strhla.lehla si do horkého písku.V tu chvíli tam přišel muž z autobusu.To krásná madlen už spala.Podíval se na její ňadra i hladce vyholený klín.Cítil jak se mu v určitých partiich napínají kalhoty.Pocítil nepřekonatelnou touhu udělat ji.Klekl si a lehce políbil Madleninu kundičku.Plaše se na ní podíval.Ani se nehla.Pokračoval.Kundičku olízal a kdyzž se Madlen pořád neprobouzela strčil prsty do jeskyňky a celou ji vylízal.Byla tak mokrá tak voňavoučká...když byl jakžtakž uspokojený odešel.
Večer si Madlen zapálila na terase svíčky a nalila si víno.Přišel tam opět ten muž,který byl na pláži.,,ale,ale,kdo me to přišel navštívit?"podivila se.,,ja jsem Paolo."představil se.Madlen zatoužila po pořádném sexu.,,sedni si"vyzvala ho.Paolo se poslusne posadil.Přitom se jako by náhodou dotkl její paže.,,sorry"omluvil se,,tvou omluvu přijmu jen když mě políbíš tam kde jsise mě dotkl poprvé,Paolo se usmál a jemně jí roztáhl nohy.Políbil ji kundičku a penis se mu postavil.Oba po sobě zatoužili.,,ještě"vydechla Madlen.Madlen zaklonila hlavu a Paolo z ní serval šaty.Konečně se mohl dotknout jejích ňader.Jazykem jí sjížděl po celém těle až dolů ke kundíčce,kterou olízal a prst strčil do jeskyňky.Madlen popadl do náruče a odnesl ji do bíle ložnice.Položil jí na polštář a mohl pokračovat.Madlen ho převrátila na záda a jazykem mu přejela přes penis.Když se sexem skončili navrhl Paolo:,,nezajdeme nekam za lidma?"madlen přikývla a oblékla si to nejpřitažlivější co měla.Vydali se do centra a zamířili do nočního klubu.Zrovna se tam u tyče točila Paolova kamarádka Regina.Ten počkal až se dotočí a něco jí pošetal.Ta přikývla.,,madlen?Už jsi to zkoušela ve třech?"zeptal se a Madlen zasvítili oči.Konečně něco nového!!!Regina je zavedla do červeně osvícené mistnosti ve které se po zemi válely kožešiny.Madlen pocítila vzrušení.Regina z Madlen strhla šaty a začala jí líbat ňadra.Madlen udělala to samý Regině.Pak obě vysvlékly Paola.Madlen mu jazýčkem šmejdila kolem žaludu a Regina ho líbala od pusy a přibližovala se k Madlen.
Autor berusinka, 30.05.2007
Přečteno 2968x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (10)
ikonkaKomentujících (8)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

hmmmmm....neni to spatne jen mi tam chybi vis co takove to ze jsi to zazila abych ti to uveril,prislo mi ze pises o necem co jeste neznas chapes?jinak je jedno kolik ti je myslim ze nemaj pravdu a ta co napsala znesveceni je dost namyslena na nic,myslim ze by potrebovala presne to cos napsala v tehle povidce:))))
jen pokracuj a nezapomen az budes mit bestseler chci prvni vydani s podpisem slibujes? ahoj

01.02.2008 09:56:00 | Bassak

mě není dvanáct!!!

05.06.2007 10:30:00 | berusinka

Je to slabé, když si vezmu, že já v 12-ti napsala "Znesvěcení", co se tu drží mezi nejlepšími (teď je to myslím 1.).
Zajisté Ti přeju, aby ses vypracovala a přestala mít takovou naivitu z života. Možná si na to moc mladá, nevím... Já v tvém věku nebyla.
Hodně zdaru. Navždy Tvá Durcenwe

02.06.2007 22:49:00 | Durcenwe

Tak já bych se spíš přimlouvala za to nepokračování

01.06.2007 20:21:00 | derrry

Ono je to úplně jedno, jestli jsi to kopírovala nebo ne. Je to totiž slabota, jak to jen může být. Stejně suché, jako projev na ÚV KSČM.
Příběh nemá spád, jsou tam takové dost problematické pasáže, není v tom žádné drama a to vůbec nemluvím o tvé svéraázné představě sexu v Chorvatsku.
Je to úplně na nic, neumíš psát.

01.06.2007 06:50:00 | Daniel S.

upřímně - nic moc...

31.05.2007 13:35:00 | Gallilea

jezis ja jsem segre nechtela udelat prusvih.Ten komentar jsem psala ja my to tady mame dhromady a ona tu Miriam fakt necetla tu jsem cetla jen ja ale moje segra o tom nema fkt ani paru(TOTIZ NEMELA)

31.05.2007 10:52:00 | berusinka

Je mi líto, ale musím se zastat Jadie jež je autorkou Miriam. To není náhoda, je to okopírované i s některými detaily. Myslím, že bys dokázala něco napsat sama, nemusíš proto brát cizí nápady.

31.05.2007 10:37:00 | Katherin

Myslím si, že jsi tu povidku Miriam četla, je totiž moje...Psala jsi mi dokonce komentář, ať pokračuji. Takže nekopíruj, buď tak laskava...

31.05.2007 10:22:00 | jadie

promin ale ja jsem vazne nic takovyho necetla.....fakt o tom slysim poprve asi to je fakt jen nahoda

31.05.2007 10:07:00 | berusinka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí