On a Ona po 20 letech

On a Ona po 20 letech

Anotace: No, je to ze života... :-)

Jednou tak oba leží spolu večer v posteli a ani jeden z nich ne a ne usnout. Ona se nervózně vrtí na své polovině postele a neví co by, on civí do stropu a myslí na svou sličnou a o deset let mladší bokovku! Svou zákonitou manželku takřka nevnímá...

Ona: "Miláčku?"

On: "Co zas!"

Ona: "Spíš?"

On: "Nespím, co chceš? Jestli mi dáš pokoj, možmá usnu!"

Ona: "Nemáš na něco chuť?"

On: "Na co? Pivo jsem si už dal!"

Ona: "Ale miláčku, už dlouho jsme se neměli rádi!"

On: "Vždyť víš, že tě mám rád!"

Ona: "Nevím!"

On: "Jak to, že nevíš?"

Ona: "Kdysi jsme se milovali každou chvíli, až nám sousedé bouchali na stěny! A dneska? Beztak myslíš na tu hezkou instruktorku z posilovny. Stejně tam chodíš jen kvůli ní!"

On: "Ale... Když ti to neudělám dvakrát do týdne, hned si myslíš, že mám jinou..."

Ona: "No tak miláčku..."

On: "Co zas? Žádnou milenku nemám!"

Ona: "Tak pojď, hupsnem na to! Ať se sousedi vztečou! Žijeme jen jednou... Mám hezkou košilku a nemám kalhotky..."

On: "No a co? Bolí mě hlava..."

Ona: "Ale u piva, když jsi se díval na televizi, tak to tě nebolela! Beztak jsis to dělal dneska sám!"

On: "Co jako? Nejsem úchyl!"

Ona: "No tak, řekni mi něco hezkého..."

On: "Co jako?"

Ona: "No třeba... Miluji tě... Jsi moje nejdražší... Nemůžu bez tebe žít..."

On: "No tak dobře! Mám tě rád! Jsi moje jednička a žilo by se mi bez tebe těžko, stačí?"

Ona: "Ale miláčku... Nenech se prosit! Rozsvítím jo? Ať na sebe vidíme!"

On: "Hele nech toho! Tvůj obličej znám jako své boty! Nejsi žádná Claudia Schifer..."

Ona: "Ty mě chceš nasrat!"

On: "Nechci! Dneska na to nemám náladu!"

Ona: "Jestli mě nepotěšíš, řeknu té krávě z posilovny, jakej jsi vůl!"

On: "A proč by mě to mělo zajímat?"

Ona: "Slyšela jsem různé pomluvy a taky jsem vás dva viděla. Tokal jsi, jako by ti bylo dvacet! Prasáku jeden! Co na ní vidíš? Co má co já nemám?"

On: "Nemá za sebou tolik křížků..."

Ona: "Copak jsem stará kráva... No tak ty bejku, ukaž, co v tobě je!"

On: "Víš co, ty stará krávo, otoč se ke mně zády a zhasni, ať se na tebe nemusím dívat!"

Ona: "Ty můj miláčku, já jsem věděla, že me nenecháš jen tak!"

On: "Kdo tu říkal něco o hraní? Jde se spát a basta! A jestli ještě něco kecneš, jdu do lednice pro další pivo a budu spát u televize v obýváku! Kup si Robertka!"

Ona: "Ty jsi teda sprostej! Abys věděl, toho jsem si koupila už dávno, protože se k ničemu nemáš! Došly mu zase baterky! A taky se o mě, starou škatuli, zajímá jeden chlap z práce! Vypadá to, že by si dal říct! Víš ty co? Jdi si za tou svou Lady z posilovny, já si sem pozvu toho svého donchuana a uvidíme, kdo z vás dvou bude lepší!"

On: "Pro mě za mě!"

Ona: "S tebou to nic nedělá?"

On: "A co jako?"

Ona: "Ty nežárlíš?"

On: "A na co?"

Ona: "Přiznám se ti, že ti chci zahnout a ty nic! Co jsi to za chlapa?"

On: "S tebou je to jako když na sebe vlítnou dva Eskymáci na Severním Pólu! Taky musí dávat pozor, aby náhodou neumrzli..."

Ona: "Co tím chceš říct?"

On: "Že jsi přitom jako ledová královna! Kdybych měl u sebe nafukovací pannu, vyšlo by to nastejno!"

Ona: "Ty sviňáku! Maminka mi říkala, že si tě nemám brát!"

On: "A kdo tě nutil?"

Ona: "Kdo mi sliboval perfektní manželství!"

On: "A potom, že nejsi kráva!"

Ona: "Proč jako?"

On: "Protože všemu uvěříš!"

Ona: "Když mi bylo dvacet, to jsem ti byla dobrá!"

On: "Víš ty co? Hupsnem na to, aspoň potom usnu a budu mít pokoj!"

Ona: "Nic takového! Právě mě přešla chuť! Udělej si to sám, jdu vyměnit Robertkovi baterky! Měj se!"

On: "Kam jdeš?"

Ona: "Do obýváku! Otevřu si šampus, pustím si nějakou kazetu a popovídám si se svým přítelem na baterie! Když má šťávu, alespoň maká, neodmlouvá a nenafukuje se!"

On: "To je život! Nemůžu spát! Stará spí v obýváku u televize a mě zase přepadla žízeň!"
Autor otesánek, 01.06.2007
Přečteno 1631x
Tipy 1
Poslední tipující: FETKA
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Když si představím , že tohle jednou budu zažívat taky, ale neudu se u toho smát jako teď...

09.06.2008 21:28:00 | FETKA

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí