Hospodská romance

Hospodská romance

Anotace: Alkohol a láska... Jde to dohromady? :-)

V jednom baru sedí u pultu překrásná slečna, no prostě kočka, popíjí si klidně svůj drink, když tu k ní přisedne děsně, ale děsně nalitý muž a okamžitě se do ni (Jak jinak?) zamiluje!

Opilec: "Sle-, sle-, slečno! Já jsem se do vás zalimoval! Chci říct zamiloval! Hned jak jsem vás viděl se mi postavil... Chci říct jsem se postavil a vy-, vydal jsem se k vám, abych vám změkl... Ne, řekl, že jste ta největší kočka, kterou jsem kdy styděl! Ne, vlastně viděl!"

Slečna: "Opravdu? Ale já nemám ráda ožralé chlapy!"

Opilec: "Vážně? Vy se mi lí-, lí-, líbíte! Co to pi-, pijete? Můžu to dostat taky?"

Barman: "Záleží co chcete, některé věci dostat nemůžete, ani kdyby jste se, s prominutím, posral!"

Opilec: "Já, já myslím, to, co tady pije sle-, slečna!"

Slečna: "Už jste nalitej dost a neotravujte!"

Opilec: "Vyvalte dudy! Chci říct, vyvalte sudy! Já to všechno platím!"

Slečna: "Měl byste jít opravdu domů, vypadáte hrozně!"

Opilec: "Sle-, sle-, slečno, nechtěla byste jít se mnou na záchod?"

Slečna: "A co bych tam asi tak dělala?"

Opilec: "Po, po, podržela byste mi ho? Já jsem tak unavený, že si nevidím ani na špičku nosu! Natož na svého ku-, ku-, kuliverdu!"

Slečna: "Podržte si ho sám, vy sprosťáku!"

Opilec: "Ale slečno? Co, co, co vám to udělá? Už jste jich vi-, vi-, viděla! Nechtěla byste vy vi-, vidět mého malého přítele? Sám o sobě je neškodný! Ale vůbec se vám nemůže nic stát!"

Slečna: "Ne děkuji, raději zůstanu tady!"

Opilec: "Slečno?"

Slečna: "Ano?"

Opilec: "Už vám někdo... Už vám někdo... Už vám někdo řekl, že jste velmi hezká kost?"

Slečna: "No a co?"

Opilec: "Barmane? Dal bych si to-, to-, tonic! Studený s dvěma kostkami ledu!"

Barman: "Jak je libo!"

Opilec: "Slečno?"

Slečna: "Ano?"

Opilec: "Nešla byste vy se mnou do-, do-, domů? Mám tam překrásnou sbírku mo-, mo-, motýlů! Vážně jsou hezcí!"

Slečna: "Ne díky, čekám tu na svého kluka, za chvíli by měl přijít!"

Opilec: "Vážně? A jak ten váš klu-, kluk vypadá? Už je hodně velký?"

Slečna: "Dost velký na to, abyste si vyskakoval!"

Opilec: "Ale já rád ská-, skáču, slečno! Nešla byste si se mnou hop-, hopsnout?"

Slečna: "Ne, díky, nešla! A dejte mi už pokoj!"

Opilec: "Víte co slečno? Já vám ho tam fou... Chci říct, že to za vás sfouknu... Barmane, platím! Ať sle-, sle-, slečna vidí, že jsem ještě chlap!"

Slečna: "To určitě!"

Kluk: "Tak jsem tady žabičko! Byly nějaké problémy?"

Slečna: "Ani ne, jen mě tady otravuje jeden ožrala?"

Kluk: "Vážně? A co dělal?"

Slečna: "Dával mi nemístné návrhy!"

Kluk: "Vážně? A co ještě dělal?"

Slečna: "Chtěl mě pozvat k sobě domů!"

Kluk: "A co ty na to?"

Slečna: "Co asi? Poslala jsem ho do háje!"

Kluk: "Nemám mu jednu ubalit, ať neopruzuje? Ochlasta jeden!"

Slečna: "Raději ne! Ještě bys ho zabil, ty můj tupounku!"

Kluk: "Máš pravdu, žabičko! Tak co budeme dělat?"

Slečna: "Dáme si do nosu a potom půjdeme ke mně domů, cukroušku!"

Opilec: "Vy-, vy-, vy jste ten její kluk?"

Kluk: "A co má být, ožralo jeden?"

Opilec: "Já jenom tak... Tady sle-, slečna ří-, říkala, že už nejsem žádný chlap?!"

Kluk: "Stačí když do tebe strčím a budeš hotový! Raději vypadni a neotravuj tu vzduch!"

Opilec: "Hele, vole! Já ho do tebe... Já do tebe strčím... Běž do háje! Blbečku i s tou svou sle-, sle-, slepicí!"

Kluk: "Já ti jednu střihnu, ty hajzle jeden!"

Opilec: "Cha... Si střihni sám... Kámen nů-, nůžky a papír..."

Kluk: "Já ho zabiju!"

Slečna: "Tak co bude, cukroušku?"

Kluk: "Co by bylo, žabičko? Vybavuju se tu s jedním ožralou, co tě pořád otravuje!"

Slečna: "Na něj se vy... Vykašli se na něj, cukroušku! Co chceš dělat dál, miláčku?"

Kluk: "Zabiju toho kreténa ožralého!"

Slečna: "Ale ty můj malý tupoune! Říkám ti, nech ho na pokoji! Jsem tu přece já!"

Kluk: "Já vím, žabičko, ale ten ožrala mě děsně nasral!"

Slečna: "Tak si ho klidně zabij, ty jeden debile! To je dneska den! Čekám tu na přerostlého idiota s ožralým blbcem. Běžte oba někam, kreténi! Do háje zeleného! A ten, co to napsal, ať jde taky!"
Autor otesánek, 03.06.2007
Přečteno 1773x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí