Tajné hrátky....

Tajné hrátky....

Anotace: ...hezké...perverzní...a ne pro každého...

Monolog o činu…

Ležím v bělostné posteli a odpočívám…mám za sebou náročný den, byla jsem v zahradě na procházce a poslouchala skřehotání ptáků v korunách stromů. Teď relaxuji a v myšlenkách se vracím k tomu nádhernému večeru, který se nikdy nebude opakovat a který mě naplnil touhou a vzrušením po něčem novém a nedostupném…nuže? Kdo se nabídne a bude mi dělat milence? Počkejte, pánové a krásné dámy, ano, dámy, jsem bisexuálka a nebráním se ničemu, až svůj příběh vypovím do konce a seznámím vás se všemi podrobnostmi, které vás dozajista vzruší tak moc, že vaše kolena poklesnou pod náporem vzrušení…
Odpoledne probíhalo jako každé jiné, jen má dlouholetá milenka byla poněkud nesvá a chtěla mi něco sdělit. Nebavili ji již naše vášnivé hrátky? Chtěla vztah ukončit a místo vibrátoru ochutnat pravého muže? NE…pozvala mě na jistou párty…ženy tam mají vstup i bez muže, ale muž musí mít partnerku. Jistě víš, o jakou párty šlo. Žijeme jen jednou a já mám ráda experimentování. Samozřejmě se vydáváme na cestu, už v autě jsme zahájily naše perverzní hrátky a věnovaly se svým vlhnoucím mušličkám.
S mokrýma kalhotkama vstupujeme do haly nádherného domu a po úvodních slovech se posadíme k baru…. Ano, ráj rozkoše a toho největšího chtíče. Na koberci přímo před našimi zraky miluje jeden svalovec nadrženou blondýmu do zadečku a ta stíhá jiného chlapáka obstarávat ústy. Ke mně a k mé společnici přistupuje neznámý bloďák…
„Děvčata jsou tady prvně? Netoužíte po průvodci?“ Říká vážným hlasem.
Mrkneme na sebe a rozumíme si beze slov:„Ano a nemusíš nás šetřit.“
„Vezmeme s sebou mého přítele? Nebudete proti?“ a už zve do naší trojky čtvrtého.
Opravdu neprotestujeme a vydáváme se do vedlejšího pokoje, který není výjimečně nikým obsazen. Blonďáček se na mě vrhá a na mou malou přítelkyni ten druhý muž…rozpaky nás opouštějí po prvním polibku. Cítím, jak se mi dostává pod tanga a nepřestávám sledovat druhý pár, přičemž vnímám mrštný jazýček na mé vlhké kundičce a prsty, které si pohrávají s mým klitorisem. Vzal mě do náruče a přenesl na postel…naši společníci zůstali na koberci. Všichni jsme nazí a já začínám svého partnera uspokojovat ústy a poslouchám slastné vrnění své kolegyně, její přítel ho do ní silně vsunul zezadu, přesně tak, jak to má ráda. Vychutnávám si tu báječnou chuť mužského penisu a těším se na ten okamžik, kdy ho konečně ucítím v sobě… Odtrhává mě od svého klína a pokládá na záda, doširoka mi oddaluje kolena a kleká si mezi ně, bez okolků ho do mě vsouvá a já jen vzrušeně vydechnu. Hlavu mám zakloněnou přes postel a sleduji, jak si má partnerka poslušně sedá na koníčka a ten cizí divoch svírá v dlaních její velká a plná ňadra. Všichni současně začínáme hodně divokou jízdu, ale jen na chvilku…přicházejí k nám na postel, pánové jsou hodně dominantní a bez řečí si nás nasměrují do kleku, šukají naše kundičky zezadu pěkně divoce. Dívám se na ni a obě máme,co dělat. Ti dva drží naše boky a přiráží silně a brutálně…Tak, jak to chceme a jak po tom toužíme. Pak si nás bez rozpaků vymění a já si musím zvykat na trošku větší velikost penisu, ale můj nový těšitel netouží po klasické souloži. Položí si mě na bříško a opatrně zkouší uvolnění mého natěšeného zadečku a pak zasune. Syknu, ale po chvíli si to náramně užívám a přirážím sama, drží mě vlasy a začíná to střídat, chvíli mě šoustá do kundičky a chvíli do zadečku. Když vidím, jak si to rozdávají ti dva, vím, že dlouho nevydržím. Stačí párkrát přirazit a už si vychutnávám dokonalý orgasmus a cítím dávku sperma, které mi do zadečku vystříkal ten můj tajemný neznámý.
A teď ležím v té bělostné posteli a odpočívám, ano, bylo to dokonalé a krásné, ale milí čtenáři…ať Tě to vzrušilo, nebo ne, tak už si to nikdy nemůžu zopakovat. Milovala jsem sex jako nikdo, prožívala jeden vrchol za druhým, ale teď? Nebylo to zodpovědné a já za to teď platím. Jak? Určitě víš….hodně draze…………..
Autor Ele...r, 03.06.2007
Přečteno 5527x
Tipy 1
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Je to kruté...

05.06.2007 17:33:00 | už ne pernikova princezna

jo platí se za to :-/ jinak jsem od tebe zatím četl 2 povídky a všechny nakonec končí pohlavní nemocí, to jsem zvědavej dál…

05.06.2007 09:22:00 | Raphael

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí