Večer na školení

Večer na školení

Anotace: Moje druhá erotická..:-) prosím o komentáře. Díky.

Seděl u stolu, už lehce přiopilý, s trochu více rozepnutou košilí, než by normálně nosil a poslouchal s pozvedlým obočím a evidentně předstíraným zájmem kolegu Konvičku, který byl do hloubky zabrán do vysvětlování nějakých důležitých "pravd". Stála jsem u baru a všimla si, že by možná uvítal vysvobození. Ostatně, jeho blízkost mi činila potěšení a ráda jsem využila situace. Bezmyšlenkovitě jsem si upravila rukou vlasy, narovnala se a vykročila směrem k nim.
"Smím prosit?", pohlédla jsem zpříma a s lehkým pobaveným úsměvem Filipovi do očí. V jeho výrazu jsem mohla vyčíst viditelnou úlevu. Vstal a společně jsme došli na parket. Přitiskla jsem se k němu a ucítila jeho nezaměnitelný parfém. Minule mi říkal, co je to za vůně, ale nezapamatovala jsem si to. Začali jsme se pomalu pohybovat v rytmu hudby. Už přesně nevím jak jsme se k tomu dostali, ale začaly se objevovat narážky na minulé školení, kde jsme se, oba značně pod vlivem alkoholu, vášnivě líbali na dobrou noc. Brala jsem to jako úlet a nehledala jsem v tom žádný význam. No, dobře, tak nebylo to jen minule, stalo se to i předminule, ale to jsem opravdu brala jen jako úlet. Teď jsme si museli přiznat, že nás k sobě něco přitahuje.
"Jsi fakt hodně sexy, vzrušuješ mě." zašeptal mi Filip do ucha. "Ale to sis asi všimla.."
Má pravdu, cítila jsem jeho tvrdé mužství jak jsem se k němu tiskla a zdaleka mě to nenechávalo chladnou. Cítila jsem jak jsem vlhká. Jeho blízkost, a to, jak je vzrušený mě přivádělo do varu.
"Jsem taky vzrušená. Co s tím uděláme."
Tančili jsme takhle ještě nějakou dobu. Vůbec nevím jak dlouho, ale byla jsem úplně rozhicovaná. Věděla jsem, že bojuje se svým svědomím. Je jeden z mála mužů, který má vůbec nějaké svědomí. Jeho žena je pro něj "vzorem věrnosti"... (je mimochodem jediný chlap, kterého znám, který by tohle řekl)..Já osobně jsem byla ve stavu, že by stačilo strčit mi jen ruku do kalhotek a dotknout se a měla bych orgasmus.
"Já to asi nevydržím, půjdu si to udělat sama.", řekla jsem napůl v žertu, ale napůl jsem o tom vážně uvažovala.
"Tak to bych rád viděl.." v jeho očích se zablýsklo.
"Tak se můžeš dívat", pronesla jsem nevinně.
"Běž nahoru do koupelny, sejdeme se tam, já přijdu za chvilku ať si toho ostatní nevšimnou."

Šla jsem ke stolu, Filip šel nahoru. Snažila jsem se ať na mně nikdo nepozná to rozrušení. Dokonce jsem prohodila pár vět s kolegou, napila jsem se vína a v dostatečně vhodné chvíli jsem odešla. Na schodech bylo ticho, trochu se mi motala hlava, zjistila jsem, že jsem opilá víc, než jsem si myslela. Očima jsem bloudila po ztichlé chodbě. Najednou se otevřely dveře od WC, šíleně jsem se lekla. Byla to kolegyně. Usmála jsem se na ni a počkala až sejde dolů.
Když jsem zvedla hlavu, stál tam Filip, v očích ještě větší chtíč. Vrhli jsme se do koupelny a zamkli. Začali jsme se zuřivě líbat a on mi téměř okamžitě strčil ruku do kalhot i s páskem a vzdychnul, když zjistil, že jsem úplně mokrá.
"Vidíš, že jsem nelhala", zašeptala jsem mu do ucha.
Začalo se to sbíhat hrozně rychle, líbali jsme šíleně, mačkali, osahávali, sundala jsem mu košili, on mi taky, hned podprsenku, vzal mé ňadro do pusy, sundala jsem mu kalhoty a svezla se dolů. Oba jsme rychle dýchali. Vzala jsem ho do pusy. Zasténal. Hrála jsem si s ním, sála ho, olizovala až jsem měla strach, aby se předčasně neudělal. Sám mi naznačil, že mám brzdit.
"Už ho tam chci" zaprosila jsem roztřeseným hlasem.
Filip si lehl na zem a já si sedla na něho. Když do mně vniknul, hned jsem ucítila známé horko blížícího se orgasmu. Takhle jsem se snad nikdy nechvěla. Přerývavě jsme dýchali. Filip přirážel proti mně. Někdo vzal za kliku a když zjistil, že je zamčeno, začal jí lomcovat. Bylo nám to jedno. Klekla jsem si a Filip do mě vstoupil zezadu. Věděla jsem, že to dlouho nevydrží a já jsem byla už na hranici orgasmu. Divoce jsem proti němu přirážela. Horko se mi rozlilo po celém těle. Věděla jsem, že jeho chvíle přišla taky. Svezl se na mně a oba jsme přerývavě dýchali úlevou.
"Měli bychom se vrátit. Ostatní si určtiě všimli, že jsme zmizeli." pokoušela jsem se zvednout, ale nohy se mi podlamovaly a stále jsem se chvěla.
"Tak běž první, já půjdu pak." Filip šel, já jsme se trochu upravila, opláchla studenou vodou a odhodlaně vyšla z koupelny. Dole zůstal už jen jeden tančící pár a dva kolegové u baru. Uvědomila jsem si, že jsou už 4 hodiny ráno. Sedla jsem si a napila se.

"Smím prosit?" sklonil se ke mně s potutelným úsměvem Filip.
Autor Andrea, 13.06.2007
Přečteno 3018x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

líbilo s emi to, akorát to najednou bylo takové moc rychlé.. ale co říct, ai si to tak zamýšlela.. :))

24.06.2007 15:31:00 | Santinan Black

Moc děkuji za hodnocení a komentáře. Ráda bych psala dál, jenže to vypadá, že mám v hlavě jen ten sex :-))Co se týče inspirace, tak samozřejmě popírám, že by se tohle nebo cokoli podobného někdy stalo. :-)

19.06.2007 06:11:00 | Andrea

Hezké... vzrušující... hned mě napadlo: vyzvu kolegu "Smím prosit?" hraje bohužel jen tiše radio a kancelář plná lidí.
Určitě piš dále, mělo to pointu, skvěle se to četlo. Pro mě erotická povídka se vším všudy a jsem ráda, že jsem tě tu objevila. Těším se na další.
Jen malá otázka na závěr: Inspirováno skutečností? :-)

18.06.2007 16:33:00 | widder

bezvadné;o)PMK

14.06.2007 08:40:00 | Žqáry

Ten rychlý spád se mi právě líbí...=)

13.06.2007 17:06:00 | Aziel

Na mě to má možná až moc rychlý spád, ale když nad tím přemýšlím, asi tak patří ;) Pěkné...

13.06.2007 09:53:00 | Katherin

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí