VŠEMDALKA

VŠEMDALKA

Anotace: Týna se kaje (i útočí!) 8. kapitola /Autorka podotýká: Nejsem Týna!!! :-))/ /Týna podotýká: Ty mi, Judito, taky můžeš vlézt na hrb!/

Hele, né že bych dychtila unudit vás svou minulostí k smrti. Já to prostě nevydržím. Musím vám to říct. Fakt. Denisa byla čtvrtá. Jé, to né. Žádnou frašku jsem na ni nehrála. Samo že byla první ženská a taky až dodnes jediná. V pořadí však čtvrtá v mý posteli. Jářku vy mě bavíte. Jo, chytat někoho za slovíčka, na to vás užije. Však vy dobře víte, jak jsem to myslela. Zkrátka jsem, v době o níž vám vyprávím, spala se třema klukama a s ní. Tak. A máte to polopaticky.
Teď snad chápete, že jsem tehdá nebyla žádná všemdalka. No jo, je mi jasný, co si furt myslíte, ovšem to je váš problém. Hele pánové, stejně mě mícháte. Že vy spermoníte, to je O.K.. Vy ste přece chlapi a máte svý pudy, že jo? Vy za nic nemůžete, kdepak. Střídáte ženský jak ponožky, která před váma nezmizí v koruně stromu, tu s klidem fiknete a ještě je ve vašich očích špatná. Rozhoďnožka - co s ní.
Ale víte co, vy filištíni, holku to pudí a svědí taky. Fakt. Hele, já jsem furt tak děsně nadržená, že si ji drandím i pětkrát denně. A tehdáž? No, to snad bylo ještě horší. Že prej je proti tomu dobrej sport. Cha! Vylezla jsem na stadion a tam samý nádherný atleti. Rozběhla jsem se na osmistovku, leč v druhým kole už sem to brala do šaten. Teda jako sama. Já se svým problémem, chápete, ne? Aha. Tak já vám to vysvětlím.
Jukla jsem na urostlýho chlapa a už kundalína svědila. Jakmile jsem se ocitla v blízkosti mužských, ajncvaj byla hlava plná čuňárniček a já hleděla někam zmizet, abych se šoustměrnila, páčjináč by mi cvaklo. Naštěstí mi stačila má prcfantazie a tak. Často jsem vedla silácký řeči, jakože koho sbalím a co s ním provedu. Ale to byly jen žvásty. A vedený pěkně tichoučce v duchu.
Abyste věděli, po poklopci jsem se žádnýmu nevrhala. A proč? Tak za to si pánové můžete sami. Vy ste borci, holka je - no rádodajka.
A nejčko vám to natřu. Pendrek vydržíte. Že prej se to se mnou nedá přežít. Nechápu proč. Fakt. Vždyť mně to stačí, teda jako milování, jen jednou denně. Arciže, mohlo by to být i dvakrát, teda jako ráno a večer. A o víkendu taky v poledne. Zbytek si fakt vyřeším sama. A co je na tom, heršuk, špatnýho, že když někoho miluju, tak ho chci furtafšade?
A vůbec. Ženská prostě vydrží víc. A nejen v tomdle směru. Jářku kašlem na to. Venkoncem sme každej ňákej, se svými zápory a klady.
A zlatej Pavlík se svým šukocvakáním.

Kdo chce, může se mnou zpátky za Denisou.

Vy ostatní - odpočívejte v pokoji. Třeba v obýváku.
Autor Judita, 24.06.2007
Přečteno 2980x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (9)
ikonkaKomentujících (9)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

oc krasne Judit.. pocetla jsem si a zasmala se... jsi skvela... pises moc pekne.

30.07.2007 23:01:00 | carodejka

Byla jsi mi doporučena od jedná slečny a musím říct-Píšeš fakt bombasticky.
Je to skvěle napsané a co je parádní já se u toho čtení i Taky chechtám.
Díky a přeji krásný den.

20.07.2007 10:59:00 | kouzelníček

Prý má člověk poznat všechno.Tak poznávám.
Taky tichá,nesmělá jen pár břehů podemletých.
Nu co jsem přece ryba.

01.07.2007 16:00:00 | s.e.n

:-D dobrá vsuvka:)

26.06.2007 00:40:00 | Rádoby zoufalá

Bíšo, taky jsem plachý a nesmělý ještě teď... Jen si tak pročítám. A taky to není špatný. :-))

25.06.2007 10:02:00 | Aťan

prdloňu!!! ;o)))

24.06.2007 22:01:00 | Ágnes

Všude samá erotika údy.Pro mne jsou to schody spíš eskalátory. A jaké fajné, fajne a pekné.

24.06.2007 21:24:00 | umělec2

O tom my dvě holky, Týna i Judita, vůbec nepochybujeme.
A o to víc Tě máme rády.

24.06.2007 20:19:00 | Judita

Máš víceméně pravdu. Ale já byl celý život plachý
a nesmělý...

24.06.2007 20:06:00 | Bíša

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí