Krutý osud mladé prostitutky

Krutý osud mladé prostitutky

Anotace: Narozdíl od mého přechozího romantického dílka, je tohle něco jako tvrdé "porno". Být k tomu obraz, vážně se tomu nedivíte! Ani nevím, kde se to ve mně vzalo stvořit takovouhle povídku!!!

Kam jsem se to jen dostala?
Zašvidrám do tmy, abych zjistila, že stejně nic nevidím. Zatím ležím... ležím, ale nahá!!! Proboha, co tu chci? Pokouším se vstát, ale ejhle. Ruce mám uvázané k posteli a navíc ta bolest v podbříšku. Náhle zaslechnu hlasy asi z vedlejší místnosti.
„Ta malá bude potřebovat za chvíli další dávku.“
„Neměla by se teď prospat? Pořád do ní něco rveme,“ říká mnohem sympatičtější pán, než ten první. O kom se ale baví?
„Ne, čím víc jí toho dáme, tím líp. Zvykne si a bude dělat děvku dobrovolně, uvidíš.“
„No já nevím,“ povídá zase v něčí prospěch ten mladší a asi i rozumnější. Kdoví co se tu stalo!
Hovor umlkne. Rozhostí se ticho, které neexistuje snad ani v márnici. Ale jak se říká – ticho před bouří. V pokoji, kde ležím, se najednou rozsvítí ostré světlo a já zahlédnu dvě mužské vypracované postavy, jak zírají na mé – stále nahé tělo. Instinktivně si jej chci zakrýt, ale není čím. Nemohli mluvit o mně!
„Tak tady je naše kurvička,“ zamrká ten hajzl a snad jde i blíže k mému ležícímu tělu.
„No tak,“ vzdechne zase ten druhý. Asi si tak moc nerozumí.
„Koukni jak je hezká,“ pohladí zatím mou ruku, „takové přeci potřebujeme, chlapi musí slintat a my taky nemůžeme brát laciné zboží,“ z ruky se přesune na dekolt, „Koukni malá, dáme si čísílko.“
„Ale co blázníte. Chci domů.“
„To sis měla rozmyslet dřív.“
„Nevím, že bych tu šla dobrovolně,“ budu se bránit, to si piš.
„Ale dobrovolně jsi nasedla k nám do auta.“
„Nevím o tom.“
„Tak nepij, když to neumíš.“
„Jak dlouho už tu jsem?“
„Pár dnů,“ prohodí ten parchant klidně.
„Jak pár dnů? Od soboty???“
„Jo.“
„Naši mě hledají.“
„Neboj napsali jsme jim zprávu ze tvého krásného mobílku.“
„Co jste jim napsali?“ vyděsím se.
„Že si chceš žít svůj život.“
„To není pravda.“
„Ale je. Teď budeš poslouchat. Uvidíš, bude se ti to líbit. Maxi jdeš mi s ní píchnout?“
„Hele nech jí aspoň zatím bejt,“ ukáže své stanovisko ten rozumnější, Max.
„Nechte mě bejt navždy!“ zakřičím se slzami v očích.
„Drž hubu. Nechce se dělit. Já si seberu sám.“
Jeho volně položená ruka na rameni se rázem rozpochoduje. Žádné jemné doteky, cit či ohleduplnost. Hrubě sáhné na má vyvinutá prsa a začne je mačkat jako by je snad chtěl rozdrtit. Křičím, škubu, kopu. Nemám šanci. On si asi ještě myslí, že je to rozkoší. Jednou rukou zůstane u prsou a tou druhou zajede na moji do hladka oholenou pipinku, kterou začne dráždit. Hrubě, hnusně, drsně. Jezdí svým prstem nahoru a dolů, pak dvěma a nakonec celou rukou. Tečou mi slzy ponížení a bolesti. On však stále pokračuje.
Ze začátku jen civěl a ústa nezapojoval. Teď kouše mé bradavky, anižby přestal trestat mé genitálie. Po chvilce se začne svlékat, nechá si akorát ponožky a ještě víc se mi zhnusí. Penis trčí pěkně do dálky. Ten chuligán si sedne na má prsa a chce abych lízala jeho přirození. Hnusilo se mi to vždycky, natož teď, kdy navíc cítím tu bolest na prsou. Musím zvednout hlavu, abych se dostala tam, kam chce, abych dostala. Bolí mě celý krk a v ústech cítím pachuť jeho těla.
Nevím, netuším, jak dlouho to všechno trvá. Pokrčí mi nohy, oddálí je, aby se tam dostal. Potom je ale uchopí a drží ve vzduchu. Naráží do mně, jako parní válec, jako by snad měl být konec světa a on si užíval svůj poslední sex. Přiráží pořádně a tu jeho chloubu cítím až kdesi v žaludku, což mi obrací vnitřnosti a než se stačím uvědomit, co se děje, vyzvracím se přímo na své břicho a částečně i na něj a jeho...!
„Ještě mi řekni, že se ti to nelíbí,“ spustí hrozně.
„Ne ty hnusáku,“ mluvím ještě se zvratkama v puse.
„Stejně ti nedám pokoj.“
K mému překvapení mě odváže. No samo o sobě to taky není.
„Teď to ze sebe krásně smyješ, abychom mohli pokračovat.“
Nevzmůžu se na nic. Uchopím hadr a kýbl pod umyvadlem. Částečně jej naplním vodou a co jde, posbírám z postele a ze sebe. On stále civí, jak mi to jde a ve výrazu obličeje poznám, že chce omýt také. Musím, bohužel. Shrbím se, abych nemusela klekat, ale nepomůže mi to. Tak prudce zatlačí na mou hlavu, že si kleknout prostě musím. Umývám to tělo, co je více cítit děvkami, než mými zvratky. Hadr odložím na kýbl a poslušně začínám znovu kouřit. Pravda, je to pohodlnější, ale žádná paráda. S člověkem, kterého nemiluji, navíc nesnáším, je to hnus sám o sobě. Ještě když vzdychá a pobízí mě.
„Ano, Marie. Kuř, strkej ho dál, do krku, dále ještě dál, ach...“
Nechci to poslouchat.
V jednu chvíli mne odtrhne. Už si naivně myslím, že je konec, ale to byla asi předehra. Nadzvedne mě jako pírko a hodí na postel, až se uvalím o kraj a narazím loket.
„Na kolena,“ poručí.
Vím, jak to myslí. Zapřu se rukama o kraj postele, vystrčím holý zadek, trochu oddálím nohy, aby to nemusel dělat on (jak zvláštní, že už mu podléhám) a nastavím svou suchou, absolutně nevzrušenou pipinku.
Ani se na něj nedívám, nejde to, nechci. Jenže to, co udělá, s tím bych nepočítala ani za nic. On totiž svého ptáka nestrčí do dírky pipinky, nýbrž do zadečku. Tak příšerně to zabolí. Štípe to. Snažím se uhýbat, ale není kam. Vyschlé potůčky slz jsou zase zalité a duše na úplném dně. Trvá to věčnost nedá se to vydržet...
Ale čeho se nejvíc bojím, že snad budu tohle dělat dobrovolně, aby to nebolelo!!!
Autor kraaska_, 03.07.2007
Přečteno 7731x
Tipy 2
Poslední tipující: Caecus archangelos
ikonkaKomentáře (27)
ikonkaKomentujících (11)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

určitě jsem chtěla ukázat, co se mi nelíbí a co bych nikdy nechtěla zažít;-)

28.03.2008 09:28:00 | kraaska_

Věřím, že dominantně založeným pánům se tohle bude líbit, protože je to o ponížení a přinucení k poslušnosti. Pak se to také budé líbit subinkám, protože ty vzrušuje, když je někdo ponižuje. A to je asi tak vše co bych k této povídce měl.

28.03.2008 09:27:00 | J.Švihovský

i krutý:-)

11.08.2007 23:33:00 | kraaska_

proč by to měla být jako ostuda? Není horší si kupovat nějaký pornočasák? Ale vlastně možná i tam bys mohl něco svého poslat, ne?
Nevím, co je špatného na Top Dívce, člověk nějak začít musí!

22.07.2007 11:09:00 | kraaska_

A on snad někdo čte něco jiného než to, co se mu samotnému líbí? :D

Až Ti vyjde ta povídka, dej mi vědět... udělám si veřejnou ostudu a půjdu si tu Top Dívku fakt koupit...

21.07.2007 13:54:00 | Perilan

OK... erotické taky nemusí být vždycky hezké, stejně jako třeba zamilované nejsou vždycky jen o dobru. Ale u tebe se mi právě líbí, že čteš, co se ti líbí.

17.07.2007 10:10:00 | kraaska_

No...zabruslila jsem do úplně jiného tématu než čtu a po téhle povídce se zas vracím ke smutným, zamilovaným atd, jen erotickým se radši vyhnu. Trošku jsi mi to znechutila. Nápad dobrý, zpracování hrozný! Tot můj názor!

16.07.2007 23:49:00 | Iwetta

ne ne, Topdívku si kupuju, protože chci být v kontaktu s časopisy a někdy bych v takovém ráda působila, ale určitě jsem jí neopsala, to by mi bylo hodně trapně a holky, které si ten časopis kupujou by to ihned poznaly. No ale... možná mi nějaká povídka vyjde, tak uvidíme, nechci nic zakřiknout:)

14.07.2007 21:20:00 | kraaska_

Jako povídka to jde, jen mi přijde, že jsem jí už někde četla ( V top dívce myslím, že to bylo ... )

14.07.2007 18:11:00 | Pauline Toywelová

Hele, když jsem - údajně - zverboval část "literovců", aby to zkritizovali, neměla bys být naopak ráda? :D Ty tu píšeš, že bereš i negativní kritiku, přičemž se jí zuby nehty bráníš (možná se opakuju po Katherin, ale její poslední koment jsem nečetl), protože dřív, jak předpokládám, prostě nepřicházela... no jo.

BtW: já jsem z literu v aktivním kontaktu (nepočítejme náš zábavný vzkazníkový duel) s Katherin a Emis, nikým víc. Takže ta Tvá teorie o "zverbování" je pěkná hloupost :) upřímně řečeno - ani bych se neobtěžoval ztrácet tím čas.

14.07.2007 12:04:00 | Perilan

Slečinko, já pokud si pamatuji tak jsem hodnotila dvě Tvoje povídky. Tuto a jinou, a tu vesměs kladně a krátce. Za druhé až já do Tebe budu "rýt", jak jsi pravila, tak to poznáš. Za další nikdo nikoho nezverboval, jen se dalo očekávat, že když se ozve jeden, dovolí si i další nelichotivou kritiku. A za třetí, to že Tě hodnotí Perilan je moje zásluha. Díky mě je na tomto portálu, neboť je to můj bratr.
V případě Tvých dalších "reakcí" se mi ozvi na ICQ 268 097 967 a nemusíš to řešit v komentářích.
PS: Nechápu, proč se opět ozýváš zde, když jsi s Perilanem komunikovala přes vzkazník, tak si rozmysli co chceš.

13.07.2007 22:38:00 | Katherin

Ok beru, nemusí se to všem líbit. Akorát pořád nechápu, proč s tou Katherin do mě ryjete. Tak se vám to nelíbí, a co? Proto to musíte psát do desetí komentářů? Stačí jeden, ve kterém popíšete co a jak - váš názor a kritika - a konec. Já jí beru, vůbec nejsem namyšlená a ještě abych pomlouvala staré lidi či kritizovala jejich názory. 100 lidí 100 názorů. Asi takhle. Ale já jsem ráda za každý komentář, protože ty mi ukazují cestu, čemu se třeba vyvarovat. I když ty, Perilane, jsi asi zverboval část "literovců", aby to zkritizovali, takže si z toho ani moc brát nechci.

13.07.2007 20:46:00 | kraaska_

nelíbí se mi to-je to podprůměrné...bez děje,bez náplně...snad dobrý nápad,ale nic víc

13.07.2007 18:20:00 | ztracená

Řeknu to zkratkovitě. Třeba to autorka lépe pochopí.

a) neřekl jsem, že bys měla něco měnit. Jen jsem řekl, co se mi tam moc nelíbilo. O změně nepadlo ani slovo.

b) že bereš i to negativní? V tom případě bych mohl zveřejnit Tvůj vzkaz adresovaný mně. Nevypadalo to, že bys kritiku mě nebo Katherin ustála.

c) zdrobněliny ironicky? To má holka asi nízké sebevědomí, aby o svých intimních partiích mluvila v "ironických" zdrobnělinách. Navíc by, pokud je to tak, jak říkáš, celá povídka byla prolezlá ironií. To se mi moc nezdá.

d) to, že Tě učitelé tlačí do časopisů a studia žurnalistiky, ještě neznamená, že Tvůj sloh je "dobrý" nebo "perfektní".

e) nikdo neřekl, že se za svůj sloh máš stydět. Tvá slova, jen Tvá.

13.07.2007 01:05:00 | Perilan

Jasně, psala jsem, že je to otázka názoru. Někomu se líbi to, či ono. Každý máme na něco svůj názor a já samozřejmě beru i to negativní!
A ještě... přeci i v tvrdém pornu může být ironicky použitá zdrobnělina.
A ještě... těžko říct, co je podle lidí dobrý sloh, třeba mojí učitelé pořád do mě hustí, ať píšu do časopísu a po maturitě vyzkouším žurnalistiku. Můžu se tam dostat, ale taky nemusím, to je taky problém. A zase lidem, kteří budou moje dílka hodnotit se to může a nemusí líbit.
Jenom bych chtěla říct, že se za svůj sloh nestydím, i kdyby byl nejhorší na světě a to nemyslím nijak povýšeně.
Lidem se líbí různé věci, různě píšou, různě vnímají okolí a lidské vyjadřování.
Ale i tak děkuju za komentík.

12.07.2007 18:39:00 | kraaska_

Nikdo ovšem po Tobě nechtěl, abys svoje dílo měnila, každý si píše po svém. Ovšem to se netýče slohu, natož gramatiky.
Je sice velmi krásné, že Ti všichni chválí stylistiku, otázkou je nakolik tomu lidé rozumí. A když se objeví člověk, který slohu opravdu rozumí a Tvoji práci "roztrhá na kousky" tak je ihned pranýřován. Naopak si myslím, že i negativní kritika je potřebná (a dle mého soudu Ti to dá více než pochlebování).
Co se týče samotné povídky, musím ve všem souhlasit s Perilanem a nemám ani co dodat, protože máme na literaturu podobný názor.
Ehm... ještě dodatek: Pokud toto chceš považovat za tvrdé "porno", vyvaruj se některých zdrobnělin a potom si v hlavě srovnej, co je to porno.

12.07.2007 15:43:00 | Katherin

třeba to tu už bylo, ale to já nemůžu vědět. Je to moje dílko a nebudu ho měnit kvůli někomu, komu se nelíbí, když dalším se líbí takové, jaké je. Je to prostě otázka názoru.

11.07.2007 21:26:00 | kraaska_

Hm... nečetlo se to špatně. Jen doufám, že ti, kteří mluvili o perfektním slohu a skvělém stylu napsaní, to nemysleli vážně. Stylisticky je to průměr, možná spíš slabý podprůměr.

Text mě nijak zvlášť nepřekvapil - byl dokonale předvídatelný. Možná by mě jen zajímalo, proč ses rozhodla psát právě o tomhle; jaký jsi k tomu měla důvod. Nebudu pohoršovat, takže si své domněnky nechám pro sebe.

Takže kolem a kolem: forma průměrná, obsah možná nechutný a ne právě líbivý, nicméně taky ne právě dvakrát zajímavý. Nestalo se mi, že bych se zděsil nad osudem Marie. Asi jsem prostě moc otrlý. Klidně piš dál, ale doporučil bych změnit rybník - tohle téma tu za a) bylo už x-krát (konkrétně různé formy ponižování slabšího pohlaví), b) je dobře, když má autor širší záběr a nevěnuje se jen jednomu tématu.

11.07.2007 14:17:00 | Perilan

jsem ráda, že se vám líbí moje spracování. Díky lidi!!! Hodně to pro mě znamená!

08.07.2007 23:12:00 | kraaska_

Opravdu čtivé. Ačkoliv to téma není příjemné je dobře zpracované. Dávám 100%.. Vážně povedené, jen tak dál a třeba i o něčem příjemnějším :-)

08.07.2007 21:40:00 | Zoanka

Jo, téma samo o sobě je vážně "hnusné", ale snažím se do těch svých dílek dávat to, čeho se taky v životě bojím, nebo co se může lidem klidně stát...

06.07.2007 20:37:00 | kraaska_

Skvěle napsané dílko o hnusných věcech. Stovku dávám za styl psaní, ale z toho téma se mi chce zvracet. Tobě asi taky, že jo...

06.07.2007 10:07:00 | Aťan

Nejdřív jsem si přečetl to tvoje dílko o tom "vysněném poprvé". Obdivuji to, jak píšeš, protože je to na rozdíl od jiných perverzáren prolezlé pocity a hlavně to má slušnou stavbu textu. S tím zvracením to bylo trošku krutý, nicméně to dodává příběhu to, o čem hlavně měl být.

06.07.2007 09:19:00 | jastrebok

Nejdřív jsem si přečetl to tvoje dílko o tom "vysněném poprvé". Obdivuji to, jak píšeš, protože je to na rozdíl od jiných perverzáren prolezlé pocity a hlavně to má slušnou stavbu textu. S tím zvracením to bylo trošku krutý, nicméně to dodává příběhu to, o čem hlavně měl být.

06.07.2007 09:17:00 | jastrebok

"dobrýdne" děkuji! Vím, že je to kruté, ale každý příběh nemusí mít kolem sebe jen med...

05.07.2007 14:28:00 | kraaska_

jsem ráda a v žádném případě to nikomu nepřeju!!! Sice mě mrzí, že nehodnotíš, protože by mě zajímalo, jak se ti ten příběh líbil, či nelíbil, ale nevadí;)

04.07.2007 19:01:00 | kraaska_

..buď ráda,žes tohle nikdy nezažila..
..nepřeju to žádné..
..promiň,ale hodnotit nebudu..

04.07.2007 17:26:00 | Žqáry

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí