Dosud nepoznané

Dosud nepoznané

Anotace: Žádná přímá řeč, nikoli lyrika, pouze erotika...;oD

Celý koncert jsem ho pozorovala. Seděl za svou bicí soupravou a rozdával úsměvy na všechny strany. Přesto byl tak soustředěný na svoji hudbu, že jen stěží mohl vnímat okolí. V rukou držel paličky a občas se trošku naklonil k mikrofonu, takže jsem měla možnost slyšet jeho hlas alespoň na chvíli v doprovodných vokálech. Hrubší, avšak velmi příjemný.
Jeho delší světlé vlasy byly roztomile pocuchané. Protože mu začalo být teplo, rozepnul si v kratičké pauze mezi písničkami košili. Možná že v tom bylo také trochu exhibicionismu, jelikož si byl zcela jistě sakra vědom toho, že na jeho hladké opálené hrudi, poseté spoustou amuletů, spočine nejeden ženský pohled. Zvláště pak ten můj.
Když se opět posadil za bubny a uchopil do rukou nezbytné pomůcky pro rozeznění svého nástroje, všimla jsem si, že se díval mým směrem. Věnoval úsměv jenom mně. Nemohla jsem zůstat pozadu, a tak jsem mu ho s radostí a neurčitým vzrušujícím pocitem oplatila. Nezůstalo jenom u jednoho. Celý zbytek večera, kdy se ze sebe snažil vydat to nejlepší, jsme se navzájem měřili očima.
Pozorovala jsem, jak se začíná lesknou potem. Jeho tělo bylo rozpálené a v očích měl jasně napsáno: Chci to!
Ano, oči… Ty mě na něm přitahovaly ze všeho nejvíc. Byly tmavě modré jako nebe těsně před rozedněním, velké, a s těmi nejdelšími řasami, jaké jsem kdy u muže viděla. Kontury jeho úst byly něžné, pleť hebká, hladká, opálená do bronzova, bez vrásek a kazů. Stačilo by se jí jen dotknout. Byl přímo žensky krásný! Za jeden dotek bych v tu chvíli obětovala cokoli!!! V ten okamžik pro mě představoval zákusek, do kterého bych se nejradši zakousla, to nejlepší šampaňské, ve kterém jsem toužila smočit své rty, moji oblíbenou zmrzlinu, kterou bych si mohla pomalu nechat rozpouštět na jazyku…
Představila jsem si ho, jak sedí naproti mně pod slunečníkem v parném dni. Má rozepnutou, už tak velmi lehkou, košili a pomalu olizuje ze lžičky vanilkovou pochoutku. Nejdříve ji jemně zahřeje o své rty… Když mu na nich potom nějaký zbyteček ulpí, špičkou jazyka ho olízne.
Zakroutila jsem nad svými představami hlavou, ale nechtěly mě opustit! Následovala celá řada obdobných fantazií, v nichž hrál hlavní roli on.

Čekala jsem na něj u východu z haly. Věděl, že tam budu. Nestačil se ani osprchovat. To mi ale v nejmenším nevadilo. Vůně jeho kolínské, smíšené s tou nenapodobitelnou vůní zpoceného mužského těla, jsem se nemohla nabažit.
Ještě předtím, než jsem nastoupila do černé luxusní limuzíny, stihla jsem mu říct své jméno. Avšak to byla poslední chvíle, kdy jsem měla možnost mluvit.
Ihned potom, co se za námi zavřely dveře, políbil mě. Polibek jsem mu oplácela se stejnou intenzitou, s jakou jsem ho dostávala. Líbal perfektně! Naprosto skvěle. Nutil mě, abych si hrála s jeho jazykem, a přitom se dokázal věnovat i mé šíji a dekoltu. Rukama mi třel stehno. Ležela jsem pod ním na sedadle v obrovském prostoru auta a vzrušením chtěla křičet. Jenže to jsem nemohla, pokud jsem nechtěla, aby nás slyšel řidič. Potom mě napadlo, že ten je nejspíš zvyklý, a odvážila jsem se tiše zasténat.
Najednou jsme prudce zastavili u nějakého hotelu. Jen tak tak jsem se stihla upravit, než si mě odtáhl dovnitř. Chtěla jsem to! Chtěla jsem ho! Tak, jako nikdy nic ve svém životě! Říkala jsem si, že musím být blázen. Věděla jsem naprosto přesně, že jsem jenom avantýrou na jednu jedinou noc. Možná to mě tak moc rozpalovalo. Ještě nikdy jsem to takhle nedělala.
Pohlcoval mě žár jeho těla. Úplně hořel. Částečně díky vzrušení, pak také z více než dvouhodinové fyzické námahy při koncertě, která ještě zdaleka neodezněla.

Když jsme se ocitli v obrovském apartmánu, první věc, kterou jsem chtěla udělat, bylo vysprchovat se. Uchvátila mě velikost vany a luxus zařízení v celém pokoji vůbec. Tak takhle chutná život bohatých a slavných hvězd? No, to bych si nechala opravdu líbit!
On pochopitelně nezůstal čekat venku. Nejdříve chvíli postával u dveří a díval se, jak se svlékám. I přesto, že rozhodně nebyl mým prvním ani posledním, zčervenala jsem. Z nikoho před ním ani po něm jsem nebyla tak zatraceně nervózní! Vklouzl za mnou a jediným pohybem mě zbavil halenky. Já to samé udělala s jeho košilí. Žádné zdržování se rozepínáním knoflíčků… Hezky přes hlavu. Popásla jsem se, nyní zblízka, pohledem na jeho pevný, lesklý hrudník. Jazykem jsem mu obkroužila bradavky. To se mu líbilo a za odměnu mi sundal bílou krajkovou podprsenku. Tentokrát jsem to byla já, kdo usykával slastí, když mě jemně dráždil svými zuby na citlivé kůži prsou…
Velmi obratně si poradil se sukní i kalhotkami. Sám byl ještě napůl v šatech. Popostrčil mě pod sprchu a pustil proud vlažné vody. Pomohla jsem mu z kalhot i boxerek. Roztouženě jsem mu namydlila celé tělo. Nevynechala jsem ani kousíček kůže. Byl vzrušený a bylo to vidět. Já jsem ale nechtěla nějakou rychlovku. Chtěla jsem s ním být co nejdéle. Byla jsem si vědoma toho, že je to zřejmě naposled v mém životě, že už nebude žádné příště. A mimoto jsem si rychlého sexu užila svého času ažaž.
Pomaloučku jsem mu po těle rozmazávala sprchový gel. Překvapilo ho to, ale nakonec se poddal mé hře a zvolnil tempo. Snad měl bleskovek také dost. Žádnou romantiku v tom ani jeden z nás nehledal. Oběma bylo jasné, že jde o sex. Nezávazný, nespoutaný, a o to více vzrušující. Živočišný sex řízený pudy.
Moje ruka se při masírování jeho těla nezastavila ani před jeho penisem. Začala jsem si s ním hrát. Jeho vzrušení se stupňovalo. Sténal mi do ucha, a když mě líbal, dotýkali jsme se celou plochou našich těl, třeli se o sebe. Voda nám stékala po kůži a byla čím dál teplejší. Nevnímal to ani jeden z nás.
Opřel mě o kachličky a nohama jsem ho objala kolem beder. Cítila jsem, jak se do mě dostává. Nejdřív pomalu, potom rychleji. Vykřikla jsem. Objala jsem ho kolem krku a jak mi tato poloha dovolovala, snažila jsem se mu tempem vyjít vstříc. Držel mě za boky a sám mi v tom pomáhal. Přírazy byly čím dál rychlejší, náruživější a nedočkavější. Nehty jsem se mu zarývala do zad a vychutnávala blížící se orgasmus. Hlasitě sténal a mě to přivádělo k šílenství. S každou další vteřinou jsem byla blíž vyvrcholení a z intenzity jeho vzdechů jsem poznala, že on na tom není jinak.
Při posledním pohybu ve mně se mi podíval do očí. Jinak je měl celou dobu zavřené. V tu chvíli jsem ucítila ten pocit, kdy se člověku zdá všechno nepodstatné a nedůležité, pocit, pro který zatím nikdo nenašel přirovnání. Naposled jsem ho pevně sevřela svýma nohama, naposled jsem vykřikla, způsobila mu bolest svými nehty, naposled jsem ho ucítila v sobě. Pak jsem se vysíleně svezla na zem a pozorovala jsem, jak se rychle osprchoval, omotal bedra ručníkem a odešel do ložnice. Nešla jsem za ním. Zavřela jsem kohoutek s teplou vodou a nechala na sebe dopadat provazce ledové.
Oblékla jsem se a potichu vešla do vedlejší místnosti. Spal. Nepřekvapilo mě to. Odolala jsem pokušení si k němu přilehnout. Jsem si jistá, že by to rozhodně nechtěl. S mokrými vlasy jsem se vydala do sychravých ulic velkoměsta.
Autor nobody, 04.05.2005
Přečteno 4039x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (6x)

Komentáře

Tohle by si alesapoň jedinkrát za život měla dopřát každá žena.

26.02.2006 20:14:00 | Anny

Jedním dechem...

14.09.2005 07:20:00 | Kity Cross

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí