Vášeň

Vášeň

Anotace: Aneb jak jsem si užila nadherneho divokeho sexiku.... kdo chce vedet vic musi cist :-) PS: je to moje prvotina tohoto stylu psani prosim o komenty ať se něco naučim a příště je to lepší :-)

Již několik dní jsem si se svým neznámým psala na chatu. Kecali jsme o všem. Oba dva jsme byli po ne příliš hezkých rozchodech. No, který rozchod bývá hezký, že?? Toužili jsme oba jen po nějakém tom malém dobrodružství. Postupem času jsme si vyměnili i telefonní čísla a naše povídání už nebylo jen o zálibách. Byli to žhavé rozhovory, po kterých bych snad znásilnila prvního chlapa, co by se vyskytl v mé blízkosti.
Díky bohu za mobilní telefony co umí mms a za internet. To jsem poprvé viděla jeho chloubu v akci. Poslal mi několik mms se svým klackem… Nejprve jsme se ale domluvili, že mi to vadit nebude, on není žadnej uchyl…. No, možná jsme v tu chvíli byli úchylní oba dva. Nakonec jsme se domluvili, že se tedy sejdeme. Dohodli jsme se že nejlepší bude zajet se projet někam do přírody jen tak a pokud si padneme do oka, možná něco bude.
Den D se blížil a já byla nervózní jako nikdy předtím. Dokonce jsem sepsala závěť… No, spíše kus papíru, na který jsem napsala, kde jsou uloženy moje zprávy s ním, jak se jmenuje a odkud je a adresovala jsem to své nejlepší kamarádce….. Pro případ, že by se se mnou něco stalo…
A je to tu! Od rána lítám jako na trní, nikde nepostojím, neposedím… Tak přípravy - sprcha, navonět, krajkové spodní prádlo, upravit vlasy, nalíčit,… dokončit vše a tradá na cestu. Nasedla jsem do svého autíčka a plná obav jsem se vydala na místo setkání.
Čekala jsem tam asi tak deset minut, než přijel. Byl to opravdu sympaťák. Hned jsme si padli do oka a asi hodinku jsme si povídali. Slovo dalo slovo a už jsme jeli, každý svým autem, k nejbližšímu lesíku. Tam jsme nastoupili k němu do autíčka, protože je větší, než to moje. Nastala chvilka ticha… Celá jsem se chvěla… Bylo to poprvé, co jsem nad tím jen zauvažovala, vyspat se s člověkem, kterého osobně moc neznám… Ale to riziko, že se mi může něco stát, že ho neznám…, mě tak vzrušovalo. Ticho prolomili až jeho váhavé dotyky. Zkoumal, kam až ho nechám zajít. Ani já sama to nevěděla… Strašně moc jsem ho chtěla. Něčím mě přitahoval. Jeho hrudník, oči a silné opálené paže…
Letmé zkoumání se změnilo ve vášnivé polibky a dotyky. Hladil mě na mých kozičkách. Umírala jsem slastí. Moje zvědavá ručka toužila podívat je mu do kalhot… Tak moc se chtěla přesvědčit, jestli to co očička viděla na fotkách, je pravda. Váhavě jsem kroužila kolem jeho klína, až mi to nakonec nedalo a mé prsty pomalu vklouzly pod kalhoty. Byl už pěkně nadržený a péro mu pevně stálo… I já cítila, jak má kundička nezadržitelně vlhne…
Ani nevím jak, ale během chvilky už jsme byly oba nazí a vášnivě se milovali na zadním sedadle. Jedna poloho střídala druhou. Naše těla se svíjela rozkoší a chtíčem. Pot se z náš jen řinul. Vášní naplněný vzduch rozrazila až jedna věta… „A co to zkusit venku, ty moje dračice…?“ Venku slabě mrholilo, přesto bylo krásně teploučko… Vyšli jsme tedy z auta. Posadil mě na kapotu vozu. Zastudilo to a já tiše zasténala. Přivinul se ke mně a mazlil se se mnou. Po chvilce nežných dotyků nás opět ovládl neuvěřitelný chtíč… Přehnul mě přes kapotu a z ničeho nic bez varování do mě tvrdě a nekompromisně vnikl… Vyjekla jsem bolestí. Ale bolest se za chvilku změnila v rozkoš a já se opět, již po několikáté svíjela v křečích orgasmu… Chvilku po tom, co jsem se udělala já, byl i on…. Jeho teplé sperma mi stékalo po stehnech. Tiše jsme oddechovali… S mým bývalým to nikdy nebylo takové – vždycky jen taková rychlovka a spát. Ale můj hřebeček teď jakoby ještě neměl dost. Žádostivě si mě přivinul k sobě…
Jeho tělo bylo rozpálené, stejně jako to moje. Na naše nahá těla dopadal jen studený déšť. Chvěla jsem se zimou, která se mě zmocňovala. Vzal mě do náruče a odnesl do auta. „Ty se chvěješ, je ti zima, viď ?? Půjdeme do auta, tam tě zahřeju, ať mi nenastydneš…“ Položil mě na zadní sedačku a posadil se ke mně. Opatrně se ke mně přivinul. Za vášnivého líbání jsem náhle znovu ucítila tlak ve svém rozkroku... Jeho chlouba se opět snažila proniknout do mé svatyně. Nechtěla jsem ho tam pustit jen tak, nejdříve jsem ho trápila a jemně třela svůj klín o jeho klacek... Vzdychal… Jeho horké rty žadonili o každý polibek.
Měla jsem ho ve své moci. Ale i já začínala pociťovat, jak mě ovládá zase ten nenasytný chtíč který jsem až do dnešního dne nepoznala. Nasedla jsem proto na něj a rajtovala na něm, jako na dostihovém hřebci. On si pohrával s mými ňadry. Jemně je mnul, ale jak jsem přidávala na rychlosti pohybů v pánvi i on přidával na intenzitě a síle dotyků mích partií. Netrvalo dlouho a oba jsme se opět udělali. Přivinuli jsme se k sobě jako bychom si každý chtěl užít trochu té slasti toho druhého.
Zcela vyčerpaní jsme seděli v obětí. Pak jsme se oblékli rozloučili protože už bylo dost pozdě a já odjela domů. Nutno podotknout, že řídit byl docela problém moje nohy se nezadržitelně chvěly, byla jsem ráda že stojím na nohou… Když jsem přijela domů, osprchovala jsem se a šla si lehnout. Usnula jsem jako mimino, byl to krásný zážitek. I teď si píšeme a už plánujeme další setkání. Já ovšem vím, že už nikdy to nebude jako když jsme se setkali poprvé… Takovou vašeň už asi v životě nezažiji. Jsem ráda že jsem porušila svou zásadu nespat s nikým koho neznám dost dobře a užila si díky tomu nádherný sexík….
Autor julie20, 17.09.2007
Přečteno 3150x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Nebudu tu komentovat jak je co možné a nemožné, nemám takové zkušenosti. Nicméně se mi líbí jak to je napsané :-) dokonce moc se mi to líbí

21.09.2007 11:07:00 | GirlFromTheRain

Hm... v autě na zadním sedadle a jedna poloha střídala druhou. Tak to bych teda chtěla vidět. To musel bejt nějakej mega prostor... Zkušenost s autem, sedadlama a kapotou bohužel nemám, ale když už jsme u tý lesní stezky, tak to zrovna moc ideální není. Pokud teda nestojíte o obecenstvo ve chvíli kdy jste doslovně v nejlepším. Věřte, není to příjemný.

18.09.2007 23:14:00 | Weixelbraunka

doplňující info: milování na kapotě je prakticky možné (vlastní zkušenost), a to nejen tak, že je partnerka o kapotu opřená.... na kapotě lze i celkem pohodlně ležet a oddávat se krásnému sexíku... jsou tu ovšem dvě malá pravidla této "polohy", a to, že auto nesmí být z roku, kdy Mrtvé moře bylo ještě marod (tudíž by mělo již mít vyztuženou kapotu - jako třeba Peugeot 406...) a hlavně - dívka by neměla vzhledem připomínat velrybu.... Takže rada na závěr (pro děvčata souložící na prohnuté kapotě): chceš-li býti štíhlá v pase, nežer denně jako prase! Julie20, bylo to opět krásné... :-))

18.09.2007 12:00:00 | 28terri

Špatný to není a milování v autě je skvělý a vzrušující zážitek...

18.09.2007 06:38:00 | Pišák

možna se prohne možna ne zaleži na autě a na technice ja osobně mám vyzkoušné že si mě partner ohnul přez kapotu a vašnivě jsme se milovali a věř tomu nebo ne kapota neměla ani škrabanec :-) hold kdo umi ten umí a kdo ne te jen čumí...:-) :-)
přesto děkuji za koment a těšim se na další

17.09.2007 15:12:00 | julie20

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí