Poprvé...

Poprvé...

Anotace: Smyšlená povídka, když sem se nudila při nemoci.. :( Strašná slaďárna...

Nešťastně jdu k doktorce a ta mi oznámí, že mám přechozenou angínu. Napíše mi kotel prášků a navíc antibiotika a aby toho nebylo málo, tak mě nechá 14 dní doma. Chjo, co budu doma dělat? Zrovna, když jsou poslední relativně teplé dny.
Dojdu domů a volám to prvně mamině a poté i otcovi. Mamina mi řekne, ať si zalezu do postele a otec, že se teda někdy dojede podívat(naši jsou totiž rozvedení). Zalezu do kutlochu a hnedka píšu mojemu Petrovi, že mě teda nechala doktorka s antibiotikama doma a že se může po škole stavit. Hnedka mi dojde odpověd, že do školy nešel, že se staví zítra místo školy. Špatný nápad to není...
Ráno těsně po půl osmé zvoní zvonek. Otevřu a pustím Petra k nám. Petr se vyslékne z bundy a jde si sednou do pokojíčku. Mezitím mu udělám čaj a nějakou tu snídani a sobě taky. Poté si vybereme nějaký film na dvd a pustíme si ho. Děláme u toho kraviny a smějeme se sobě navzájem. Pochvíli se začneme líbat a navzájem se vyslékat. Po chvíli jsme oba nazí a líbáme se úplně všude.
Petr vytáhne kondom a začne si ho pomalinku nasazovat. Jenom se pousměji a nechám se líbat dál. Najednou ucítím takový nepříjemný tlak u mojí jeskyňky a trochu se leknu. Petr je však něžný a pomalu si moje štěrbinka začíná zvykat. Najednou je tam celý. Místo bolesti je to najednou strašně příjemné. pohyby sem a tam se během momentu sehrajou a pak přijde to nejkrásnější.
Potom si spolu lehneme vedle sebe a ještě se chvíli hladíme. Nakonec se oblečeme a jdeme se nachvilku projít. Pak mě Petr doprovodí a políbí na rozloučenou.
Úplně na závěr mi šeptne do ucha ty dvě nejkrásnější slova: Miluji tě!
Autor dolfik131313, 25.09.2007
Přečteno 4833x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Určitě bych to více rozvedla, talent sice máš, ale tahle povídka se ti vůbec nepovedla. Měla by sis se slovy víc hrát, jako v tvé minulé erotické povídce. Z pohledu diváka to působí strašlivě uspěchaně, opakují se ti slova a jednotlivá věta působí jako holátko. Být tebou bych ji zkusila napsat ještě jednou, otevřela bych stejný soubor, ale více bych to rozvedla. Rozvinula věty a, jak už tady bylo zmíněno, "pomazlila" se se slovy :)

27.09.2007 14:34:00 | Aphrodite

Hezky napsane ale uspechane kdyz mas napad nepis ve spechu (take to obcas delavam :)) )pomazli se se slovicky rozepis se a jdi do detailu pak i budes mit vetsi radost z toho co napises.Hezky se to cte a mas talent tak ho vyuzij.

26.09.2007 06:47:00 | Pavel Kořínek

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí