OCASATÉ SPERMIE

OCASATÉ SPERMIE

Anotace: KAPITOLA 4. Týnčina "telecí" léta

******

Hele, lidi, mám takový dojem, že si o mně něco nepěknýho myslíte. Ale to se pletete, fakt. Jářku, já s tím začala ve skutečnosti docela pozdě. Tou skutečností mám na mysli, jakože kdy jsem přišla o panenství. Mně vám bylo devatenáct.
Že mi nevěříte? No, tak si nevěřte. Dobře vám tak. Mně opravdu bylo devatenáct. Namouduši.
Hele, já byla ze všech lidí, co znám, poslední. A že jich znám dost. Teda aspoň podle toho, co všichni říkali a co se sem tam doslechnu dodnes, bylo vám něco mezi čtrnácti až sedmnácti, když ste o to přišli. No nemám pravdu? Jen si šahněte do svědomí, vy pichvrčníci.

Devatenáct.
A ne že by po mně kluci nejeli. Jenomže naši mě hrozně hlídali.
Víte, taky sem byla hrozitánsky dlouho strašně naivní. Tak třebas, to mi bylo dejme tomu šestnáct, sem kráčela po ulici a kouřila. Parta výrostků začala pokřikovat: "Tak co, buchto, chutná? A kožený kouříš?"
A já, nána pitomá, místo abych je okázale ignorovala, tak dle svýho slušnýho vychování odpovídám. Ten jejich chechtot slyším ještě dnes. Jářku já vám vůbec nechápala, čemu se ty kluci smějou.
"Jó, chutná. Ale já "kožený" neznám, kouřím jenom "safarky"." A bylo vymalováno.

Hele, já vám třeba nevěděla, že spermie maj ňáký ocásky, se kterejma mrskaj, a tak se pohybujou. To sem se rovněž dozvěděla v tom filmu od Woodyho, no v tom, jak už jsem vám o něm povídala.
Nemyslete si o mně, že sem nějak retardovaná. Prostě sem vyrůstala v takový rodině. A režimu. Na tydle věci bylo u nás doma uvalený informační embargo. Sex byl a b s o l u t n ě tabu.

Později mě tak ňák občas napadalo, kdeže ke mně a k mým dvěma bráchům naši přišli. Furt mě to přivádí k otázce, po kom já to vlastně zgenovala. Teda jako tu nymfománii. Páč já jsem nymfomanka, jak vám dozajista už došlo.

Sice se mi s váma dobře kecá, ale už mám fofr.
Tak zatím čau.

Jó, a přeju hezkej večer, užijte si TO...

***
Autor Judita, 14.10.2007
Přečteno 3687x
Tipy 20
Poslední tipující: Addanet, Rádoby zoufalá, Ona a on, Blázen? =), Žqáry, Mary May, carodejka, Těšínský, prostějanek, mcr, ...
ikonkaKomentáře (13)
ikonkaKomentujících (10)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

si o Tobě myslím jen to nejlepší - jenom..tak brzy kouřit?:)

21.11.2007 16:41:00 | Rádoby zoufalá

:)

18.10.2007 13:07:00 | Ona a on

Někam si to psala, tak se mrkni třeba do diáře... =) Ty ale já bych vás docela rád viděl obě... ;)

16.10.2007 11:15:00 | Blázen? =)

Hele, Stáníku... Judy povídala cosi o Tobě a Praze?! Hele, řekni kdy... já ji doma zamknu a přiskotačím místo ní... jo???

16.10.2007 10:19:00 | Judita

Když řeknu, že mě táhlo na dvanáct asi budu vypadat divně... Co? =)
Roboti říkají? PRC.. =D Mám to komentovat? =)

16.10.2007 08:55:00 | Blázen? =)

...mně bylo taky devatenáct...a měla jsem počkat do pětatřiceti;-D

15.10.2007 22:35:00 | Žqáry

Judito...Tvoje povidani je skvele... hihih, nadhera

15.10.2007 11:15:00 | carodejka

...Tvý komenty mě jednou zabijou!!! :-DDD

14.10.2007 22:28:00 | Judita

Ledva jsem vyletěla z komínu usichám, zima mne brzdí hynu.Ještě se trošku třepotám a nikdo mne nechce. Otírají mne do cíchy a tam je se mnou amen. Ztvrdnu jako prkno. Ocas neocas.

14.10.2007 22:27:00 | umělec2

muzes zustat uplne v klidu, protoze vubec nejsi jedna z poslednich. Ja o to prisla az v 27, taky me rodice malo hlidali a mam kamosku, ktera uz je pres tricet a jeste to ma pred sebou :)

14.10.2007 13:58:00 | saly

Aťane, přesný zásah do jedné z mých nejoblíbenějších scének... Nutno však podotknout, že když jsem ten film viděla prvně, byla jsem ve své tehdejší pyramidální blboidnosti totálně znechucena nemravností autora... trvalo ještě pěkných pár let, než se mi v určitých směrech "rozsvítilo"... Woodyho humor fakt miluju a smekám před jeho neutuchající invencí.

14.10.2007 13:13:00 | Judita

Woody - vzpomínám, jak osamocená černá spermie mezi miliónama bílých se udiveně ptá: Jak jsem se sem sakra dostal, když nejsem Žid?

14.10.2007 12:34:00 | Aťan

Týnka všechny předběhla a doběhla...

14.10.2007 12:13:00 | Bíša

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí