Absolutní příliv vášně

Absolutní příliv vášně

Anotace: V moři a s medvědem...

Byli jsme poprvé u moře a fakt chutnalo slaně.

Chuť moře je podobná chuti orgasmu, chutná slaně, jako slzy štěstí, jako kapičky rozkoše.

Dováděli jsme ve vlnách před východem sluníčka a vyzkoušeli jsme také milování za odlivu, když moře v moci noci hučelo tajemně z dálavy vesmírné. Naskočila mi husí kůže z té přitažlivé síly měsíce, ale jenom na okamžik pouhý, než můj miláček otřel se mi o nahý zadeček, jako delfín v akvaparku. Touha přemohla strach a já poprvé zažila splynutí s vesmírem.

Mořské vlny nás vtáhly na černý samet posetý hvězdným třpytem a náhle, v mžiku, nás zhouply zpátky na zem.
Všude kolem zbyl jenom mokrý písek a hvězdy zdály se být zase nedostupně vzdálené. Zbylo jenom absolutní ticho po dlouhém táhlém barytonu z hlubin vodní říše. Ještě jedno krátké pomazlení na mořské pláži, už bez vody, ještě jeden dlouhý polibek a v bláznivém úprku jsme již na příliv nečekali. Nepokoušeli jsme dál tu tajemnou moc, varoval nás náhlý chlad.

Nakonec, východ sluce má také zvláštní kouzlo i když pro lidi zdá se být více okoukaný. Další milování ponechali jsme již do přílivu moře a slunečních paprsků. Usínali jsme v bezpečí bungalovu a tulili se ještě více jako obvykle, to jsme vůbec netušili, že další den zažijeme rozkoš s aplausem.

Bulharský večer byl pro nás překvapením velmi exotickým.
Hrála nám místní folklórní kapela, pojídali jsme výtečné skopové a popíjeli jiskřivé vínečko provoněné jižním sluníčkem.

Zlatým hřebem večera byl tanec medvěda u plápolájící vatry z obrovských polen. Medvěd ještě pořád nepřitančil a nám zachtělo se po těch všech lahodných afrodiziakálních pochutinách mazlení.

Odvedl si mě v objetí za dřevěnou ohradu do lesa.

Všude byla tma tmoucí, jenom na nebi zářily hvězdy a malým průzorem východu z ohrady amfiteátru problikávaly plameny žáru ohně. Zdálo se nám, že jsme zcela sami, schováni v hluboké noci. Podezřelé mi přišlo pouze kolečko plné polen, nicméně se k milování v přírodě skvěle hodilo. Tlumeně k nám doléhal zpěv a potlesk bavících se rekreantů a my v té nezvykle vzrušující kulise zvuků nijak nepospíchali.

Milovali jsme se nenasytně a opakovaně do příjemného umdlení.

Před vchodem jsme pak celkem vyjeveně koukali na usměvavý špalír personálu.

Bylo nám jasné, že Bulhaři medvědovi netleskali.
Autor Anny, 28.07.2005
Přečteno 2924x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Vždyť i já pln zážitků podobných sem, jen nemám nadání, pro to tvoje podání.

16.05.2006 21:39:00 | umělec2

O9pět parádní věc nepostrádající perfektní popsání prožitku, zvrat i humor. Jsi šikula.

31.03.2006 11:31:00 | risik

O9pět parádní věc nepostrádající perfektní popsání prožitku, zvrat i humor. Jsi šikula.

31.03.2006 11:31:00 | risik

co dodat... snad jen, že se málokomu podaří vybarvit obraz prožitků orgasmu na křídlech poezie...

opravdu orgasmická básnička..a to bez polemiky.. :))
řekl bych, že nalézám tvou třetí tvář..že by tu hlavní a pravou...? .))

09.12.2005 17:59:00 | Bean

Silně emotivní s tak krásně reálně drsnou něžností, že to svádí přestat to okamžitě číst a začít to ještě rychleji snít...ano snít...cítit to vlhké zrnko písku i chvějivé dunění moře...hluboký, nedočkavý výdech rozechvělé duše i nejistý prchavý krok po posledním měsíčním varování... cítím...moment, moment, už dost!
Moc se mi to líbilo, bylo to napsáno srdcem...

23.11.2005 15:49:00 | geper

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí